kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nějaký věci jsou už rozebraný, jiný slíbený. Pokud by se někomu něco hodilo, tak hoďte SZ co chcete ideálně s nástřelem ceny.
Mimochodem mám třeba kotouče, ale nevím jestli jsou po tý mrdě rovný.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak co bude dál nevím.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Corsaro ZZ skoro 500, velka Brutale 450, Monstr S 430, maximalne TST R za 360tis, ale o toho asi nebude mit zajem..
Musím uznat, že to CORSARO je asi jeden z posledních nádherných, charismatických a poctivých naked bajků naší doby. Jak ho tak vidím polovyslečený, ten rám, nádrž, ale hlavně ten monstrózní motor. To muší bejt chuligán, jako blázen. Když vedle toho postavím plastovou sci-fi KTM, nebo pomalované Tuono či navoněnýho a gumovejma hadicema ověnčenýho Monstera R, tak mi z toho vychází MM jako vítěz stylu, jednoduchosti a originality. Čiší z něj surovost, poctivá práce a jednoduchost. Jak jsem psal, nejel jsem na něm nikdy, což mě docela mrzí, ale stačilo mi slyšet ho a cítit pod nohama. Nedávno na něm jezdil pan P a chválil ho do nebe.
Každopádně, mě se líbí moc, až bych řekl, že čím dál tím víc.
Franco, budeš kupovat dalšího?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.01.2018 23:14:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: Franco82> Smutná zpráva ale aspoň Jsi se někam posunul. Já bych na ní nemoch doma v garáži tak dlouho jako Ty.
Teď neusnu... Budu celou noc přemýšlet co by Fanda na ní v garáži nemohl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Jj, hele strašně si vážím toho, jak to nakonec dopadlo. Při vší tý smůle obrovská klika a jsem za ní vděčnej! Ale to rozebírání prostě k popukání není no
Jinak co bude dál nevím.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pokud se někdy v budoucnu do jedné stopy vrátím, bude to na 99 procent zase Corsaro MY2017. Opravu tohodle jsem zavrhnul z důvodu finanční náročnosti, protože za ty prachy by to stejně už navždy zůstala (hodně) bouraná motorka. Transplantaci motoru do jiného nemá moc smysl řešit, protože motor je u novějších ročníků to poslední, co odejde a měnit ho jenom kvůli barvě je nesmysl. Dokud je k mání Corsaro, tak jinou motorku v podstatě ani nechci. Proč zase Corsaro? Protože motor, zvuk, vzhled a nasranej kukuč, reakce na plyn daná tím, že to snad jako poslední motorka nemá elektronickej plyn, ale třeba i pro mě snad optimální ergonomie. Konkurence (Brutale, M1200S) mě nijak neuchvátila a taky MM je srdcovka, asi za to může ta orlice. Corsaro ZZ mě pak nijak nedostalo změnou vzhledu.
PS: Jinak v garáži nebyla, tam jsem ji transportoval až tenhle víkend. Takže jsem celou dobu taky nemohl, ať už je myšleno cokoliv
Naposledy editováno 22.01.2018 20:19:23
Máš ještě dost času na přemýšlení,zima bude dlouhá,ale jak to na jaře vypukne,tak tě začnou svrbět ruce
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Franco82> A nechceš se na tu silnici vybodnout a pořídit něco menšího na malé okruhy? Je to daleko větší zábava, větší rychlost, větší bezpečí, máš víc času na rodinu a i to líp nesou (já zvládám tak 6 okruhů za rok). Ještě to zvaž, silnice je zbytečnej hazard za málo muziky. V ČR je spousty hezkých malých okruhů a neleze to ani moc do peněz. Navíc nemusíš pořizovat bike za 400k, já si to dva roky užíval i na 250tce za 90k (akorát to není taková masírka na benzínce, jako když jsem tam přijel s několikrát dražší Duc). Být tebou, ještě bych to promyslel. Min. rok jsem Duc prodal, malou si nechal na dojíždění do práce, když je hezky (spíš jen proto, aby měla žena k dispozici auto) a už mě ani nenapadlo, že bych se měl někdy na silnici vracet.
To je smutný příběh..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: To je smutný příběh..
... pravil cyklista : ))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: ... pravil cyklista : ))
Taky..
Ano!
Ale mimo jiné opět hrdý a ščastný majitel DUC..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dva roky jsem jezdil WR250X, super motorka na začátek a na učení. Akorát v Mýtě je už docela rychlá cílovka a pár jedinců těžce neslo, že jsem je předjel na slabším stroji, tak na cílovce občas vznikaly nebezpečné situace, když mě museli zase předjet nazpět. V září jsem dovezl ostrý SM, tak se už těším na sezónu, ale na začátek sezóny čekáme druhého potomka, tak to bude trochu náročnější : )