Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru
Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual
Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b
Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další
Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce
Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing
Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...
Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, také jsem řešil stejný problém a nevím v jakém stavu je Tvoje plexi, ale já ho měl úplně neprůhledné, matné. Chtěl jsem mít originál a nezbylo nic jiného než sehnat jiné, nebo vyčistit. Jak píšeš, na ebay stejný nebo horší stav a tak jsem mé zkusil vyčistit. Koupil jsem sadu na čištění plastových světel a téměř bez nějaké velké námahy se povedlo plexi vyleštit. Výsledek byl překvapivě dobrý. Přípravek je od firmy Turtle wax headlight restorer ( foto přidávám, cena cca 300,- ). Obsahuje dvě varianty na vyčištění. První, tu jsem použil já, jen se rozetře jemná brusná pasta a pak se rozleští, druhá je za použití jemných brusných houbiček a zase leštění.
Kdyby to dopředu bylo vyloučené renovovat, mám doma dvě plexi náhradní, asi bych jedno mohl nechat.
když rozsvítím světla tak to málo dobijí, napětí spadne na 11 Volt cca
bez světel tam je 13 při cca 4000 otáčkách, při 8000 to vyleze až ke 14ti voltum se světlama to spadne na 12V
takže předpokládám že takhle se to chovat nemá, včera jsem prostříkal konektory sprejem na kontakty zlepšení málo nebo žádné.
takže dál je na řadě asi regulátor, nebo napadne někoho něco jiného?
někde jsem četl že tam bude fungovat regulátor ze škodovky?
koukám že už jste tady řešili Elysys, mrknu se po něm
ps dotaz na ty aditiva do benzínu, je to nutný?
Naposledy editováno 21.05.2018 10:04:45
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
ps:aditiva nutna nejsou
ps2: regulator bych koupil pres ebay pouzity, nebo novy...napr. z Nemecka
at se vam vsem dari!
Naposledy editováno 21.05.2018 18:40:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
jo chova se to divne a mam pocit ze se to zhorsuje
nevi nekdo kde se daji sehnat ty uhliky alternatoru? nasel jsem original honda za cca 1000kc jeden, potom na ebayi z USA druhovyroba celkem levne ale pujde to sem tak dva tydny, nebo nejaka nahrada?
Naposledy editováno 22.05.2018 20:22:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Naposledy editováno 29.05.2018 18:05:58
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Můžete mi říct, jak seridit karbece, jakou hladinu zvolit v plovakove komoře? Diky Honza
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
U Tebe bude obligátní problém a to ten, že se Ti karbecy přelívají...jehličky nezavřou benzin a ten valí přes vzdušníky a komínek trysky ven.
Nejlepší je je vyndat ven a zkusit s nějakou externí nádrží (např. flaška zavěšená na stěně apod.) jak se chovají. Nic jinýho nemůže zpusobit takovej "benzinopád"
Po vyčištění karbce mi tam vubec netekl benzin, vzal jsem strikacku a tlakem to protahl,ten benzin tam samospadem vubec nesel. Jehly jsou novy.
Ještě jeden dotaz, bohatost se nastavuje hladinou a pripadne vetsi tryskou?
To že jsou výš a nepřechcávají se je nesmysl...v plovákovkách jsou přepadový trubičky, takže to musí pouštět pokud to přejde nad ně (sifon). Mrkni pořádně na ty trubičky...dost často bývají prasknutý...vlásenková prasklina a pak propouští přes ni.
Bohatost, pokud nemáš otevřený sání nebo jný laufy nemusíš řešit...myslím tím hlavní systém. Přechod doladíš pilotama (šroubky zespoda hrdel jdoucích do motoru (jsou tam takový komínky). Základní nastavení je 1,5 otáčky od zavřené polohy...já ale doporučuju nejmíň 1 a 3/4.
Naposledy editováno 26.06.2018 16:42:28
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Po dvou dnech jsem to nemohl nakopnout, na volnobeh to strili do vyfuku, otacky se meni v zavislosti teploty motoru, cim teplejsi, tim vic to jde do tocek a ja musim stahnout volnobeh. Pri jizde to cuka.
Jaka ma byt velikost trysek?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Jinak tady: https://www.previjeni-regulatory.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
BTW netuší někdo jakej je na rotoru závit u toho šroubu co ho drží? jako jestli pravej nebo levej
Naposledy editováno 13.08.2018 22:11:05
https://www.techbook...900-dohc-Fours-78-84
kdyby nekdo stal o to ho oskenovat a publikovat, zapujcim ho
Naposledy editováno 06.09.2018 19:53:57
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
v anglictine
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 57 | 8.2.2024 v 20:39 jasot |
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 26 | 6.9.2023 v 21:09 Kilek |
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 24 | 21.5.2022 v 06:56 t_freedom |
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Baggio10 | 11 | 30.9.2021 v 22:52 Baggio10 |
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 32 | 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal |