Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.1.2018 v 20:55 | Nahoru | #1
kerut: 9mm osy z certalu bych se asi bal. kdyz jsem naposledy delal neco podobneho, pouzil jsem jako plotovar pevnostni srouby...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.1.2018 v 23:59 | Nahoru | #2
assassin> ZEJO !! proste je to moc tenky jaxviňa.. (BTW najit loziska na vetsi prumer me samozrejme napadlo jako prvni, ale nenasel..) ..ale fakt to z ty 7075 vazne delaji co jsem aspon nasel.. no... jako fakt vaham vaham co s tim.. ad srouby - hele to me taky napadlo, jenze v tyhle dylce (pro necyklisty 120 a 145mm) podle me fakt neprovrtam ani blbou 8.8 natoz kovanej pevnostni To chce proste za tepla valcovanou trubku, co jsem koukl trosku bliz na ty matrose tak idealne ta 14 asi ideal.. (14220, 14240, to by bylo dokonaly, nacementovat a povrch zakalit...) ..jenze pochybuju ze by to nekdo takhle v maylm a kusove byl ochonej delat.. ta 7075 by to jakoze udrzet mela, (i kdyz taky se mi to nezda, prsne jak pises.. ) kdyz se udela hard elox bude povrch snad i dostatecne tvrdej (treba cinskej hard je brutal, ceskej nevim, ted mam neco u Fialy - pistnice tlumicu - tak uvidim jak to vypada, a jaky jsou moznosti)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist