Téma: Spotřeba - karburator- a -vstřikovíni
9.4.2012 v 21:27
Zdravím.
Chci se zeptat jakou máte spotřebu. Mám r.v.98 karburátor a jezdím průměrně kolem 7/100km. Stříkačky jezdí pry za méně. Jaké máte skušenosti?
Chci se zeptat jakou máte spotřebu. Mám r.v.98 karburátor a jezdím průměrně kolem 7/100km. Stříkačky jezdí pry za méně. Jaké máte skušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba - karburator- a -vstřikovíni
Vím, že mnozí to neřeší, ale ptám se proto, jelikož jsem měl několik let KAWU ZZR1100 se 106kw a váhou 275kg spotřeba nešla přes 6/100km a to jsem to honil. A při klidné jízdě do 150km/h i 5/100km. Také karburátorová verze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba - karburator- a -vstřikovíni
kykys> průměr 7 litrů, je u XX běžný. Mám r.v. 97
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba - karburator- a -vstřikovíni
takovy problemy bych chtel mit, ja nejdu na silnici pod 7
KubaLC8 píše: takovy problemy bych chtel mit, ja nejdu na silnici pod 7
Předpokládam, že s KTM 950 nejezdíš do zahraničí což v našem případě XX bývá.
Soused má XX r.v. 03 a jezdí dálkové za 5.5/100km střikačka. Je to hodně o stylu jízdy.
Kokos,toto su jake spotreby 5,5 5,8 6,2 ja mam na Blackovi asi nieco rozbite ,pod 7 som sa dostal len raz,to som siel s spriatelkou a pred nami kamos CBR 600RR,ktory jazdi mesto 50km\h a mimo 110km\h sem tam ho to chytne na 130 inac 7 si spapa furt,nech sa naje
2 reakcí na tento příspěvek Spotřeba - karburator- a -vstřikovíni
Mám Bleka 2001 střik a jezdím 6.5 normální jízdu ale klidně i za 10 . Zase karburátorová verze je prý rychlejší a víc agresivní .
Kalin píše: Mám Bleka 2001 střik a jezdím 6.5 normální jízdu ale klidně i za 10 . Zase karburátorová verze je prý rychlejší a víc agresivní .
Mám Bleka stejný ročník 2001 stříkačka a koncovky Akrapovič otevřené. Mimochodem,Blek 2001 je asi ta nevýkonnější verze, protože od r.2002 se už na výkonu podepsaly výfukové ekonormy.
Jezdím převážně s batůžkem a velkým 52l kufrem,oblíbený zařazený rychlostní stupeň šestka, řadit téměř netřeba, i když si tam občas na hodně svižnou akceleraci dám třeba i trojku.Typickou spotřebu mám mezi 6 až 6,5 litrem.Takže "klidně i 10 l" znamená,že kolega musí vytáčet neustále i dvojku, trojku.Jak je komu libo. Osobně to považuju u motorky, která se zbrchá na šestku z 2000 otáček do 200km rychlosti během pár vteřin, za celkem zbytečné. . Ale nakonec proč ne? Myslím, že při používání pouze pětky a šestky při jakémkoliv stylu jízdy v běžném provozu,se snad nelze ani přiblížit ani ke spotřebě 7 l.
Jinak je to hodná silná motorka, ale již druhý den, kdy jsem s ní jezdil,mně tam stále tak 20-30 koníků jakoby chybělo. 4ekal jsem v rychlostech nad 2OO km poněkud větší svižnost, přesněji snahu jít za plynem. Teď už plně chápu smysl 1300-1400ccm u obdobných motorek.
Osobně to považuju u motorky, která se zbrchá na šestku z 2000 otáček do 200km rychlosti během pár vteřin, za celkem zbytečné.
To nemyslis vazne dedecku heled nevim na 6tku 2tisice otacek u XX to je celkem chudak ten motor nemyslis? celkem podtoceny a par vterin? z 2000 na 200km/h na 6tku? to by me zajimalo co mas za Bleka protoze par vterin to opravdu neni asi jsi nadsenej z vykonu ale zase takhle to fakt nejede trochu bud pri zemi
Naposledy editováno 08.12.2012 15:47:22
To nemyslis vazne dedecku heled nevim na 6tku 2tisice otacek u XX to je celkem chudak ten motor nemyslis? celkem podtoceny a par vterin? z 2000 na 200km/h na 6tku? to by me zajimalo co mas za Bleka protoze par vterin to opravdu neni asi jsi nadsenej z vykonu ale zase takhle to fakt nejede trochu bud pri zemi
Naposledy editováno 08.12.2012 15:47:22
Taky přispěji se svojí troškou do mlýna. I když mám pocit, že za to příliš netahám tak mám průměrnou spotřebu 6,95l/100km vždy ve dvou(náklad cca 190kg) s topcase, zvýšeným plexi. Je ale pravda, že teď mě se spotřebou zamávala 800km cesta po dálnici kdy si to s bočníma brašnama v rychlostech 180-220 vzalo 7,9 což myslím, že stále není špatné, ale se statistikou to trochu zamávalo. Před tímhle výletem jsem byl na průměru cca 6,6.
Spotřeby na jednu nádrž se pohybovali od 6,3 do 7,9.
Spotřeby na jednu nádrž se pohybovali od 6,3 do 7,9.
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba - karburator- a -vstřikovíni
Mne sa podarilo tento rok pri jazde s endurami tempo do 120. Niečo čomu som ani sam na pumpe neveril ..palivomer mi blbne tak pre istotu vzdy po 200 km dotankovavam .spravil som 210 km a napumpe mi voslo do plna az po vrch 7.2litra!!!
Cize 3.6 na 100. Posledny model karburator 12 /1999 kupena april 2000 najazdenych 45000. Km
Cize 3.6 na 100. Posledny model karburator 12 /1999 kupena april 2000 najazdenych 45000. Km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cbr 1100xx chcípá Honda CBR 1100XX Blackbird | rockyslav | 20 | 11.11.2024 v 12:42 Pedl |
Neví někdo co to je Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 21 | 30.8.2024 v 16:23 granylator |
Odvzdušnění brzd cbr 1100xx, dual-c... Honda CBR 1100XX Blackbird | Danhavelka | 2 | 5.7.2024 v 07:03 Samotář99 |
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 10 | 12.6.2024 v 19:54 Samotář99 |
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 7 | 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1 |