pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 19.12.2017 18:08:49
..jinak teda za mne zlatej rovnotlakej karburator, o tom zadna
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: kerut> to nejseš schopnej naladit jen vstřikama, protože tam bude prodleva..... odpojením zapalování motor přestane být v záběru hned, zatím co když odpojíš vstřikovače, bude prodleva daleko delší než se do spalovacího prostoru nedostane palivo (bavíme se samozřejmě cca o pul vteřině) a pak znovu než se do spalovacího prostoru to palivo dostane.... proto se používá odpojovní zapalování, šlo by to eliminovat přímím vstřikem do spalovac. prostor ale to maj auta a motorky né...
To zní logicky, to mě nenapadlo
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: pochlubte se co vyvádíte přes zimu ať se mám nad čím ukájet....
fullfloat kotouče, jiný brzdiče, pumpa ještě nevim (minimálně úprava), quickshifter, jiný UI (uživatelský rozhraní - gripy, rychlopal, menší bambule na brzdovku, zvažuju karbonový rodla), sem tam nějakýho toho titanu a hliníku místo oceli, laškuju s myšlenkou výroby karbon kevlar nádrže, ale tam asi zůstane jen u laškování. Jinak shodit nějakou tu váhu (motorky i pilota), A-TRE, no a samozřejmě nějakej zanedbanej servis, řetězovka, vidle, pár "dočasných" řešení nahradit variantou "už se za to nemusim stydět". Plus nějaká kosmetika, a tak. Doufám že bude zima dlouhá, času moc neni
Naposledy editováno 20.12.2017 16:13:38
pres zimu (snad) doskladam uz skoro kompletni predelany vidle a (snad konecne) udelam dovozovku.. pristi rok pak stravim na komplet renovaci zadku, (pero z "báwa" uz mam, k tomu stavitelny prepakovani + nova kost a loziska, loiska, loziska.. repase zadniho naboje, a zase loziska, a vsechno prace a prace a prace..) proste aby to vypadalo jako novy i ze zadu.. ...a za dva roky bezeckej "duchod" ..tak to budu moct konecne rozbit abych mohl zacit zase pekne od zacatku
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: kerut> to nejseš schopnej naladit jen vstřikama, protože tam bude prodleva..... odpojením zapalování motor přestane být v záběru hned, zatím co když odpojíš vstřikovače, bude prodleva daleko delší než se do spalovacího prostoru nedostane palivo (bavíme se samozřejmě cca o pul vteřině) a pak znovu než se do spalovacího prostoru to palivo dostane.... proto se používá odpojovní zapalování, šlo by to eliminovat přímím vstřikem do spalovac. prostor ale to maj auta a motorky né...
Možná se pletu,ale neměly ty novější PowerCommandery řazení odpojením vstřikovačů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Možná se pletu,ale neměly ty novější PowerCommandery řazení odpojením vstřikovačů?
commander odpojuje vstriky od verze III - problem je u novejsich stroju co maji dve sady vstrikovacu, tu druhou neumi 3ka ovladat a pak se resi QS taky odpojenim zapalovani - je ale potreba dokoupit "ignition modul"
commander5 umi ovladat druhou sadu vstriku, tzn by to tam slo resit odpojovanim vstriku, ale jestli to tak resi nevim, v dobe kdy prisel PC5 uz jsem se o tohle prestal zajimat....
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
myslim ze v tehle polemice to bude tak nejak plichta, a vstrik + civky je vic na strane jistoty (s tim ze neodpojovat vstriky vubec mi furt prijde hloupost kdyz uz tam ta moznost je - viz co psal Ozzy )
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
no a krom zjisteni ze pero z BMW tam fakt padne jak ulity tak jsem docela jsem cumel - original showa/honda 3272g , central z S1000RR 2358g.. ze by mohlo bejt i lehci jsem tak trosku cekal, ale skoro kilo dolu, to je peknej "bonus"