kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Nad Hondou CB 1000 R jsem taky uvažoval. Ale nad tou starší, tahle nová se mi teda absolutně hnusí. A starší má "menší" výkon.
Já myslim,že pojede pěkně i ta starší..Vidiš,mě s zas líbí víc ta nová
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak je v pořádku, že každýmu se líbí něco jinýho, vždyť by to byla potom nuda
Naposledy editováno 15.07.2018 10:21:58
V testech jsem všude četl,jak je obrovský rozdíl mezi jízdními režimi Road a Sport, tak jsem jí tam nacvakal a vydal se na své vyježděné trasy. Rozdíl tam je,ale není to tak drastické. Naopak,ten režim Sport je super a s motorovou brzdou mi vyhovuje,že jedu téměř plynule a brzdím pouze podřazováním,brzdy použiji jen do vracáků. Něco jako se starým Tuonem. V provozu nejezdím kudlu, mám pořád na mysli, že jsem otec dvou holek,tak ručička tachometru málokdy překročí 160km/h. Ale i tak jde využít síla motoru a stabilita této rakety. A když dosáhnu 5tisic otáček, tak motor začne nasávat vzduch široko daleko a pod hutným zvukem ho tlačí Akrapovičem ven a dodá jízdě další super emoce
Ta motorka je boží!!! Není to designový kousek jak Brutale,ale tady platí, že na design to nejezdí...
Naposledy editováno 15.07.2018 21:20:34
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nějak z toho mám zas hlavu v pejru, lithiových mazadel je tři prdele, všechny parametry víceméně odpovídají, akorát u viskozity se to dost rozchází - v manuále je předepsaná viskozita 148 cSt, leč zároveň doporučovaný Agip grease 30 má 103 cSt, a to co se dá běžně sehnat má okolo 50 cSt.
(Co to vlastně vůbec znamená? )
FiZzeR píše: Tuší někdo, jak je to s tou vazelínou do letmáče u MV?
Nějak z toho mám zas hlavu v pejru, lithiových mazadel je tři prdele, všechny parametry víceméně odpovídají, akorát u viskozity se to dost rozchází - v manuále je předepsaná viskozita 148 cSt, leč zároveň doporučovaný Agip grease 30 má 103 cSt, a to co se dá běžně sehnat má okolo 50 cSt.
(Co to vlastně vůbec znamená? )
Jestli chceš aby ti vydrželo. Nesmíš ho nacpat úplně plný, až to z něj leze. To vždy oddělá ložiska
Já dával do aprilky skf modrou a vydrželo to nesmysl. Já asi 20 tkm a Moto jezdí do dnes. Myslím to letmé kolo
To samý s těma gumama do rozety, cena asi tři stovky, litr pošta Ale ještě chvilku počkám, ono toho bude víc, včera mi to jen tak just for the lulz sebralo plyn, že prej gas position error, údajně častá závada, 130 éček za heft Zlatý lanko
Naposledy editováno 16.07.2018 11:48:18
...taky jsem nevěděl...ale zajímalo mě to.
Já už nechal v 50tkm náboj otevřít, vyčistit a namazat. Ani nevím čím to dělal můj mechanik - podle mě je tam základní princip tý vazelíny jako odpuzovač vody - takže cokoli co vydrží teplotu na zadním kole, tam bude fungovat.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jde mi o Váš názor třeba na tohle téma - https://www.motorka...mp;pgr=2#goto9682065
Naposledy editováno 16.07.2018 20:57:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: _Hans_> a co dewwil , myslim ze se presunul do Berouna...ale casove netusim...
časově na pí.u1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Petta> Klíč jsem Ti dnes odeslal po Fandovi
fňuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.07.2018 23:36:29
strakon píše: dewwil> koukám, že to Corsaro tam skoro bydlí
60 dní dodání těsnění pod hlavy. To neoriginální sice drželo komprese v pohodě, ale olej se tlačil do vody, naštěstí ne naopak... Ono by bylo teda za 30 dní, jenže to by u ofico dealera nesměla sedět lopata, co místo těsnění pod hlavy poslala těsnění pod víka ventilů To je tak, když najmou někoho kdo tomu nerozumí a mohl by prodávat tak rohlíky a to by museli mít jen ty rohlíky a nic jinýho Jinak Corsaro zas rozebraný do sraček, kvůli motoru ven musí i kyvka, prochází motorem1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.07.2018 23:41:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale, vsak si delam prd.l...:)
E: jinak kdyz vidim ty problemy Corsara, tak nevim nevim, asi zustanu verny duc... jen posilim...
Naposledy editováno 17.07.2018 00:05:59