Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..
Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..
A dik
Takze sou dve moznosti:
1) nechat si ho
2) nechat ho hnit v garazi este tak 10 let a pak ho prodat, jelikoz ten najezd bude uz pak zajimavej. Ale stejne by bylo lepci jit s davem a stocit na obligatnich 35, pac to je proste pekny cislo.
Naposledy editováno 21.03.2018 09:01:21
Ale už to jsou 3 roky a před pár měsíci jsem ho viděl zase na inzerci s nájezdem necelých 56, takže je možné, že někteří toho moc nenajedou
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
3 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Kolik na daných 100 000 km stojí u ducati servis?
Nejde mi o katalogové ceny dle intervalů, ale skutečné prachy za dané km.
Jen tak pro zajímavost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
t_freedom píše: dva_hrnce> chápu že to tak může být... Moje druhý ZRX šlo po šesti letech z domu se 17tkm... Poslední dvaapůl roku před prodejem jen stálo. Ale nechce se mi věřit, že to tak má většina motorek z inzerce.
A úplně nejkrásnější jsou inzeráty s nájezdem 15tkm a výčtem nových spotřebáků... Řetěz, brzdy atd.
Jasný, asi každý rozumně uvažující člověk si udělá obrázek o našem trhu..
Např. u Guzzi neni problem v jednom nejmenovanem servisu vysolit za litr oleje 6 kil a za za zadni desky od Bremba 1800..
No a kdyz si to koupis sam a udelas sam nebo vyuzijes sikovneho kamarada kteremu das pak na petipivo, tak mohou ty rozdily byt obrovske..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Krejza píše: Když je tady tohle téma, tak využiju zkušeností vás všech.
Kolik na daných 100 000 km stojí u ducati servis?
Nejde mi o katalogové ceny dle intervalů, ale skutečné prachy za dané km.
Jen tak pro zajímavost.
v případě, že si olej, filtr, vzduch filtr, brzdovku a tyhle "serepetičky děláš sám
rozděl to zhruba tak:
co 10-12tkm - pro dvouventil 5000CZK/ pro čtyřventil 7500 (výšezmíněný věci započítaný, ale se svou prací + kontrola vent. vůlí neautor servis)
co 20-24tkm - pro dvouventil 1500CZK/ pro čtyřventil 3500 řemeny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
jestli pri ventilech vymenis 1 podlozku nebo 4.
apod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
gugo píše: t_freedom> pak je taky docela rozdil jestli ty remeny das origo nebo ne.
jestli pri ventilech vymenis 1 podlozku nebo 4.
apod
podložky se zaměňujou... něco dáš, něco vezmeš. Neorigo servis myslím, někoho kdo dělá Ducati a má k tomu věci - nedal bych to asi jen tak nějakýmu "Gugovi " ...prdel, ne že bys to nezvlád ale když na to máš věci a "vorrichtungy" jde to všechno o moc rychleji.
Neorigo řemeny na desmodue jsou za cca. 500 jeden a trošku práce navíc ...těch 1500CZK není tak moc nastřelený. Na Quattro bych moc neorigo nedával...ale od Dayca stojí jeden asi 12kil
A odvzdušnění spojky nechat vyrobit pancéřovou hadici na míru, která vyjde na třetinu té originální, na kterou bych ještě musel čekat než dorazí z Itálie.
Podlozky - tedy nevim jestli mas takovy stesti ze ti to vyjde je menit me to moc nevychazi Zvlast ty horni ktery maj vuli hovno hovno nula dobrusujes ruco.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Proto mě zajímá, zda to tady někdo sleduje/počítá u své mašiny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Naposledy editováno 21.03.2018 12:17:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
mám na dvouventilu 900 najeto přes 120 tis.km. Kupoval jsem ho před 13.lety s 75.000km. Žere olej,cca 0,75 litru za sezonu 4000km. Jo a vyhořel regulátor dobíjení. Jinak s tím nikdy nic nebylo. Moje je ta první a ty za mnou jdou taky ke kilu km bych řekl.
Naposledy editováno 21.03.2018 12:55:07
kubacech píše: Jo Každý přece ví, že to jsou motorky naprosto k ničemu a že každému po měsíci chybí výkon a musí kupovat silnější Jinak jsem to měl na inzerci myslím za 22, což bylo na jaře asi o 5 levnější než ostatní. A i tak to chtěli někteří kupovat za 10
no tak to kazdopadne. To je bajk z autoskoly, kerej si pak koupi jenom pochcanek, kterej si neveri na normalni ctyrhrnkovou sestku, ci hektolitr!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Počítat umím, takže si dám dvě a dvě dohromady, jenom bych rád od ducatisty slyšel skutečnou cenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Krejza píše: gugo> zajímavý, že jak jde o ducati, tak nikdy nikdo neřekl skutečnou cenu. Párkrát se dostane na info o servisních intervalech motoru a to je vše.
Počítat umím, takže si dám dvě a dvě dohromady, jenom bych rád od ducatisty slyšel skutečnou cenu.
to je jak kafemlejnek. Ty si fakt radeji kup NC. Ta cena zavisi na typu servisu a nahode co se pokazi.
Ja treba na dvouventilu drzim servisku a servisuju vsechno v autorizaku, zatimco ctyrventil si snazim krom ventilu delat vse sam. A rozdil v cene je veliky.
A uz jenom jako priklad cca 30 tis km na dvou duc (5tis kazda moto na sezonu). 6xolej+filtr, 3x ventily a remeny, 1x vidle, 2x hydraulicky kapaliny (odhaduju 35-40 tis). Plus se podelal 1x imobilizer. V autorizaku mi rekli 40-50 tis (vymena CDI+Budiku+spinacky+immo+prace), tak jsem z e-bay koupil nenamontovany immo za par tisic, sam namontoval, pomodlil a nastartoval. Jak chces pak ty naklady pocitat. I u Hondy bude rozdil, jestli ten regler koupis z Ali a sam namontujes, nebo jestli to nechas opravit v autorizaku. A to nemluvim o tom, ze nekdo najezdi na ducatce s klepajicim horizontalnim pistem po zahrati 50 tis km a jiny si to necha za tu dobu dvakrat vymenit po kazde za desitku. Nekdo dodrzuje intervaly vymeny lozisek, jiny je meni az kdyz zacnou hucet, nebo se vaklat.
Edit: Jsem zapomel na sprcky. Tak si k tem mym nakladum pricti jeste 3x sadu Q2 (menim vzdy sadu)
E2: Jeste jsem zapomel, ze jsem resil v pantu tekouci nadrz a vatu do vyfuku (2V - takze drahou)
E3: Kurnik, ja se nemel poustet do odpovedi. Kdyz se tak divam na ten vypis, tak si rikam, ze jsem mel radeji sbirat znamky. Ja snad na stary kolena shodim italky ze skaly a pridam se do NC klubu.
Naposledy editováno 21.03.2018 15:55:08
Servis zatím jen doma.
Na budíku je okolo 40tis. Ale podle stavu motoru tipuju realitu tak o 50 víc.
Každý rok na podzim dělám olej a filtry(cca1000,-).
Půlkroužky podle intervalu(pokud si to pamatuju tak do 400,-).
Řemeny jsem ještě neměnil ale kontroluju je vždy na podzim a v půlce sezóny(nic jim není) společně s ventilovými vůlemi(Zatím bylo třeba jen prohodit mezi sebou).
Kromě gufer na ventilech(cca 500,-) jsem v motoru nic neměnil.
Odešel regulátor díky špatnému ukostření(1150,-) a ulomil jsem zrdcátko(250,-).
Spotřebák zatím:
Kotouče(cca 7000,-), Spojka(cca7000,-), desky(cca1000,-), řetězovka(cca 2000,-),gumy(nepamatuju).
Stačí?
V podstatě jsem všechno měnil buť v intervalu nebo pro jistotu abych to nemusel řešit v půlce sezóny...
Kupoval jsem většinou na netu nebo pokud šlo o běžné věci tak přez známé.
Cenu servisu a délku trvání úkonu ti neporadím ale to je taky podle toho jak se s kým dohodneš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Vůbec mi nejde o škudlení každé koruny, ale mám průměrně 15 a víc za sezónu, poslední roky ještě druhou závodní a u té radši nic nepočítám.
Milionář nejsem, takže...
Jen mě nedávno dostala debata o ceně servisu Ducati, že prý není dražší než japonci. Celé podpořené článkem v ČMN ve stejném duchu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm [1, 2] Ducati Monster 1000 | Hynda | 32 | 10.10.2024 v 18:23 Anti |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 70 | 25.7.2024 v 19:29 Breeoom |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |