Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..
Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..
A dik
S4RS krutá do zatáček hodně rychlý BMX kolo a MTS 1200 ve dvou , narvaný kufry na Gardu a zpět, plnohodnotná váha středoevropských cestovatelů, žádný lehký italští piloti NEUVĚŘITELNĚ překvapila jak naložená taky funguje , takže šoférsky famózní zážitky....
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Samozrejme remene sú Dayco a nie každý mechanik berie 1000kč/hod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
půlkruhy 16 x 83
řemeny kolem 2t CZK oba
olej 160 CZK x 4
Filtr oil cca. 200CZK
Filtr vzduch 400CZK
brzdovka jak kde ... 200CZk se dá vpoho.
jářku
1328
2000
640
800
4768 ... ok 4500CZK
jestli ti to všechno dělal za litr tak si ho při tom buď musel kouřit, nebo ten motor podle toho dopadne, nebo je to blázen a chci jeho adresu na servis (jestli to umí)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
edit:
oil filter 150,- když půjdeme do podrobna...
vzduch filter taky 350,-
Naposledy editováno 29.03.2018 13:56:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
assassin píše: celou dobu se tu bavime o tom, ze servis ducati je o par tisic drazsi nez japonce a kdyz nekdo napise, ze tech "par litru" je 5tis tak na nej vlitnou ducatisti, ze to je blbost, ze je to moc levny
že ty jsi tak trochu píčuš, co? ...že jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
t_freedom píše: že ty jsi tak trochu píčuš, co? ...že jo?
trochu dost
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Nehádejte se kucí
Zp-čená Ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Pokud máš dobrého ( a nutno říct i stálého) mechanika, proč magických 100 000km?
V kontextu věci, koupím 100.000km mašinu a kolik ( kam a jak) na ni plánuju ujet?
Tak si správně položit otázku otázku. Tak se zeptat mechanika. Protoze uz podle ceny je jasné že nová nebude. Postupně bude umírat na únavě podvozku, motoru i elektriky. A je opravdu motor tím limitujícím faktorem?
Jelikož byla motorka při koupi na jaře (najeto cca 23000 km) asi 5000 km po velkém servisu, čekala mne sezona bez investic.
Jen jsem pořídil stojany za cca 1500 Kč, nářadí (velký kufr s třemi velikostmi ráčen a veškerými nástavci, dvě velikosti momenťáků apod.) za cca 3000 Kč.
Ještě je potřeba počítač na diagnostiku, případně nastavení napnutí rozvodových řemenů, ale to do nákladů nepočítám.
Také se nedá započítávat nejen kupní cena motocyklu, ale i vybavení, jako je jednodílka, bunda, rifle, dvě přilby, rukavice a boty za cca 35000 Kč.
Po roce ježdění jsem měnil přední brzdové desky za cca 1500 Kč a samozřejmě olej+filtr za cca 1000 Kč.
Po dvou letech to byl opět olej+filtr za cca 1000 Kč, olej v přední vidlici za cca 500 Kč, svíčky za asi 600 Kč, řemeny za 3000 Kč (Dayco) a půlkroužky asi za 1300 Kč. Jo a palivový filtr - 200 Kč a výměna kapalin (brzdovka, chladicí).
Po třech letech přišla na řadu komplet spojka za asi 10000 Kč a opět olej+filtr za cca 1000 Kč.
Po čtyřech sezónách budu dělat opět rozvody, takže půlkroužky (1300), řemeny (sehnal jsem v akci oba za 1500), ložiska kladek rozvodů (4ks za cca 1000), gufera do vidlí (500), ložisko hlavy řízení (1000), baterka (cca 2000) a opět olej+filtr (1000).
Ještě preventivně vyměním ložiska i gufera předního i zadního kola za cca 2000 Kč (2 ložiska vpředu a 4 vzadu).
Taky za ty čtyři sezóny padly za vlast 2 přední a 3 zadní gumy (Pirelli Diablo) celkově za asi 10000 Kč a najel jsem cca 20000 kiláků, přední guma vydrží asi 12000 km a zadek asi 8000.
Ještě k tomu pár sprejů na řetěz (Motul) cca 300 Kč kus a olej do vzduchových filtrů za 300 a to je kromě benzínu, STK a povinného ručení vše.
Když to zhruba sečtu, tak rok co rok stojí motorka asi 10000 Kč za materiál, taky dělám měření jako např. tlak ve válcích apod., ale to nic nestojí.
Možná jsem na něco zapomněl, ale to budou už jen drobnosti (šampony, leštěnky, spreje na plasty apod.)
Ještě k tomu servisu - je nutný servisní manuál, stažitelný na netu (bez něj to nejde), docela dobrá je i diagnostika JPDiag (taky z netu) když už nic, tak aspoň na měření řemenů, případně vyvolání registru závad při nějakém problému.
Samozřejmostí je obrovská pečlivost v jednotlivých úkonech a nic nezanedbat. Musím říct, že i při nájezdu skoro 50000 km nejsou patrné větší známky opotřebení na různých částech motorky (hlavně v motoru - vačky, ventily apod.), tak si myslím,
že při dodržování zásad pravidelného servisu samozřejmě v souladu s doporučenými intervaly přímo od Ducati musí motorka najet plno kilometrů i po 100000, pokud však nelehne.
Největší odměnou za patřičnou péči, kterou své motorce dáte je poté plno nádherných kiláků v sedle při různých výletech nebo spousta adrenalinu např. při Ducati dnu v Mostě, kam s kamarády pravidelně jezdíme každý rok.
Naposledy editováno 29.03.2018 18:53:11
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
-666- píše: 12tis predek a 8 zadek??? Jak to děláš? 999 není přece japonskej vysavač.
Tak to zhruba je, je něco blbě?
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Naposledy editováno 31.03.2018 11:05:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
prodamCBR píše: ... Mel sem cbr a nestala me na servisu ani polovinu
A že sis jí člověče nenechal... Ten technický skvost
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm [1, 2] Ducati Monster 1000 | Hynda | 32 | 10.10.2024 v 18:23 Anti |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 70 | 25.7.2024 v 19:29 Breeoom |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |