Nechali přeměřit válec a přišli stím že kroužky nevypadají přichycené ale válec je vyběhaný. To mě dorazilo a začal jsem beznadějně shánět válec a písty. Sehnal jsem levně ale po novém přeměření řekli že jsou ještě horší jak ten můj válec. Naštěstí se mě povedlo to vrátit kupci. Řekli že zbývá poslední varianta zkusit dát nové kroužky nebo Nikasil, tak jsem zvolil první levnější variantu, kroužky za pouhých 5tis. . Nebudu psát ostatní ceny jako těsnění pod válec, hlavu, práce atd. ale ranec. Po dokončení se nějaká ta komprese vrátila ale žádná sláva, asi jako bych přesedlal na pětistovku a míň. Už jsem se pomalu smiřoval stím že takhle hold budu muset jezdit protože ani najetí tisíce kilometrů moc nepomohlo, ropzhodl jsem se vyzkoušet něco jako Lubrifilm, něco do oleje. Těchto výrobků existuje spousta např. Metabond, různé plechovky pod názvem Doktor motor atd. nepoužitelné většinou pro motorku, protože obsahují keramiku a klouže pak spojka. Nebo obsahují Chlor a ten ničí motor. Nakonec jsem mezi spousty výrobků vybral REWITEC Powershot S. Horší je že se člověk nikde moc nedočte jestli je to dobrý a videa také moc nejsou, tak jsem se nechal ukecat texty. Kde nejslibněji vypadala věta že...výrobek REWITEC dokáže obnovit výkon motoru a tlak oleje na původní hodnoty. Navíc byl tento přípravek přímo určen pro motorky s mokrou spojkou. Říkám si to pětikilo mě nezabije, už stála daleko víc, už nemám co ztratit . Když to přišlo říkám si musím vytáhnout 60ml oleje a nahradit ho tímto. Nakonec jsem zjistil že mám risku kousek nad půlkou, takže v pohodě, bez odebrání. Ten Rewitec vypadal jak vyjetej volej. Říkal jsem si jestli mě ty ku.. neposlali vyjetej volej za pětikilo tak ať si mě nepřejou. Zahřál jsem motorku, toto protřepal a nalil to tam. Nechal jí na volnoběh asi 10minut. Pak jsem jel 10Km pro benzín. Nejdřív mě přišlo že jde řazení trochu víc ztuha, pak se to srovnalo. Zatím beze změny, během cesty zpět asi v půlce cesty jsem si najednou uvědomil že skoro neslyším motor. Musel jsem si otevřít helmu abych ho slyšel. Když jsem dojel, hodil na stojan, chodím a poslouchám a musel jsem se smát, jak má najednou až skoro trapně tichej chod. Motor měl zvuk jak tichá babeta a bylo slyšet jen tikání ventilů a bublání z koncovky, berte to s nadhledem. To byl první efekt. Dalšíma jízdama jsem jezdil spíš v klidu ale začal jsem pociťovat zesílení tlaku. Během stovky(Km/h) motor začal tak správně jakoby drnčet a ne jako předtím jak skůtr bez síly. Dostávám se do finále. Olej mám hned pod spodní riskou,měřeno na stojanu, takže v pohodě. Nyní mám najeto kolem sto kilometrů a dostavuje se jedna zajímavost, předtím když jsem to prohnal nebo víc vytáčel, pomalu se spíš vytrácela komprese a když bylo horko nechtělo se jí taky moc, nyní čím víc to roztancuju tím víc hned zesílí komprese, asi jako by se to buď vyhlazovalo nebo něčím potahovalo, nevím, ale asi to potřebuje teplo a tření. Teď když dojíždím ke křižovatce na pětku a pustím plyn, cítím jak mě protitlak motoru rve ruce do řidítek, to mě kdysi štvalo že z toho bolej ruce, nyní se na to těším protože cejtím jak stoupá komprese. Ostaní kvalty taky super, jak to roztahuju, mám skoro problém udržet řidítka, fakt mazec. Předtím když jsem cestou z práce dojížděl k baráku a dával kvalty dolů jelo to stále dál a dál jak skůtr. Nyní už stačí jet na pětku a pustit plyn a je to jako když zmáčknu brzdu. Tak jo, díky za pozornost a pokud k tomu budete chtít napsat svou zkušenost tak klidně, jen bych chtěl říct že toto píšu pro ty co by měli podobnej problém a byly v beznaději jako já. Teď se mě moje kočka vrací zpět a jsem za to rád. Kompletní Revitalizace by měla být ukončena po ujetí 1500Km. Pak se má dát nový olej. Nano povlak by měl vydržet asi sto tisíc nebo kolik tam psali. Pak doporučujou opakovat, ale tou dobou už tady nebudu ps olej měním po 2500Km dřív Motul nyní Bel-Ray, neklouže po něm spojka. Nechci tomu výrobku dělat reklamu, nemám za to nic, ale třeba to někomu pomůže se stejným nebo jiným problémem. Jinak dělaj to i do auta. Stojí litr, ale ten jsem nezkoušel takže nevím.
1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
V převodovce mi na kolečku naprostou zuby, ruce mi to utrhne v zápěstí.
....Fuj. Raději zůstanu u obyčejných prémiových benzínu a olejů z ověřených zdrojů než riskovat takovouto katastrofu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
Ve 36 verit takovy picovine.... A jeste ji obhajovat stylem jako by mel polovicni iq...
A to vsechno jeste v takovy hrozny vrane ktera ma v pici vsechno od lozisek, pres olej v tlumicich az po vejfuk.
Zkus nalejt ty nano veci do benzinu, snizi se ti spotreba.
Nanokokot
1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
Naposledy editováno 24.06.2018 17:11:43
VlaHa píše: dewwil> třeba Liqui Moly nebo Texaco nebo Millers Oils
ano LM přidává molyku (molybden) o Texaco nevím a Millers Oils nanosrajdy. Ale nikde nezaručují GO motoru.. Měl jsem na mysli třeba giganty Shell, Castrol atd... Jen Texaco je větší firma...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
Kratzmar1 píše: Měření na brzdě před a po,,nepřesáhlo chybu při měření'' tobě to rve ruce (mito7 má navíc i nulové emise ).
Ale emise byly opakovaně nenaměřeny (analyzátorem na STK-ne na nějaké dílně a pokaždé jinde). Navíc já netvrdím nic o nějaké GO.
Naposledy editováno 25.06.2018 06:58:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
Používám Bishopa již asi 16 let a motory vždy čisté a spotřeba oleje při používání klesá. Konkrétně 1,8 TSI při koupi (140 000 KM) cca 0,5 l/1000 km a po dalších 110 000 km je pod 0,1 l/1000 km. Olej stále 504.00 5W-30.
Naposledy editováno 25.06.2018 14:21:06
BextrH píše: Julip> Sakra borci. Co furt blbnete stím nabejváním něčeho. Já říkám že to jen zahladí třením ty mikro nerovnosti na všech plochách, kde přicházejí do styku dva kovy na sebe. Čili například povrch uvnitř válce kde nanočástice vytvoří hladký kluzký povrch a minimalizuje se poškození kroužků nebo válce a dochází k snížení ztrát uniku tlaku přes kroužky. A to že mě to vrátilo kompresi až do skoro původního stavu,už nebudu po stý opakovat, jen doufám že to bude trvalé. Co se kdysi prodávali ty různé lubrifilmy, tak to občas lidem pomohlo, ale většinou se jim to časem zase vrátilo zpět do původního stavu, nebo to něco jiného zhoršilo. Z tohohle nano přípravku mám zatím dobrej pocit. Nikomu to nevnucuju. Jen jsem to vyzkoušel a napsal zkušenost. Určitě to nenahradí generálku za cca 40 tis ale pomůže to.
Valce ale maji ty nerovnosti schvalne - v krasnem hladkem keramickem "kosmickou technologii" vytvorenem povrchu se umele vytvari ty ryhy aby to fungovalo ... Pokud je ten sajrajt zahladi tak to vlastne znici :D
Mam tady dva zadrene motory(toci se, jeden i bezi), kdo je dokaze opravit nalitim nejake sragory tomu dam financni odmenu, dejme tomu 5tis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
2 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
BextrH píše: Potom když po odstávce jezdím zvolna zhruba 50 km bez vytáčení, začne se komprese vracet zpět.
No tak to je jasné. Když jedeš rychle, tak té kompresi ujedeš. Ale jakmile jedeš zvolna, komprese tě zase dožene a vrátí se zpět.
Já jsem měl podobný problém. Mně se zase s vysokými otáčkami narovnávala kliková hřídel, ale jakmile jsem ubral, naohýbala se naštěstí zpět. Budu se taky muset poohlédnout po nějakém nano prostředku.
1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
Ale keď zastavím svoju averziu k takémuto niečomu a snažím sa poradiť úplne nezaujato, tak takto: je veľmi divné aby sa vracala a strácala kompresia.
Podľa mňa je tvoja úvaha od začiatku nesprávna a v motore sa deje niečo úplne iné. Kompresia nie je niečo, čo sa skokovo objavuje a opäť stráca.
Začal by som v tvojom prípade meraním kompresných tlakov, pokračoval kontrolou ventilových vôlí, kontrolou šponováku rozvodovej reťaze. Čítal som kedysi toto vlákno celé, ale už si nepamätám, či si niekedy aj seriózne meral kompresné tlaky, alebo celé toto bolo o pocite že "ťahá za ruky pri pridaní, opiera ma o nádrž pri brzdení" - a celé to tu čítať znovu nejdem.
Ak sú kompresné tlaky mimo aj po nastavení správnych vôlí (vrátane dobrej rozvodovej reťaze), tak ti zostáva len rozhodiť motor. Možno budú nanič sedielka, možno bude do vajca vybehaný valec, možno budú nanič dosadacie plochy ventilov, to takto nikto nevie. Takisto o ventilových pružinách ti nikto nič takto nepovie. Ak sú unavené, budú skrátené, treba ich zmerať a porovnať dĺžku podľa manuálu. Ale toto mi nepripadá ako bežná porucha, ventilové pružiny väčšinou vydržia toľko čo motor (ja ich mám určite pôvodné a pritom motor už potreboval veľkú opravu - honovanie, nové krúžky, zalapovanie ventilov). Preto treba začať tým najjednoduchším a najviac pravdepodobným - kontrola kompresie, kontrola ventilov.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |