Predem diky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
HornisGSX píše: jen tak mezireci modely 2001- 2005 dvouvyfuk meli papirove vice koni nez model s jednolaufem coz si trosku protireci....
Podle mě mají oba modely 78 kW. A osobně si myslím, že novější má sice svody s větším průměrem, ale zase je víc uškrcený tím trombónem.
Což by podle mě sedělo na těch cca 5PS při výměně koncovky co uvádí Yoshimura u modelu K5+ U toho jsem rozdíl osobně nepoznal.
Starší modely nevím, ty jsem neřeši a nehledal pokud na to někdo nějaké výkony při výměně koncovek ofiko uvádíl...
t_freedom píše: Hoši, tohle už zavání "latinou" ...
to je 17-20% navýšení výkonu !!!! ... tedy, v případě že jdu po ekologii, proč tam srát benzín, když to nedejchá... protože, tím že to necháš dýchat tam ten benzín na ten výkon musíš dodat - jinak to bude chudý. Leda by to mělo nějakou průběhovou lambdu a měnilo to dávku na základě A/F poměru ... To nemluvím o chlazení atd.
Pak je otázka, jestli není spodek prostě chudej(tedy jalovější něž origo) a až teprve třeba od 3500-4000 je tam najednou nárůst. Chápu, že L4 nemaj takový nároky na seřízení směsi, ale i tak... 18-20HP na 100HP motoru ? ... bez poladění paliva? ...
Lambdu to standardně nemá a hodnoty z mé lambdy bohužel nemůžu brát jako nějaké měřítko, protože ten motor už není série.
Ale dnes mě ty hodnoty proti origo mapě lítají jako hovado. Není problém mít někde +20 procent paliva a jinde zase -20 procent paliva...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
kerut píše: no vsak ten spodek pravdepodobne je chudej ! aby byl stechiometrickej viz co pise osiris vejs.... a kdyz to pridusis, nabohati se to, jak spravne pises zhutni se spodek, a vrsek to stejne zadnej nema v tomhle obemu.. a pokud to kluci odmerili (a akrapovic v podstate i potvrzuje tim co udava na strankach - tim chci rict ze bych vic veril tomu jejich mereni), neni duvod tomu neverit
Ale ono to nemůže bejt bohatý... resp. motormanagement se dnes kvůli ECO dělá spíš chudej v celým spektru. Takže kdybys to ještě ochudil těma laufama, doženeš to ještě víc do chuda. Nejsem odborník a slyšel jsem že japonský jednotky jsou v tomhle flexibilnější a dokážou si to částečně dohonit, ale to by tam musela bejt průběhová, širokopásmová lambda aby to polaďovala...a to tedy fakt nevím u těhlech starochů. Ten motor má určitě potenciál, jen se mi nechce věřit že jen přehozením laufů.
A 20% výkonu je i 20% víc tepla na hlavách a to je KURWA hodně u chlazení vzduchem ... no, přeju vám to...jen mi to nějak nezapadá do poznatků mýho vědění ...
Řádky jsou otáčky (500 RPM až 11000RPM, po 250RPM) a sloupce jsou otevření plynu od 0 procent do 100 procent (0,2,5,10,15,20,40,60,80,100)
V tabulce procentuální množství paliva proti standardu ECU v daném režimu. AFR je tam od 13,2 - 13,6
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
-8 7 13 4 3 2 0 0 0 7
-10 -16 1 11 8 5 0 0 0 4
-6 -11 -11 3 6 10 0 1 0 0
-4 -22 -16 0 2 7 0 0 0 0
-2 -24 -17 6 11 17 4 1 0 0
-2 -19 -16 8 19 25 9 4 8 6
0 -1 -14 16 20 24 6 0 4 1
-1 -7 -4 12 17 19 7 2 0 0
0 -5 -11 12 16 19 12 4 0 2
1 -7 -23 12 17 22 12 6 0 5
1 -6 0 9 12 18 12 6 2 5
0 0 0 7 10 12 11 4 4 0
0 0 0 2 6 10 7 4 1 0
0 0 0 2 7 12 9 6 0 0
0 0 0 2 7 12 12 7 1 0
0 0 0 5 8 12 12 8 3 0
0 0 0 4 7 11 12 11 7 3
0 0 0 3 7 12 12 12 8 3
0 0 0 3 6 10 11 9 4 2
0 0 0 3 6 10 11 10 3 4
0 0 0 4 5 7 9 11 6 4
0 0 0 6 6 7 7 12 8 7
0 0 0 6 5 5 5 10 9 8
0 0 0 6 5 4 5 10 11 9
0 0 0 6 5 4 8 12 12 12
0 0 0 7 5 4 11 12 16 12
0 0 0 3 3 3 12 16 17 12
0 0 0 0 1 2 12 18 22 18
0 0 0 0 1 2 12 20 24 20
0 0 0 0 1 3 16 22 24 22
0 0 0 0 0 1 12 20 24 23
0 0 0 0 0 0 12 20 25 24
0 0 0 0 0 0 11 20 22 22
0 0 0 0 0 0 8 12 12 19
0 0 0 0 0 0 4 7 6 12
0 0 0 0 0 0 5 5 5 10
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
E: Sry za nepřehlednost ale rozumně a jednoduše se sem XLS tabulka vložit asi nedá...
Naposledy editováno 26.02.2018 17:25:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
HornisGSX píše: V_i_c_i> tak me vysvetli proc mam 112koni a 126Nm! mereno na brzde vse serie krom odstraneni pair? ja prave kdysi kdesi cetl ze 05 a vic maji prave nizsi vykon kvuli emisim ale co je na tom pravdy netusim...cumim prave ze osi psal ze ma "jenom 105koni".....
Bohuzel to co uvádí výrobce a to co naměříš se samozřejmě shodovat nemusí a také neshoduje. Už jen třeba chybou měření. Navíc většinou výrobce uvádí méně aby byl krytý tím, aby konkrétní kus případně neměl výkon menší....
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Overall Length: 2,160mm (85.0 inches)
Overall Width: 810mm (31.9 inches)
Height: 1,140mm (44.9 inches)
Seat Height: 790mm (31.1 inches)
Wheelbase: 1,520mm (59.8 inches)
Ground Clearance: 130mm (5.1 inches)
Dry Weight: 226Kg (498lb)
Engine Type: Air/Oil Cooled 1,402cc inline-4, DOHC, 16 valves
Power: 106hp (78kW / 6,800 rpm, 124 Nm / 5,000 rpm
K5 (2005) models
The 2005 model was the first – and arguably only – major revision of the GSX1400 by Suzuki. The most obvious (visual) difference was the new exhaust system, changed from the classic twin 4-2-2 setup to a single 4-2-1 setup with a (longer) stainless steel silencer (often referred to by owners as a bazooka) on the right hand side of the machine. The loss of the left muffler reduced the weight of the bike by 3 kg (6.6 lbs) but also lowered the torque by 2 Nm.
Other changes included a revised fuel injection system for a better fuel intake (which improved acceleration at the lower speed range) and revised automatic fast idle system. An ignition key, coded to the ECU, was added to act as an immobilizer system and the aluminium cylinder walls were coated with Suzuki Composite Electrochemical Material (SMEC). The front brake lever was changed to have a 5-step adjustment (previously 6-step) adjustment. Luminous needles were added to the dials (which also had a new layout to incorporate an LED for the coded key handshake. The ECU was updated to include revised (new) engine management software (the new map addressed the bottom end performance). Other changes inside the engine included a revised second gear (as some earlier models had had issues with second gear jumping) as well as a revised fourth gear for less noise. Additionally the ignition fuse was changed to 10amp and stronger throttle cables added. The electrics were updated slightly to turn the headlight off during start-up (reducing the load on the battery). Red springs on the rear suspension were fitted to all standard models.
For the Japanese market only, Suzuki introduced a special model – the GSX1400Z which had Gold wheels, Black engine, Black headlight, Black Chrome exhaust, Black Fork sliders and Black rear suspension coil springs – all other details remained the same as the standard models.
Naposledy editováno 26.02.2018 17:03:32
t_freedom> Motoru je jedno, co tam má za výfuk. Základní snímače měří hodnoty na vstupu a z hmotnosti nasátého vzduchu dopočítají správnou dávku paliva. Na obrázcích máš základní veličiny (to je ta základní "mapa") a kompenzace. Tohle musí každému motoru stačit, aby jel, samozřejmě se základním palivem. Lambda sonda je pouze jemné doladění při použití katalyzátoru. Výkon je jen o množství nasáté směsi a otáčkách motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Hornis> funkcni rozdil 4-2 a 4-2-1 podle myho u tohohle nepozna, tady jsou ty svody rozhodujici a ten rozdil se projevi az hooodne nahore,.. dva laufy = zas o neco mensi odpor, takova 5V RC211 byla samej vejfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
HornisGSX píše: V_i_c_i> ta vaha me taky celkem zaujala pac ty parohy co jsou pod motorem u dvoulaufu jsou ne zrovna lehke a o vyfucich ani nemluvim....
Už jsem to editoval a upravil. Podle mě totiž uvádí stejná data a ty patří k prvnímu modelu. Naopak jsem přidal text, kde jsou změny u K5 uvedeny.
Tam už píšou o -3 kg kvůli výfuku a taky o -2Nm kvůli změnám v ECU. Samo těch změn bylo víc. Pokud by jsi chtěl, mám takhle rozepsanou komplet historii.... Jsou to dva dokumenty ve wordu.
Prostě se podle mě neobtěžovali měnit základní data ani u přelomového modelu. Ale je mi to divné. Nicméně v TP mám 78kW a hmotnost 460/460/254kg.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Beranidlo> tohle funguje v řádu jednotek procent proti nastavení mapy... korekce... ale 17 - 20% už není korekce...
to přeci nejde jen tím že dáš komplet výfuk a nehrábneš do mapy...
jinak běžně Japonci udávají míň koní než je v reálu... většina ZRX 11 i 1200 měla na kole co psali na motoru...
Naposledy editováno 26.02.2018 17:14:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Naposledy editováno 26.02.2018 17:21:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
t_freedom píše: kerut> nečteš co psal Osiris... komplet svody i koncovka... KN filtr...a výkon 126BHP po úpravě...před tím 105 ... tak na tohle reaguju...
Beranidlo> tohle funguje v řádu jednotek procent proti nastavení mapy... korekce... ale 17 - 20% už není korekce...
to přeci nejde jen tím že dáš komplet výfuk a nehrábneš do mapy...
jinak běžně Japonci udávají míň koní než je v reálu... většina ZRX 11 i 1200 měla na kole co psali na motoru...
Jen upřesním, že ten KN u této moto podle toho co odbrzdili kluci v GB a AUS na výkon vliv nemá ... respektive byla tam změna +/- 1 PS což bych spíš připočítal k chybě měření.
Jinak věř nebo ne, s tím výfukem to tak je a jen se můžeme dohadovat proč ... kdybych se na té mé nesvezl a nebylo to kurevsky znát (jen výměna komplet výfuku), tak tam nezůstal a nestříkal jsem komplet moto aby se k ní podle mě více hodil, protože origo 4-2 jsou pro mě prostě mnohem hezčí.
Jediný pořádný rozdíl je prostě ve svodech. Nechci kecat přesná čísla, ale ten průměr je opravdu kurevsky větší (podle mě proti starému modelu je to určitě přes centimetr hned za hlavou). Můžu změřit přesně, pokud by to někoho zajímalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
HornisGSX píše: V_i_c_i> posli me to prosim pres Pm nebo email diky celkem bych si pocetl
Tak mi hoď do PM mail, voe
E: Nejsem jasnovidec
Naposledy editováno 26.02.2018 17:22:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
kde by sebral na větší svody a průchozí koncovku to PALIVO ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
přeci naroubováním průchozího komplet vejfuku bez jakýkoli jiný úpravy nedostaneš 20BHP...to by kuci bylo moc jednoduchý...a ladění motorů by šlo do kopru i všema brzdama
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
HornisGSX píše: V_i_c_i> tak me vysvetli proc mam 112koni a 126Nm! mereno na brzde vse serie krom odstraneni pair? ja prave kdysi kdesi cetl ze 05 a vic maji prave nizsi vykon kvuli emisim ale co je na tom pravdy netusim...cumim prave ze osi psal ze ma "jenom 105koni".....
V_i_c_i píše: Bohuzel to co uvádí výrobce a to co naměříš se samozřejmě shodovat nemusí a také neshoduje. Už jen třeba chybou měření. Navíc většinou výrobce uvádí méně aby byl krytý tím, aby konkrétní kus případně neměl výkon menší....
...neděs se tome, třeba si jen hovno pamatuju a bylo to 108 ...a navíc, jak píše vici, nepídil jsem se po výkonu, takže jestli bylo měření úplně korektní vůči třeba tlaku vzduchu, teplotě, nebo ne, to jsme ani tak neřešili, šlo jen o to vidět rozdíl a jestli je jakž, takž rovnej graf
...jinak lambdu jsem do vejfuku pro posouzení bohatosti nestrkal, nedostal jsem se k tomu, když jsem viděl, že svíčky nejsou ani bílý, ani černý, tak jsem si řek: "asi dobrý, seru na to"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
osiris píše: ...neděs se tome, třeba si jen hovno pamatuju a bylo to 108 ...a navíc, jak píše vici, nepídil jsem se po výkonu, takže jestli bylo měření úplně korektní vůči třeba tlaku vzduchu, teplotě, nebo ne, to jsme ani tak neřešili, šlo jen o to vidět rozdíl a jestli je jakž, takž rovnej graf
...jinak lambdu jsem do vejfuku pro posouzení bohatosti nestrkal, nedostal jsem se k tomu, když jsem viděl, že svíčky nejsou ani bílý, ani černý, tak jsem si řek: "asi dobrý, seru na to"
A já ji tam mám vraženou trvale
Jen mi nasrali z Dynojetu, že ta jejich fitinka co se vaří na výfuk není nerezová i když se tak tvářila. Mno a dneska je jak liška To kdybych věděl, tak si udělám svoji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
kerut píše: t_freedom> naopak, presne na to reaguju kdyby menil jen koncovku, byl by ten narust vykonu nerealnej, ale komplet svody to je jina
t_freedom píše: kerut> ...asi si nějak nerozumíme...kde by sebral na větší svody a průchozí koncovku to PALIVO ?
kerut píše: t_freedom> nikde, vyuzije efektivnejs to stejny mnozstvi taky mi prijde divny ze je ten motor z vyroby takhle nastavenej, zmrzacenej, ale mozny to je a je fakt ze lehce pres 100 koni je na skoro 1,5litru hoooodne malo, to uz ma vazne bliz k autu..
Kerute, co to blábolíš? Palivo vezme v nádrži a vstříkne ho do sání přiměřeně víc, podle změřeného množství nasátého vzduchu! Za chvilku tady svoje bludy snad začneš obhajovat nějakým božím zjevením.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
t_freedom píše: V_i_c_i> NEMÁM PROČ TI NEVĚŘIT...jen tam někde musí bejt k tomu A a B...ještě nějaký C...jakože GSX 1400 má nějaký systém doladění paliva...nebo nevím...
přeci naroubováním průchozího komplet vejfuku bez jakýkoli jiný úpravy nedostaneš 20BHP...to by kuci bylo moc jednoduchý...a ladění motorů by šlo do kopru i všema brzdama
Já tě chápu, ale nechápu kde to C je nebo hledat Nebo spíš jsem to u origo motoru nehledal a ani tenkrát na to neměl vybavení. Jediné co mi napadá, že to prostě bylo už od výroby "zbytečně" bohatý. Ale proč se mi neptej, navíc když se v mapách u K5 hrabali znovu. Viz. můj post nahoře. Kvůli krouťáku? Kvůli emisím (což mi moc nedává smysl)? Nicméně to se asi bez sériové moto a možnosti měřit AFR asi nedozvíme.
Jinak po výfuku a vačkách jseš někde kolem 135-140 PS a pro další pokrok už to nejde bez zásahu do těl vstřiků, hlavy a ventilů... Pak jsi schopen se dostat někam na 150-160 PS a dál už jen převrtat, turbo nebo kompresor.
Ale to už jsme někde jinde než u výfuků.
Naposledy editováno 26.02.2018 18:00:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
V_i_c_i píše: A já ji tam mám vraženou trvale ....................
...nojo, jenže ty seš pacient
Beranidlo> pokud to ma vahu vzduchu tak kazdopadne, ale i kdyby ji to nemelo projev bude jak pisu, smes bude v nizkejch otackach pri strihu utikat (viz prvni prispevek s vyplachovanim) a nepotahne to, pridusenim to pak ten spodek ziska..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |