1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
HornisGSX píše: pech.> ti nevim.....v mojem okoli je jeden zigulik a jedna Š 120 To je asi vse s karburatorem co tu jezdi.....
Ja vim jen o brachovo Subaru libero - to ale hnije na zahradě, karbec ma vybehany mechanicky součástky a nejdou koupit, kdyby to bylo fi, jeste to jezdi... ale to "staromilcum" nevysvetlis :)
assassin píše: Hele ja vubec netusim co "muj" mechanik delal za mlada :) Ja jsem par starejch krapu rozebranejch mel a novy volvo opravit neumim, on jo, takze predpokladam, ze na zigulech se to nenaučil :)
Bohužel znám mechaniky které jejich práce nebaví,mnohem raději se vrtají v něčem jiném než v motoru a přesto tuto práci dělají, podle toho ale vypadá.Podle mě je úplně jedno na čem se začíná učit, jen na tom žigulu/fechtlu je to levnější, zbytek je jen na tom, zda se chce učit a baví ho to(na servise máme pár učňů, tak trošku tuším o čem píšu).1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
assassin píše: ...ja to tam, ale prece pisu :)
Btw, ja neznam nikoho kdo by provozoval auto s karburátorem, takze me se nezda, ze by takových jezdilo jeste dost
Cuir: v tomhle pripade bych taky rekl "motor vzadu", navic tihle mechanici asi moc casto auta s motorem uprostred opravovat nebudou, nejspis ani ta s motorem vzadu :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
nemako píše: a já jsem vosk,nebo co? mám auto s karburátorem,dokonce se dvouma
no je tu rec o lidech co s nim jezdi a hlavne tech tvejch karburatoru se boji i ti odbornici zigulama odkojeni
pech.: byla tu rec o tom, ze kdo se nevrtal ve skodovkach a zigulech je k nicemu(minimalne v "oboru")... a tuhle teorii vylepsujes tim, ze kazdej kdo neco umi, pres tohle prosel. Ja si to nemyslim, dokonce 90procent z tech co se vrtalo v jawach a fichtlech nema tuseni o tom jak a proc to funguje. K tomu jsou obvykle potreba klasicka studia...
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
assassin píše: no je tu rec o lidech co s nim jezdi a hlavne tech tvejch karburatoru se boji i ti odbornici zigulama odkojeni
pech.: byla tu rec o tom, ze kdo se nevrtal ve skodovkach a zigulech je k nicemu(minimalne v "oboru")... a tuhle teorii vylepsujes tim, ze kazdej kdo neco umi, pres tohle prosel. Ja si to nemyslim, dokonce 90procent z tech co se vrtalo v jawach a fichtlech nema tuseni o tom jak a proc to funguje. K tomu jsou obvykle potreba klasicka studia...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
assassin píše: hornis: hele to ja uz slysel mockrat, naposled kdyz jsem si neco vyzvedaval u otce ve firme, maj tam ted nakyho dedka na vypomoc, neumi nic, ale vsichni jsou kreteni co nicemu nerozumi, hlavne fotr a ten druhej inzenyr co tomu celymu sefujou jen teda nevim, proc tam za par supu dela "podrztasku"
to je tak vždycky. nejschopnější jsou vždycky ty poslední lopaty.1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
nemako píše: to je tak vždycky. nejschopnější jsou vždycky ty poslední lopaty.
Nejsou, jsou to jen chlístalové, kdyby skutečně schopní byli, tak by nedělali podržtažku ale něco víc....
S těmahle kouskama to jsou neustálý debaty ve stylu oni: já bych taky uměl chodit a poroučet - když odpovím že: "dobrá, tady máš 50 lidí, rozděl jim práci tak, aby se splnilo všechno co se splnit má, aby jsi minimalizoval riziko že někdo něco zkazí, že se nic neprosere, zajiti si materiál, zajisti si sklad a expedice a průběžně hlídej všechny aby se ti neflákali.atd., atd., atd.,.. pak neříkají nic jiného než nadávky o otrokářích....
A dělat jim obyčejného vedoucího je pořád hovno proti tomu vlastnit firmu, kdy na tom jak to povedeš a na tvé vlastní chybovosti, obratnosti a schopnostech záleží živobytí všech lidí co ve firmě máš a ručíš na to vlastním majetkem, vlastním živobytím... to není prdel shánět a udržet si práci pro houf lidí, zajistit si zdroje, zajistit si aby za tu práci taky někdo zaplatil.... oni vidí jen to, že když se daří tak má šéf pěkné auto, pěkný barák, pěkné oblečení... nedojde jim že když to chcípne, půjdou do prdele všichni.... Když jim na nadávky jací jsou podnikatelé otrokáři, že mají to a ono, řekneš tak jdi, vymysli nějaký podnikatelský záměr a ukaž nám to jak to umíš, jak se ti bude dařit a kolik tobě podobným nakonec budeš chtít/muset zaplatit....
z vlastních zdrojů se to občas povede, občas taky ne....
s mladejma po škole je to taky těžký, oni si myslí, že když mají maturitu, tak že z toho musí bejt kancelář nebo třicítka vejplaty.... nemusí.... ukaž co umíš, ukaž se se umíš učit, pak si o tom popovídáme....
2 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
Edit: A spojka na škodule je tiež dobrá pičovina
Naposledy editováno 11.12.2017 06:48:33
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
jean192 píše: Nemako, tak určitééé, ja napr. viem chodiť po vode. Šak vymeniť ide, ale v porovnaní s modernými autami je to konštrukčne náročné - hydraulika vs. kus lana.
to je vážně zvláštní. jako že spojka na škodě 120 je složitější na výměnu,než na oktávce? bavím se o lamele,ložisku a přítlačáku. na škodovce povolíš u zadní roru,přuzvedneš auto,povolíš tuším 8 šroubů , motor vyklníš bokem a jsi tam. pokud nemáš velkej hever,sundáš čelo a vyjedeš s motorem dozadu na malým heveru o kousek a jseš tam taky. s ovládáním se snad nic nedělá.axs píše: assassin> Dnes je nouze sehnat mechanika, třeba u nás je nástupní plat 30 000- a dlouhodobě nic použitelného,tak se snažíme vychovat si svoje což stojí celkem slušnej balík a zatím nic moc, čím to dle tebe tedy je, že by špatné učebnice?Asi ne...
a driv to bylo lepsi? ja nevim, ja jsem mechaniky ted ani driv nehledal...
nejspis je 30 malo no...
jean192 píše: Assassin, opraviť napr. brzdy na žigulíku alebo škoduli je náročnejšie ako na novšom volve. Škodula má šialené brzdy, dvojpiesty, samý šrób a bez dvojokruhu. Na mojom volve (vlastne na všetkom civilizovanom vrátane favorita) stačí povoliť 2 šrobky a padne to dolu. Takže žigulík je dobrý základ, jak V3S v autoškole
Edit: A spojka na škodule je tiež dobrá pičovina
na mym volvu bez diagnostiky nevymenis ani desky...
roz píše: cuir> Tam jde o to že dnešní mládež nemá zájem se něco naučit a ani nějak se zapojit do pracovního procesu.A je to ve všech oborech.Za ty roky mi prošlo pod rukama stovky učňů a schopnejch bylo tak deset.Pak už jsem je nikam nebral,protože to byla ztráta času a peněz.Když měli praxi tak jich ze šesti běžně chodil jeden max.dva.
to jsou kecy, to samy jsem slysel ja o svoji generaci od tech starsich...
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
ja vzdy kdyz otevru u staryho bawa kapotu, tak ji zas hezky zavru, vidim ty posledni valce utopeny v pristrojovce... a necham to na jindy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | 14.10.2024 v 08:10 1100Virago |
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | DachlAdam | 15 | 3.7.2024 v 08:40 Drakl |
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |