2 reakcí na tento příspěvek Souboj s úředním šimlem
1 reakcí na tento příspěvek Souboj s úředním šimlem
Naposledy editováno 16.03.2018 00:20:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souboj s úředním šimlem
...všeobecně zdravotnictví je na tom némlich stejně jak ti úředníci. Každý máme(známe) ve svém okolí nějakého toho doktora(obvoďáka), co už pár pacientů "pohřbil". A stejně se lidi nepoučí(jsou leniví) a dál k nim chodí. Hlavně že si zanadávají. Tak čí je to pak vina?
Pokud někdo nezvládá svou práci, je moje chyba, že ji po něm neustále vyžaduji. Jistě, extrém, v praxi se proti tomu špatně bojuje, ale to neznamená, že se na to vyfláknu.
1 reakcí na tento příspěvek Souboj s úředním šimlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souboj s úředním šimlem
ramlik píše: ad. ostatní - nevím, jak to chodí na úřadech v těchhle konkrétních případech. Jen poukazuji na skutečnost, že na to prostě serem fšichni a nejlépe nám jde hledání viníků. Ale to se není čemu divit, taková je doba.
...všichni obdivujeme dobu minulou a to, co tehdá lidé dokázali (Lichtenstein, atd.) Oni při tom mysleli na budoucnost! A dneska se vládne dle hesla " a teď je to tady na pět let naše!"
...a proto to taky píšu offtopic.
Ale leda hov*o. Dám Ti příklad. Potřebovali jsme schválit nějaký dokument před uzávěrkou na čekém ministerstvu. Odpověď z formálních důvodů nelze, špatně vyplněná kolonka XX, nashledanou. Situace jako přes kopírák na francouzském ministerstvu. Ženská nelenila zavolat do ČR a vysvětlit mi, kde co mám změnit, abych to měl dobře i po uzávěrce... Samořejmě čest vyjimkam, ale na odboru registru vozidel jich moc nebude...
Je prostě normální, že někdo udělá chybu. Stává se to dnes a denně i ve firemní komunikaci. Ale je nutná snaha to napravit. A ta ve sféře státních úřadů zcela chybí. Nejsou tu pro nás, ale my pro ně. Celý špatně.
Naposledy editováno 16.03.2018 13:07:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souboj s úředním šimlem
ramlik píše: Pokud někdo nezvládá svou práci, je moje chyba, že ji po něm neustále vyžaduji.
LOL, tohle je prostě bomba, na to nejde nic říct, nevím co bereš ale chci to taky bo to musí bejt dobrej matroš
btw - lítáš s tímhle přístupem někdy letadlem?
Co takhle zrušit řidičáky, pilotní licence, zdravotní fakulty, řemesla... Vždyť to může dělat každej ožralej debil, pokud to nezvládne tak toho po tom chudákovi moc vyžadujeme.. takhle nějak to funguje? To ti fakt přijde jako tak strašná drzost chtít po někom aby to, za co bere prachy dělal pořádně?
xtas píše: ramlik: tak tak, a pacient si má zkontrolovat jestli mu nesebrali tu zdravou ledvinu, případně až umře si nadat do debilů že si to nezkontroloval... tvl to je logika tyhle přirovnání Pokud někdo nezvládá svojí práci nebo je lempl co na ní sere tak zaslouží nakopat do prdele a jít prodávat párky na hlavák. Já můžu být debil co to nechápe, on je profík kterej to má udělat pořádně, je za to placenej a má nést plnou odpovědnost za to co svojí debilitou/leností způsobí - jako každej jinej
To se u nas nemuze stat,na zdrave koleno mi pred operaci doktor fixou udelal kriz a “NE!”
1 reakcí na tento příspěvek Souboj s úředním šimlem
vůbec nevím jak to řešit nechci udělat průser technikovi protože to už skoro deset let tak prochází ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souboj s úředním šimlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souboj s úředním šimlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Souboj s úředním šimlem
1 reakcí na tento příspěvek Souboj s úředním šimlem
nicmene si dovolim narusit tvou argumentaci, neb zaopletka muze byt i v tom, ze technik vypisujici tehdy onen protokol o TK (ten vicestrankovy jak pises) mohl zapsat tyto dve kolonky obracene, a na urade to po nem tupe opsali (opisuji to tutove az z protokolu TK, proto se ten protokol vytvari)
...dneska se spousta lidí živí tím, co v podstatě neumí. Nejhorší situace je podle mne v řemeslech - vodaři, topenáři, klempíři, zedník, atd. Je neuvěřitelné, co si dneska tihleti rádobyřemeslníci nechají zaplatit. Bohužel, poptávka je obrovská a odborníků nedostatek.
Dovezl jsem si TL s jinou zadní gumou (190/55 místo /50). Při dovozové se na gumy ani nepodívali, ale loni před druhou technickou jsem si to radši nechal zapsat dle tohoto typového listu.
Úředník potřebuje papír. A od loňského června už neplatí místní příslušnost pro registr vozidel, čili pokud máš se "svým" technikem problém, tak to můžeš zkusit někde jinde kde třeba netrvají jen na oficiálním vyjádření importéra. Se Suzuki ČR mám bohužel, ve výše uvedeném případě, také špatnou zkušenost.
Naposledy editováno 17.03.2018 00:02:48
to mám taky místo osmičky je nula a technik napíše že je tam úřední chyba do poznámky a nic normál proplouvám leta,
když to ještě kontroloval fízl vin tak jsem měl taky místo šestky O a místo NM palivo BA , přitom jsem měl papíry z dovozu i původní techničák, fízl v hodoníně mi odebral techničák a že mám auto sešrotovat, psal se rok 97 a byly záplavy, ten fízl v hodoníně je ted dopravní iženýr, jako fízl vydává povolení a vyjádření, takový šulín od pohledu, myslim že by i debil pochopil že když pasuje číslo motoru a je to diesel tak nemůže být v techničáku palivo BA benál,
jel jsem do přerova kde tuto chybu udělali, policajt vzal velký techničák napsal úřední opravu vin a paliva + razítko, apak jsem jel do hodonína nahlásil ztrátu malého techničáku a vše OK,
každý kdo někdy viděl americký certificate of title nebo německý techničák mi dá zapravdu že US doklad vůbec neobsahuje téměř žádné technické údaje, německý techničák obsahuje pouze rozměry pneumatik, rozměry ráfků vůbec nejsou uváděny a pokud se tam občas objeví tak jen ve spodní části v dalších záznamech
Každý kdo někdy dováželo auto nebo motorku zná postup...rozměr ráfku technik STK napíše do žlutého protokolu a úřednice to jen opíše do českého TP...samozřejmě každý normální člověk předpokládá že technik STK je řádně proškolen a když tu motorku fyzicky vidí, tak by neměl nic poplést...a ty žluté protokoly úřady samozřejmě akceptují pokud obsahují udaje, které v zahraničním techničáku chybí...
Domnívám se proto že mohlo dojít k pochybení při dovozové STK, ale také nelze vyloučit že tam někdo namontoval jiná kola....samozřejmě když motorka absolvuje 10x po sobě STK bez problémů a po jedenácté se zjistí závada, vypadá to tak, že tam to kolo které tam nepatří prostě mezitím někdo namontoval...
Vůbec bych se tomu nedivil. včera jsem viděl Varadero s namontovanými drátěnými koly ze staré Afriky, lidé to tuní jak se dá....
Takže závěrem, vzhledem k tomu že ani německý ani americký doklad neobsahuje rozměry ráfků, nemohl úředník z cizího techničáku nic opsat
A vůbec nechápu co a proč by měl tazatel psát na Ministerstvo dopravy....Případné pochybení je nutné vyřešit tam, kde k němu došlo, pokud něco zkazila STK, tak to po sobě opraví, vydá nové protokoly, respektive opisy původních žlutých protokolů který vyplní správně....
A pokud jde o nějakou úřední opravu, podle zákona se aplikuje opravný prostředek u toho správního orgánu, který ve věci rozhodl...
Bohužel tady chybí zásadní vstupní informace o tom, kdo, kde a kdy a na základě čeho vydal český TP a kde a kdy a s jakými podklady se se to tazatel pokoušel reklamovat....ale nadávek na úředního šimla, těch bylo víc než dost
Naposledy editováno 19.03.2018 20:52:20