paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém v el rozvodech
10.9.2018 v 18:23
Zdar lidi, mám problém ,který neumím rozluštit.

Do svého Horneta jsem koupil novou baterii a vše jelo v pohodě dokud jsem nenabral (nouzově) benzín na né uplně známe benzince. Po natankování jsem mašinu uklidil a týden stála v garáži, pak přišel první problém... vůbec nešla nastartovat a naskočila asi až po desátem pokusu. Hned jsem to svedl na kvalitu nabraného benzinu a šel ho zředit s kvalitním benzinem a s aditivi (nabral jsem jen 5 litrů toho špatného benzinu) a doufal že to odezní. Po vyjetí půlky nádrže jsem druhý den motorku šel nastartovat a nešlo to, ale hned jsem slyšel že je baterka v háji ... změřil jsem jí a byla vyšťavená, tak jsem jí hned dobil a vrátil a motorka hned naskočila .... takže jsem vše přehodnotil a začal jsem se zabývat baterkou. Nicméně jsem nasedl a jel cca 70km a zasavil u benzinky, nabral benzin a už jsem nenastartoval, za boha to nešlo nahodit až mi chcípla baterka. Přijela pomoc a přes kabely z auta (záporný pól jsem připojil na kostru) jsem motorku ihned nahodil. Takže mi začlo docházet že je u Hondy nejspíš v prdel... regulátor nebo alternátor. Takže jsem to hned druhý den šel proměřit a zjistit co je špatně...nicméně nic jsem neobjevil. Volty na baterce 12.5 V a klidový proud 9mA. Hned dvakrát naskočila za studena, bez jakýhokoliv problému. Změřil jsem, při nastartované motorce, zda alternátor dobíjí a na baterce bylo krásných 14.3V i za zvýšených otáček. Takže to vypadá v phodě....

Teď tedy jen přemýšlím co bylo špatně, jestli to opravdu byla kvalita benzínu, kterého jsem nabral jen 5 litru a problémy byly i po vyjetí nádrže nebo zda špatně fungovalo dobíjení a cucala se i baterka. Nutno podotknout, že baterii jsem měl 3 týdny novou. Nebo nevím jestli nastartování z auta přes kostru něco nevzkřísilo :D nemám bohužel tušení, protože jsem v celku začínající motorkář. Možná i problém svíček? To bych ale cejtil za jízdy a jízda je naprosto v pohodě. Nevím ..

Díky za rady

Problém v el rozvodech

10.9.2018 v 19:21 | Nahoru | #1
může být nová baterka v prdeli, malé procento, možná 0,0x, ale může se stát, výrobní vada, upadla při manipulace / přepravě, ...uvidíš, jak se bude baterka chovat v čase

Problém v el rozvodech

10.9.2018 v 19:43 | Nahoru | #2
změř kolik ti dava regulator hned po projíždce dokud je ještě teplej , načatý regulatory za studena fungujou jak maj , ale jak se zahřejou tak končí

Problém v el rozvodech

11.9.2018 v 02:47 | Nahoru | #3
přesně tak,měl jsem to samý na hornetu,za studena všechno ok,nad 14V, ale po ujetí cca 20km jsem na baterce na volnoběh naměřil jen 12.9V a s otáčkama to klesalo až pod 12V. Regulátor v prdeli.

Problém v el rozvodech

11.9.2018 v 08:39 | Nahoru | #4
OK, super, díky za tipy. Proměřím jak baterku, tak zahřátej regulátor a dám vědět.

Dík

Problém v el rozvodech

11.9.2018 v 10:17 | Nahoru | #5
TADY mas znamej navod od Guga jak promrit dobijeni . Muzes mit K.O. baterku, altik nebo regler - neni vylovcena ani kombinace. Metoda vymenkar neni to prave orechove

Problém v el rozvodech

11.9.2018 v 20:31 | Nahoru | #6
Mno postup v prípade zdechlej elektriky máš. Ale až si zahnojil palivovú cestu "benzínom", tak ju nevyčistíš dobrým benzínom.

Kam tým mierim... Chybu v elektrike nevylučujem, ale možno je následkom zasvinených karbecov a nekonečného štartovania, teda jedno s druhým v kombinácii...
Kiež by som sa mýlil a bolo by to iba chcíply regler...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 Včera v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist