Videa s vysvětlením základů offroadu na velkých endurech. Bohužel je to jen anglicky (a překlad titulků nefunguje nejlépe). Ale aspoň něco.
Ve 14 videích jsou vysvětlené základy.
Kdo by věděl o něčem podobném v češtině, tak to sem může hodit.
Playlist:
1. Body position...držení těla
2. Mounting and dismounting...nasedání, vysedání
3. Getting up on the pegs....stání ve stupačkách
4. Turning around....otáčení
5. Cornering....smyk
6. Emergency stops....nouzové brždění
7. Acceleration and deceleration....zrychlování a zpomalování
8. Picking up a downed bike...zvedání motorky
9. Riding downhills....jízda z kopce
10. Hill climbs.....jízda do kopce
11. Failed uphill recovery 1.....bezpečné otočení v kopci 1
12. Failed uphill recovery 2.....---||--- 2
13. Riding on rocks....jízda na kamenech
14. Riding in sand......jízda v písku
1 reakcí na tento příspěvek Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
1 reakcí na tento příspěvek Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
Pokud se lidé ve dvaceti nebo čtyřiceti rozhodnou, že chtějí zkusit motorky, tak nemají čas rok, dva, tři lítat jako v patnácti po škole nebo o víkendech na Simsonu za humny a vlastní (občas bolavou) zkušeností postupně přijít na to, jak na motorce jezdit. Navíc ta humna zabrali důchodci s pejsky, pumpičkáři a maminky s kočárky
Naposledy editováno 19.04.2018 09:55:17
Ak je to u videí naopak, možno je to tým, že v anglicky hovoriacich krajinách (o USA som to už počul) naopak malé endurá prevažujú.
2 reakcí na tento příspěvek Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
Tenhle borec má taky fajn rady:
2 reakcí na tento příspěvek Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
Nicméně jedna z jeho rad byla právě udělat si tam rampu, ulehčit si to. A má i další zajímavé videa.
Dobrej pilot ale zalétá i na vratech od stodoly
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
Pedl píše: No nevím jak tohle bmw ale viděl jsem velké ktmka jezdit přes stromy. Myslím že když se dostatečně zvedne přední kolo, tak se to dá.
Hezky jsi popsal teorii, ale zkus si to v praxi na vlastní kůži (motorku). Je to taková šlupka na zadní kolo, že u čtvrtunových motorek běžně praskají dráty v kole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
alexa7 píše: nic tam nepraska , kto vie ten vie.
http://motoride.sk/g...106057.v.jpg [/quote]
Ono také záleží na průměru toho kmene , a ti vcelku dost.
1 reakcí na tento příspěvek Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
LuboKotlan píše: Ahoj, vim ze je to trosku mimo tema. Ale snad poradite nebo date aspon svuj nazor. Mam Gs 1200 LCA. Najeto 2000 km. A obcas si odfoukne prepad na vodu nad olejovym filtrem. Jednou ve vedrech i trosku kapalo. Dle Brno Renocar vodni pumpa- vymenit. Bezna vec. Moc se mi nechce aby mi vrtali do masiny:/ nema nekdo zkusenost? At uz vymena nebo take unik?:)) diky
to je hezký když víš, že jsi off-topic a stejně to sem nasereš..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
1 reakcí na tento příspěvek Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
LuboKotlan píše: ok lidi serte na to... zkusim to jinde. Zdarec
Snad máš motorku v záruce, tak jí tam vezmi. Jinak to vyměň.
A moderátor by z tohohle vlákna mohl dotazy LuboKotlana přesunout do samostatného vlákna .. jestli tu tedy moderátoři fungujou..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech
Pedl píše: Fajn videa. Už jich mám na YT podobných dost zkouknutých.
Tenhle borec má taky fajn rady:
A jakej má smysl rasovat čtvrtunový až třísetkilový stroje přes takovýhle klády ? Snad to jsou motorky určený k cestování někam dál, aby se na ně dalo pár věcí naložit a těh 5-10 tisíc kilometrů po dálnici (asfaltový cestě) ve zdraví přežít.
Ale když někdo jede cíleně krosit na balkán, nebo do maroka na mastodontech, což je kousek a dá se to vydržet i na lehkýmenduru, a nejezdí s nima nikam dál, tak proč ? Není lepší vzít nějakou čtyřstovku, pár věcí do vaku a užiju si to tam a nebudu se trápit s mutantem v korytě řeky nebo na náhorní plošině mezi kamenama. Chápu, že pár lidí pojede i dál, možná, proto třeba i trénujou, ale jak to pozoruju tak většina lidí stejně nikam dál nepojede. A tohle zkoušet třeba v Pamíru, nebo v Indii, no nevím,kterej šílenec by do toho šel...
Já teda kdybych jezdil jen balkán a maroko s alžírem (trajekt z janova) atp. tak vůbec nemám doma takovej těžkej stroj jako je tigr800 a to je přitom jedna z nejlehčích motorek ve svý kategorii. Holt pojedu těch 700-1500 km o den dýl ale zato tam, v terénu, to by bylo poježděníčko. Žádny přemejšlení jestli jo, nebo ne a většinu zjímavejch cest vynechávat.
Natož tohle zkoušet s dvanáctistovkama, to je holý šílenství, který musí vážit s padákama a všema těma ochranejma doplňkama, kuframa, nosičema a tím vybavením tak 300 kilo bez pilota kamikadze.A ještě by mě zajímalo, kolk takovejch skoků a nepovedenejch padnutí vlivem špatnýho navršení klacků vydrží třeba držáky kufrů a samotný uchycení.
Naposledy editováno 24.07.2018 16:11:26
Pro tebe je treba krasny pocit jet s lehkou motorkou nejakou pesinu. Pro jineho by to byla nuda a radeji by ten samy usek jel na mastodontu, aby z toho mel vetsi vzruso.
Edit: Jinak, mám z tebe, ZdendoZB, pocit, že jsi tak trochu spapal všechnu moudrost a všichni kromě tebe jsou naprostí blbci. V jednom vlákně rozdáváš rozumy ohledně gum, ale pak napíšeš, že kromě dvou vzorků s ostatními gumami nemáš žádnou zkušenost. V dalším vlákně ultimativně odsuzuješ jakékoliv jiné sbalení motorky na cesty, než máš ty sám, přestože asi nebudeš jediný, kdo byl v Pamíru či jiných odlehlých horách. V tomto vlákně zase nechápeš ty pitomce, co jezdí do severní Afriky pojezdit v poušti či do hor na mastodontech. Klidně si tam nech poslat trialku (nebo na ní jeď po ose, ty dva dny navíc tě jen zocelí), ať ty kozí stezky dáš levou zadní. Rozumný člověk, který to na motorce umí a nemusí si nic dokazovat, tak prostě vyhodnotí riziko a v té Tramtárii motorku přes kmen "potupně" přešoupne. Protože ví, že takovouhle legrácku si užije po návratu domů někde na vyjížďce a ještě to okoření třeba sázkou o pivo. Mimochodem by mě zajímalo, kterou konkrétní trasu v tom Maroku jsi kvůli Tigerovi vynechal.
Naposledy editováno 25.07.2018 08:49:17
A ke gumám. Kdybys neměl opět problém se čtením, nebo spíš s chápání, tak bys věděl, že jsem jezdil C02,E07,E09 a shinko a o jiných se nevyjadřuju. Na jiné se ptám, zajímá mě srovnání a škoda jen, že borci jako ty
s tím mají takovej problém.
To pak můžu mít rovnou vzrůšo když pojedu s oktávkou po polní cestě do lesa na houby, místo abych si na to nebo vzal defendra, protože v něm by to byla nuda
Karf: přesně tak, stačí tam naházet větve z obou stran a přejedeš to pomalu na jedničku jako nic. Už jsem to párkrát absolvoval, ale nikdy mě ani ve snu nenapadlo takhle nesmyslně rasovat motorku jak na videu.
(tak kdo přijde s tím, že se zase chvástám a frajeřím a nejsem dostatečně dobrodružnej? )
Naposledy editováno 25.07.2018 11:04:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure | denisga44 | 20 | 9.9.2024 v 09:49 Deadman |