Když jsem dnes odpoledne otevřel čerstvé ČMN, docela jsem koukal. Když pominu všechno okolo, co se o OHCéčku píše, mě se líbí ...
Za mě dobrý ...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Special
Takze jedna vacka a ventil primo v kontaku s vackou(resp pres zdvihatko) je ohc - a s vahadlem sohc? Tzn ohc muze byt jen dvouventilova hlava?
Jakou zkratku ma pak systém co používá treba s1000rr? Kdyz klasicky dve váčky primo nad ventilama jsou dohc?
Naposledy editováno 03.03.2018 11:27:37
assassin píše: Ohc je jen zkratka, ze je vacka v hlave, sohc a dohc je vec jedne nebo dvou vacek, rekl bych ze primo konstrukční reseni systemu jakym je ventil "spojenej" s vackou to neřeší. Ono tam stejne bývá vložen nejaky "člen" - kdyz ne vahadlo tak zdvihatko (hrnickove) atd. Ale mozna se pletu a zkratky v sobe nesou informaci vic. Proto se ptám.
Takze jedna vacka a ventil primo v kontaku s vackou(resp pres zdvihatko) je ohc - a s vahadlem sohc? Tzn ohc muze byt jen dvouventilova hlava?
Jakou zkratku ma pak systém co používá treba s1000rr? Kdyz klasicky dve váčky primo nad ventilama jsou dohc?
Naposledy editováno 03.03.2018 11:39:58
Jaký tipujete poměr zakoupení sportu před naháčem? Já tomu dávam jen tak 1k10, je dražší, s velkým předklonem. Snad se jim ta zbytečná dodatečná vlastní homologace vyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Special
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Special
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Special
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Special
Cena... jsou lepší stroje za nepatrně vyšší cenu, čína už docel pozvedla kvalitu, ale cena už taky vyrostla.
Osobně bych rád viděl, kdyby Jawa dovezla i to endurko Shineray X5 (alias Mash 400 adveture).... Tedy teď už je mi to spíš jedno, nikdo se s tím nehrnul tak jsem koupil CRF250L.
Hele,
nechci ti brát iluze, ale koupí nového nemuzeálního (tzn. takového, který v současné době legálně dostane tech. průkaz) stroje "domácí" značky Jawa, podpoříš hlavně jeho čínského výrobce, který dodává téměř kompletní motocykl.
Česká továrna na to dá nádrž a několik karosářských dílů, drze to prodává jako český výrobek a za to si naúčtuje skutečné "mastnou" provizi.
Kolik? No, to si můžeme snadno odvodit z ceny v tuzemsku prodávaného čínského motocyklu (pod značkou výrobce - bez prostředníka) - CF Moto 400 NK, což je dvouválec (30 kW), který stojí 109 990Kč!
Pokud ale přesto chceš podpořit odporného (postkomunistického) překupníka, který už jenom parazituje na historické značce Jawa - nic proti tomu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Praktické zkušenosti s Jawou 350 OH... [1, 2] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... | pen | 41 | 3.8.2024 v 11:01 Kanyza |
přestavba 350 OHC na karburátor Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Scrambler | KVTU | 30 | 27.7.2024 v 22:18 Kanyza |
shánění a cena plynu do céóčka Jawa 350 OHC | Johny_Servis | 20 | 18.12.2023 v 12:35 MilanR1 |
Jawa 350 OHC, Special - zkusenosti [1 ... 7, 8] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... | Smradson | 216 | 24.7.2023 v 09:04 Dolin |
,Jawa 350 OHC na jakou hodnotu je n... Jawa 350 OHC | jarda24 | 19 | 12.10.2022 v 11:00 smitth |