C00 No error
C11 Camshaft Position Sensor (CMPS) - 1000 Only
C12 Crankshaft Position Sensor (CKPS)
C13 Intake Air Pressure Sensor (IAPS)
C14 Throttle Position Sensor
C15 Engine Coolant Temp. Sensor (ECTS)
C17 Intake Air Pressure Sensor (IAPS) - 07 & Up 650 Only
C21 Intake Air Temp. Sensor (IATS)
C22 Atmospheric Pressure Sensor (APS) - 1000 Only
C23 Tip Over Sensor (TOS)
C24 Ignition Signal #1 (Front Coil)
C25 Ignition Signal #2 (Rear Coil)
C28 Secondary Throttle Valve Actuator (STVA)
C29 Secondary Throttle Position Sensor (STPS)
C31 Gear Position Sensor (GPS)
C32 Injector Signal #1 ( Front)
C33 Injector Signal #2 (Rear)
C40 ISC Valve - 07 & Up 650 Only
C41 Fuel Pump Control System (Fuel Pump Relay)
C42 Ignition Switch Signal (Anti-Theft)
C44 Heated Oxygen Sensor (HO2S)
C49 PAIR Control Solenoid Valve
C60 Cooling fan relay circuit malfunction
C62 EVAP system purge control solenoid valve circuit malfunction
C65 Idle speed malfunction (can be caused by any fault that takes the idle speed out of range, TPS and GPS faults for example)
Me to ukazalo secondary actuator valve malfunction, coz je sekundarni klapka na strikacce, ktera ubira vykon v prvni, paty a sesty rychlosti, aby vam neproklouzlo kolo. Zjistil jsem ze ty svorky musi byt v ose motorky, jinak tahlo od ty klapky do ni narazi a zpusobuje chybu. svorky jsem posunul a chyba je pryc. Kdyz mate FI na displeji, masina je v tzv fail safe modu a ubere vam vykon, je bezpecny dojet domu, ale nejezdete delsi cestu, nebo se dioda rozblika pak bike ani nenastartujete. Jestli mate nejakej problem se stromkem, tak dejte vedet. Ahoj a bezpecnou cestu
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V Strom dealer mode
Mám Stroma 650 , rok 2008. nedávno se mi začala objevoval chyba FI na displayi. Vždy po prvním nastartování se chyba objeví , pak motor vypnu a znova nastartuju a chyba už se neobjeví. Zkoušel jsem podle návodu chybu odstranit jak je uvedeno víše. Přesně takhle : Do konektoru jsem propojil drátkem dva konektory při vypnutém motoru , pak nastartoval , na displayi se objedvilo -C00 , pak vyndal drát z konektorů a vypnul motor. Ale druhý den se chyba FI i se svítící červenou kontrolkou objevila znova. Jak to mám vyřešit?
díky, za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V Strom dealer mode
Dava100 píše: Ahoj,
Mám Stroma 650 , rok 2008. nedávno se mi začala objevoval chyba FI na displayi. Vždy po prvním nastartování se chyba objeví , pak motor vypnu a znova nastartuju a chyba už se neobjeví. Zkoušel jsem podle návodu chybu odstranit jak je uvedeno víše. Přesně takhle : Do konektoru jsem propojil drátkem dva konektory při vypnutém motoru , pak nastartoval , na displayi se objedvilo -C00 , pak vyndal drát z konektorů a vypnul motor. Ale druhý den se chyba FI i se svítící červenou kontrolkou objevila znova. Jak to mám vyřešit?
díky, za odpovědi.
Jestli se nepletu tak tahle motorka nema pamet na chyby stejne jako me GSX1400. Takze ten "dealer mode" nebo propojeni dratu se dela kdyz ta chyba sviti, normalne za chodu motoru. Coz treba u me by byl problem kdyz je konektor pod sedackou a klice v zapalovani. Tak jsem koupil konektor, vypinac a vytahl si ho trvale na vhodne misto.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V Strom dealer mode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V Strom dealer mode
Stanley78 píše: Muzu to hodit do nasi skupiny v-strom technika na facebooku? Samo ze s tvym jmenem, at se nechlubim cizim perim.
Ano můžeš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |