Naposledy editováno 21.01.2018 02:50:24
1 reakcí na tento příspěvek Co za Enduro.
Naposledy editováno 21.01.2018 07:56:44
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
Podle mě je trochu blbost, mít v 17ti tak silnou motorku. Já být tebou, jdu do 125ky 2T, nebo 250 4T: Záleží tedy, co s tím chceš jezdit?
Naposledy editováno 21.01.2018 13:24:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
K660S píše: PatrikTTC> loool ty ses uplne vedle
V pohoděěě ... na tom EXC500 jde převrtat válec+klika s větším zdvihem a má 560 to už bude stačit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
Naposledy editováno 21.01.2018 22:24:41
2 reakcí na tento příspěvek Co za Enduro.
e: snad sem nebyl taky takhle blbej v 17
Naposledy editováno 21.01.2018 18:40:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
Naposledy editováno 21.01.2018 22:25:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
PatrikTTC píše: K660S> Když máš taková označení lidí která neznáš tak pravděpodobně ano. S motorkami začínám tak si myslím že je normální se zeptat. Znám prakticky jen základy ohledně motorek
v tom případě platí to, co jsem už psal. Max 125ku v 2T, nebo 250 ve 4T, po ničem jiném nekoukej. Na tom videu je můj kluk sice 14ti letý, ale po 12ti letý praxi.1 reakcí na tento příspěvek Co za Enduro.
PatrikTTC píše: PETARDAK> Podle mě 500 stačí, nebo je to podle tebe málo ? :D
Zaujímalo by ma, koľko na tej 500-ke máš už najazdené, na základe čoho si si urobil predstavu o tom, ako to ide.Zjavnú iróniu nepoznáš. Prečo si myslíš, že najsilnejšie ostré enduro je len 530, ak by bola 500-ka málo?
Obzvlášť tak silnú motorku silou nepreperieš, ak to nevieš, tak Ťa rýchlo uťahá.
Ak som správne pochopil, bojíš sa, že Ti pri pomalej jazde v lese menší objem nebude stačiť? Lenže v lese sa nejazdí 120+...
V konečnom dôsledku je to Tvoj výber a ak si bol už rozhodnutý predtým, než si napísal, asi s tým nikto nespraví. Ale povedal by som, že to s Tebou všetcia, čo Ti odpovedali, myslia dobre, i keď sú niektoré príspevky rýpavé.
Sežeň WR250R, případně ekvivalent (CRF250L, KLX250, nicméně vše to je slabší) nebo AJP PR5. Budeš z toho nadšenej mnohem víc a naučíš se. Nezabije Tě to a bude to pro Tebe absolutně dostačující!
PS: udělej si pořádnou pojistku!!!! Já si udělal nepěknou zlomeninu stehna .. Každej, koho znám a jezdí, tak má minimálně zlomenou klíční kost, minimálně.
Ale dělej jak myslíš
1 reakcí na tento příspěvek Co za Enduro.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
2) pokud starší ostré enduro, počítej se startovací investicí okolo 15tis + na servis a kontrolu aby ses povozil, pokud né je možnbé že budeš víc opravovat než jezdit
3) pokud se chceš na motorce učit, ostrý 2t nedoporučuju (začátečnik se bojí motorku držet v otáčkách, pro nepředvítelnost často chcípe motor a jezdci se dlouho trápí, pro cestování - nepoužitelné!), starší ostrý 4t nedoporučuji pro jeho servisní náročnost
4) nejlépe ti radil : Animals21 (sám nedávno vybíral stroj a začínal..) , pořiď WR250R a podobné (čitelné,min. servisně náročné...) - něco najezdi,něco se nauč a pak dál...
4) nejlépe ti radil : Animals21 (sám nedávno vybíral stroj a začínal..) , pořiď WR250R a podobné (čitelné,min. servisně náročné...) - něco najezdi,něco se nauč a pak dál...
a hlavně už skončil na silnici je to v poho (to mě na Speed Tripla museli vysadit a odebrat berle a po dojezdu obráceně), ale terén jsem zkusil 7 měsíců od nehody a byl tam blok. Nicméně už mi to zase hlodá, noha už je víceméně v pohodě. chci tím říct - bacha, ostrá 450 tě může potrestat tak, že z toho budeš na DLOUHO špatnej. A když jsem se teda rozepsal - čistě ekonomickou úvahou jsem došel ke koupi nové, protože cokoliv staršího bude taková pokladnička, že za chvíli na ceně nové budeš
Naposledy editováno 22.01.2018 13:09:57
1 reakcí na tento příspěvek Co za Enduro.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
Pokud starsi moto, pak tu wr250r
To je jen muj pohled na vec, klidne delej jak myslis jinak....kazdej krok, je krok kupredu a zkusenost
sirr píše: PatrikTTC> pokud mas dost financi a oranzove srdce....klidne kup 250 EXC , ale fungl novou
Pokud starsi moto, pak tu wr250r
To je jen muj pohled na vec, klidne delej jak myslis jinak....kazdej krok, je krok kupredu a zkusenost
I když, jednoho možná teď budeme prosávat. A to nikdy nezávodil... Tedy až na toto: Pokud se tomu dá říci závod...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
PatrikTTC píše: sirr> Děkuji, právě že už jsem sladil barvy oblečení ke KTM. Musel jsem už ten starý oděv obměnit za nový (Ještě jedna otázečka: "Tu KTM 250EXC 4T nebo 2T a proč?)
Ty jsi sladil oblečení ke KTM? Tak to musíš mít KTM. My to máme taky sladěnou- koukej:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co za Enduro.
Odhaduju, ze budes jezdit 80%silnici (skola,mesto atd) a 20% nejake off , nemas partu enduraku- samotneho te to nebude v terenu bavit...
Takze ...k tomu jsou motorky tzv. Dualsporty ala WR250R,CR250L,KLX250(stroje s nizsim vykonem, nez ostra zavodni endura, ale zato servisni intervaly i zivotnost jsou podstatne delsi ...., KTM nic v tomto segmentu dualsportu nenabizi..., ve stredni trije je tu dira , pak az plnotucne stroje jako HQ 701/KTM 690
EXC je ostre zavodni enduro, neni urcene na viletni jezdeni do skoly/prace
Ostra endura :
2T je pocitove ovladatelnejsi, ma rado vysoke otacky....
4T je tezkopadnejsi, ale zato univerzalnejsi (motor ma podstatne vic pohyblivych casti, proto kdyz by se nedej boze zastavil motor poruchou, opravy jsou radove mnohem nakladnejsi nez u 2t)
Rozhodne, nez se rozhodnes utratit prachy, snaz se svezt na co nejvic strojich, sleduj testovaci akce,ktm pujcovny motorek atd...
To ze 2t vyjede kopec lip nez 4t neni uplne pravda...kazdemu vyhovuje neco jineho a vic nez rozdil stroju je dulezitejsi kdo ty riditka drzi...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s 500EXC KTM EXC 500 F | Propiska7 | 12 | Dnes v 10:38 ZdendaZB |
Prepinani map za jizdy ktm exc 300 KTM EXC 300 | Norous123 | 1 | 16.10.2024 v 13:00 Bugs |
Klouže i nejlepší guma na slizu [1, 2] KTM EXC 300 | EnduroOnRoad | 50 | 16.10.2024 v 10:53 ZdendaZB |
Nastavení volnoběhu keihin pwk 38 KTM EXC 300 | Mates215 | 3 | 10.10.2024 v 13:21 Mates215 |
EXC 500, CRF 300 L coby cestovní st... [1 ... 13, 14] KTM EXC 500 F, Honda CRF 300L, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 392 | 7.10.2024 v 13:52 ZdendaZB |