Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..
Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..
A dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
gugo píše: proc by sis jako nemohl servisovat ducati sam, to me prosim vysvetli.
zaprve nemam pripravky, zadruhe nemam s duc zkusenosti.... spoustu veci bych "objevoval" znovu, treba jestli musi motor z ramu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Duke1 píše: assassin> to je asi tím že tady kdeko čemu rozumí a podniká s tím , asi jako když v černých ovcích ukážou jak si někdo nechal udělat koupelnu na klíč....
holt když si někdo něco netroufá opravit sám, musí si najít někoho spolehlivého.
Já motorku dával kdysi jedinému mechanikovi na Karlovarský, ale už je na pravdě boží, to byl PAN MECHANIK.
no ja uz videl kde co i od panu mechaniku... me treba vadi i na ohlins vidlicich mirne roztazeny ty koliky od orgo klice....
(samo pokud je to hezka motorka, pokud je to vozembouch tak to neresim...)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
gugo píše: assassin> Tak asi zalezi o jakym servisu se bavime. Ale u beznyho servisu (ventily,remeny) u 2 valcu nic zvlastniho nepotrebujes. Staci ti ladicka. Coz se denska da stahnout na mobil.
u testastretty taky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Zbytek ano, přeci jasně píšu kdo je jak manuálně zručnej a toto jsou věci které když nemám potřebný vercajk a přípravky neudělám, ale myslel jsem že jsem to v přízpěvku výš už psal co si sám udělám a co ne, do rozvodů a hlav tý motorky bych se nehrabal když to prostě neumím a hlavně jsem nechtěl.
Spíš mně připadá zbytečné ti odpovídat, myslel jsem že jsem své schopnosti a způsob úvahy nad svým servisem a ochotou za něj utrácet peníze popsal výše a proto se nezlob, nemyslím to špatně, ale tvůj dotaz tak nechápu, jestli myslíš proč nechci , nebo nemůžu , ale protože od té doby jsem měl MTS 1200 kde za mně řemeny udělali v Německu než jsem jí koupil a pak jsem jí ještě tu samou sezónu loni prodal tak už je to stejně fuk
assassin píše: u testastretty taky?
tak jsem orientovanej na stary m..dky , takze nevim. Ale zas bych talose neprecenoval , proc by zrovna menili tohle. Kdyz jsem to delal poprvy, tak jsem se strasne chechtal, ze ladim rozvody jak kytaaaaaaaaaaaaaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
je to tak, japonce si každý šikovný MŮŽE odservisovat sám, Ducati se do dobrého servisu dát MUSÍ
argumenty nejak moc nechapu. Jo ten rozvod je trochu jinej, ale minimalne na tech 2 valcich na tom neni nic strasnyho co by si clovek co zvladne udelat ventily na cemkoliv co ma podlozky, pulmesicky ti staci magnet, na podrzeni ventilu gumicka nebo umelohmotnej pean. Videa jsou na netu. Takze myslim ze to co pises pravda neni.
Ale ještě jednou zkusím odpovět : pro většinu českých motorkářů je mnohem levnější servis na japonskou motorku protože je jednoduchej a vše si koupí sami levně z netu.
U Ducati každý tak zručný jako ty není tak i když tu motorku moc chtějí musí obětovat víc peněz a proto si myslím , bez ohledu na srovnání autorizák japonec- autorizák Ducati je samozřejmě jasné, tak nevystihuje naší hlavní motorkářskou vlnu, takže servis Ducati je drahej a snad je to jak to myslím už jasné
Takze to v čem mně cituješ není pravda ale pouze pro tebe , nebylo to vztažené přeci k mé osobě, co můžu, nemůžu nebo umím neumím, bavíme se přeci o každým....
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
->Duke1: Tvoje teorie má ovšem jednu zásadní trhlinu. Kdo není zručnej, nedokáže si servisovat ani toho japonce
Takže ano, nekupujte si Ducati nebo totálně zchudnete A na nás zbyde alespoň větší výběr za nižší ceny
Naposledy editováno 25.03.2018 22:41:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
assassin píše: u testastretty taky?
Testastretta je dvouventil?
Uděláš si vše kromě ventilů. A na ventily potřebuješ cca. 10h...zaplatíš 7-10h servisu... Toť vše... To je ten rozdíl.
Jinak to s tím parkovištěm asi nebylo o mě protože jinak si četl špatně moje přízpěvky.
A trhlinu hledáš díky svému černobílému vidění mého přízpěvku, napsal jsem trochu zručný ... vymění olej filtry,... ale hlavy a řemeny asi každý dělat nebude, neměj tak ostré měřítko a zařaď můj přízpěvek do obyčejného průměru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
t_freedom píše: Testastretta je dvouventil?
Uděláš si vše kromě ventilů. A na ventily potřebuješ cca. 10h...zaplatíš 7-10h servisu... Toť vše... To je ten rozdíl.
jo ja myslel, ze tu je rec o "ducati" a ne o "dvouventilech" .... takovou "historii" asi u japoncu nenajdes, tzn proc srovnavat na servis nejlevnejsi duc s japoncem...
no to je ono, rozdil je ten servis rozvodu... pro nekoho docela podstatnej... pro me to je cca 15k u duc vs 0,- u TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
assassin píše: jo ja myslel, ze tu je rec o "ducati" a ne o "dvouventilech" .... takovou "historii" asi u japoncu nenajdes, tzn proc srovnavat na servis nejlevnejsi duc s japoncem...
no to je ono, rozdil je ten servis rozvodu... pro nekoho docela podstatnej... pro me to je cca 15k u duc vs 0,- u TL
Ok, tak jinak... Ty kecale. Já dávám za servis rozvodu S4RS mechanikovi cca. 4500-5000CZK, OK?
Zbytek si dělám sám. A automaticky plácat něco o historii, když 1100ka je soudobej motor se 100HP taky není příliš objektivní. Snažíš-li se snad nedej bože o to...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Mě to nepřijde zrovna jako málo úkonů:
-výměna řemenů
-napnutí řemenů
-seřízení ventilů
-vyčištění karburátorů
-seřízení karburátorů
-výměna oleje ve vidlích
-vyčištění K&N
+ cena řemenů a drobností za bratru likvidačních 8700,- Ale chápu nehodí se to do krámu s tou drahotou servisu
S parkovištěm to zrovna na Tebe nebylo
Je poměrně dost servisů na Ducati co nemaj hodinovku 900 -1200CZK a maj na to cajky. Takže když si uděláš ty oleje, filtry, svíčky atd. Zaplatíš např. 4-6tCZK na každejch 12000km... a každejch 24000km si koupíš řemeny a vyměníš ... ALE BAVÍME SE O ČTYŘVENTILU CO JE MINIMÁLNĚ O 30% VÍC NÁKLADNĚJŠÍ NĚŽ DVOUVENTIL.
Výhoda origo servisu je zase ta, že ti v těch cca. 10h nepočítají práci právě kolem těch olejů, brzdovek a věcí kolem. Prostě 10h a utrum...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
t_freedom píše: Ok, tak jinak... Ty kecale. Já dávám za servis rozvodu S4RS mechanikovi cca. 4500-5000CZK, OK?
Zbytek si dělám sám. A automaticky plácat něco o historii, když 1100ka je soudobej motor se 100HP taky není příliš objektivní. Snažíš-li se snad nedej bože o to...
porad je to o 5tis vic nez ja na japonci :) a me teda vsude rekli spis 15k.....
a o te historiii... gugo psal, ze duc si v pohode udelam doma sam, tak jsem se ptal jestli i testastrettu a tys do toho prisel s dvouventilem.... mozna jsem to spatne pochopil, ale me nezajima servis vydechlyho vzduchace..... to pak muzem taky zacit tahat japonce - vyhlasene drzaky, co najezdi 100tis a vic bez servisu... dost mozna i bez vymeny oleje.... a podobne dalsi zvrhlosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
assassin píše: porad je to o 5tis vic nez ja na japonci :) a me teda vsude rekli spis 15k.....
a o te historiii... gugo psal, ze duc si v pohode udelam doma sam, tak jsem se ptal jestli i testastrettu a tys do toho prisel s dvouventilem.... mozna jsem to spatne pochopil, ale me nezajima servis vydechlyho vzduchace..... to pak muzem taky zacit tahat japonce - vyhlasene drzaky, co najezdi 100tis a vic bez servisu... dost mozna i bez vymeny oleje.... a podobne dalsi zvrhlosti...
To je fakt že srovnávat servis na nejlevnější Ducati s japonci celkově je teda hodně široký pojem. S Ducati zkušenosti zatím nemám, asi jen 2x sem dělal právě tady ty dvouventilové vzducháče (monster600) a přišlo mě to kdybych měl srovnávat tak na úrovni GS500 Tak je jasné že na takovéhle Ducati servis zase tak drahý nebude.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
assassin píše: porad je to o 5tis vic nez ja na japonci :) a me teda vsude rekli spis 15k.....
a o te historiii... gugo psal, ze duc si v pohode udelam doma sam, tak jsem se ptal jestli i testastrettu a tys do toho prisel s dvouventilem.... mozna jsem to spatne pochopil, ale me nezajima servis vydechlyho vzduchace..... to pak muzem taky zacit tahat japonce - vyhlasene drzaky, co najezdi 100tis a vic bez servisu... dost mozna i bez vymeny oleje.... a podobne dalsi zvrhlosti...
Prostě Japonec je spolehlivější než Italocikán
bulldogbiker píše: Prostě Japonec je spolehlivější než Italocikán
jo to je. ale i tak maji sve kouzlo, odpustis jim i ten drahej servis ...
a treba ve sportovnich dvouvalcich kolem litru ted japonci nemaj nic... tam ti nezbyva nez koukat na italii nebo KTM....
Naposledy editováno 26.03.2018 19:07:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
bulldogbiker píše: Prostě Japonec je spolehlivější než Italocikán
celkom by som aj zasmial, len keby sme na Slovensku dokazali aspon taky kávovar vymysliet
mozem tak akurat cez slzy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
alexa7 píše: celkom by som aj zasmial, len keby sme na Slovensku dokazali aspon taky kávovar vymysliet
mozem tak akurat cez slzy.
jo to tady v cechach je objevitel kazdej, a kazdej druhej neco dokaze vyrobit
assassin píše: jo to tady v cechach je objevitel kazdej, a kazdej druhej neco dokaze vyrobit
a za polovic než ti co to dělají roky a mají know how...
Jasně taliání jsou jen cikáni co nic neuměj... ale je zajímavý, že jak někde jede Lambo, Ferro, Pagani nebo Mase ...že se většina těch hatujících velikánů otočí a se zájmem podívá...
Většinou jsou největší hateři ti, co na tom co nekompromisně odmítají, nikdy nejeli...
3 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm [1, 2] Ducati Monster 1000 | Hynda | 32 | 10.10.2024 v 18:23 Anti |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 70 | 25.7.2024 v 19:29 Breeoom |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |