Jestli chceš spolehlivou bezúdržbovou nenáročnou a překousneš trochu větší hmotnost, kterou po rozjezdu ani nepoznáš tak za mě XJ 900 Diversion, akorát budeš asi těžko shánět na výběr moc není. Ačkoliv mám tak pořád sleduju jak se to pohybuje a i když ty motorky každým rokem stárnou tak pořád maj při prodeji 45-50 tis najeto
asi nějaká nemoc
Jednoduchý stroj jak kafemlejnek, spolehlivý a když si občas vyrazíš s bandou divochů tak si taky užiješ. Než jsem koupil tak jsem taky pořád hledal a rozmejšlel, četl i názory že kdo koupí nechce pak prodat, nevěřil jsem a teď ji mám sedmým rokem a můžu říct že ačkoliv na tachometru je už 80 tis tak na ni nedám dopustit a i když byla už možnost prodat a koupit jinou (pořád pokukuju po fjr 1300) tak zatím z toho vždy sešlo. Kdykoliv chci přijdu brnknu a jedu a je jedno jestli jedu odpoledne jen kolem komína 150-200km a nebo to napakuju a frčím třeba 600 za den. Motorka s kardanem, jednoduchej 8-mi ventilovej vzducháč, ačkoliv to člověk nedělá každou sezonu tak třeba i + je že má ventilový podložky nahoře na hrníčkách takže pokud je potřeba řešit ventilovou vůli, tak bez sundání vaček vyloupneš podložky pokud je třeba, svíčky přístupný, podtlaky odladíš bez nutnosti odmontování kapotáže nebo nádrže, pod sedlem dost místa na drobnosti, velká nádrž takže pokud jedeš cestovně tak bez problémů 300km a pak teprve začneš pokukovat po pumpě. Abych jenom nechválil tak slabota je určitě v předních vidlích, mám jeden z posledních modelů který má štelování předepnutí předních pružin a i to je málo, docela dost se při brždění "noří" a brzdy se daj "uhnat" i v jednom proti kopci a 5 rychlostí, ale když nad tím přemýšlím tak mě těch 5 přijde že to tomu sedí. Občas si někdo stěžoval na nedostatečný přední světlo při jízdě v noci ale já jsem několikrát jezdil 35km domu třeba ve dvě ráno a nepřišlo mě že by to málo svítilo. Přemýšlím co ještě no u mě spotřeba 5,5-7 podle zápěstí vejš jsem zatím nebyl, gumy nájezd většinou zadní 9-10tis, přední 12-13tis, a na mě maličko vyšší, ale když vzadu sedí zátěž tak už dobrý