kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> to chce s-maxe s 2.5t. To bych asi shanel kdyby moje volvo dojezdilo. Bral bych i prvni 2 generace v70, ale obavam se ze bych nesehnal nic ve slusnym stavu.
první ještě neměly D2,4.( měly 2435 TDI).. a slušnej stav, na ten zapomeň … od 2001 byla Volvo 5L 2401ccm … to už byla 2.generace V70...měl jsem dvě a byly fakt dobrý, obě. Ale jak píše Honza, na 30tkm ročně to asi není
Naposledy editováno 14.11.2018 21:05:25
t_freedom píše: assassin> mě to přijde jako poměrně střízlivý popis reality... holt máš asi horší kus
já zatím vše ok, jen teď na kruháči ppo ránu se studeným motorem nějaký záškuby, ale spíš bych to připisoval tomu, že už hodně hřeším na mojí gumovou mapu a jezdím s tím na 1200-1400rpm do 4.kvaltu....a přecijen začala zima a dokud to není ohřátý asi to není úplně košér. začnu používat zase bufíka - na zítřek je zapnutej na 5:15
Ty máš ten mezityp Volford...a to prej byl trochu průser...jinak zadní brzdy komplet mi teď dělali po 120tkm... to je prostě nemoc(asi to někdo nevynásobil dvěma, jak to počítal)
no to tvoje je jen facelift - nemyslim si, ze je tam zasadne neco jinak. Jen kosmetika.
Pocukavanim se projevuje muj problem taky :) ja uz mam origo diag :) a jinak myslim, ze zásadní rozdíl je nájezd. Do 200tis nebyl s mym autem zadnej problem. Jezdím 1500otacek a vic, abych šetřil dvouhmotu - výměna je cca 50k. Dokud to byl sluzebak, tahal jsem to na nižší kvalty klidne od 1000rpm.
t_freedom píše: první ještě neměly D2,4.( měly 2435 TDI).. a slušnej stav, na ten zapomeň … od 2001 byla Volvo 5L 2401ccm … to už byla 2.generace V70...měl jsem dvě a byly fakt dobrý, obě. Ale jak píše Honza, na 30tkm ročně to asi není
Diesel? Radeji knihu Jiny volvo nez s 2.5 nebo 2.5t bych neshanel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Smax je stejna platforma - tzn potenciálně stejne problemy. Smax je muj oblíbeny, ale ta výměna pro me asi nema extra smysl. Druhou generaci v70 jsem zkousel ... ale ja nejsem ochotnej jit smerem ke starším autům pro každodenní používání. Jsou to proste stary auta. To uz vyjde na stejno oživit e36 nez kupovat stejne starej pekáč a nasledne ho oživovat
Jak pozoruju ty servisni naklady, bych toho ochotnej byl :) to uz neni o fetisi na starsi auta, ale ze si myslim ze by to bylo levnejsi pri podobny urovni mechanickyho pohodli.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Jak pozoruju ty servisni naklady, bych toho ochotnej byl :) to uz neni o fetisi na starsi auta, ale ze si myslim ze by to bylo levnejsi pri podobny urovni mechanickyho pohodli.
To stary auto kdyz budu používat stejnym stylem tak bude stat taky hodne penez...
Krom toho ze to stare auto ani stejnym stylem používat nepujde :D
Ale jak rikam, vyjimecne si nestezuju, jsem s tim relativne v poho a dosel jsem k tomu, ze nemam za co menit - coz je docela fajn, bádání nad autama me stalo dost casu :D
Naposledy editováno 14.11.2018 21:50:28
A kdybych uz do toho chtel tyhle prachy dat, tak bych stejne skončil u nepohodlneho malého 335i :D
assassin píše: To stary auto kdyz budu používat stejnym stylem tak bude stat taky hodne penez...
Krom toho ze to stare auto ani stejnym stylem používat nepujde :D
Ale jak rikam, vyjimecne si nestezuju, jsem s tim relativne v poho a dosel jsem k tomu, ze nemam za co menit - coz je docela fajn, bádání nad autama me stalo dost casu :D
Nevim, kdybych mel ve svym aute poradnej motor, cenil bych si ho podstatne vic nez tohodle novejsiho. Ono tam v rizeni a podvozku neni moc velkej rozdil, a u benzinu i ten motor nepusobi zastarale. Zas se to lip servisuje, tam by marra zvladnul vyresit nejaky anomalie aspon do dvou pokusu a za tretinu ceny
Ale je to jenom teoreticka debata, s tvoji servisni historii jiny auto smysl nedava.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Btw me “kultivovanosti” chodu docela zklamal i ten 2.5t v Rku.
Naposledy editováno 14.11.2018 22:28:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ....
Btw me “kultivovanosti” chodu docela zklamal i ten 2.5t v Rku.
Twl, my musíme mít asi každej Volvo od jinýho výrobce
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Twl, my musíme mít asi každej Volvo od jinýho výrobce
Ja ale nemam Rko - v tom jsem se jen vezl.
Ale i u toho dieselu - zalezi s cim srovnavas, neni treba fer srovnavat to se 4valcem tdi ... Pokud z D5 presednes do bmw s radovym 6ti valcem, je to uplne jinej svet. Ono treba i srovnani s petivalcem u alfy by bylo zajimave, protoze podle me ta alfa zase sfoukne D5 jako svicku. A opet, nerikam to abych te nasral. Muj kolega ma v6 3.0 ropaka od mercedesu a o tom bych taky nerekl, ze je to kultivovanej motor.
Btw motor kterej mame byl pocitove mene hlucnej a min vibroval v druhe generaci, kde je na hydraulickejch tlumicich, u nas uz je na normalnich gumovejch silentech jako vsude jinde. Me trebavadi kdyz sedis v aute, motor bezi na volnobeh a cejtis jak se auto trese - je to fakt blbost, to beru, ale u bawa kdyz zastavim na krizovatce tak musim kouknout na otackomer, protoze jsem mel mockrat pocit, ze to chciplo. Opet, abych byl fer - starsi benzinaky s mpi. Novejsi s primym vstrikem uz jsou hrubejsi a hlucnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak já nevim,kde sou ty měřítka spolehlivosti.Tady se musí do všech drzaku investovat a s benzinovou 156 2.0JTS sem najezdil s polovicnima nakladama 50kkm ročně a k moři sem se s ni bát nemusel...
A mela 350tis km? To je myslim ten jedinej a zasadni rozdil :D
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
a aspon takhle dobry aby bylo
Naposledy editováno 15.11.2018 08:58:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: ...takze jaky stary spolehlivy volvo? Je treba 850 dneska este vubec realna?
podle me 850ka s 350+ tis km jezdena 30+tis rocne, v rezimu "sluzebniho auta" bude asi tak stejne spolehliva jako to moje. nebo i min. jen dily jsou levnejsi.
btw, ja mam v tech rocnich nakladech vse co jsem do auta dal a treba letos jsem daval jinou kapotu blatnik a svetlo, ostrikovac atd, protoze jsem trefil srnku.... kdyby se to nestalo, stalo me to tento rok o 40tis mene.
a ja bych ani to stary auto nechtel, ja chtel vymenit gen3 za gen2 a stvalo me treba i to, ze sednes do auta a nepripoji se ti sam telefon do plabuniho HF. to same jak tu lidi plivou na elektronicky systemy auta - me by vadilo, ze tam nejsou. jo je fajn, ze se stary auto lip ridi a mas krasnej cit. ve 180ti na dalnici musis auto ridit a to te unavuje, tady mas jen polozenou ruku na volantu. unavenej po celym dni na jednani po 500km udelam chybu a prepalim zatacku, u novyho zablikaj kontrolky a auto se samo srovna - jasne ma to limity, ale to stary auto nema ani jednu tuhle zachranou brzdu, udelas chybu, jsi na voziku. Myslim ze i bezpecnost skoro dvoutunove gen3 je jinde nez 1300kg vazici 850 ... atd atd... proste nechci pro tenhle styl pouzivani stary auto a mam k tomu sve duvody.
jine reseni je mit nove auto v zaruce - jenze to je cca 1,6M za v90 v slusny vybave a na ty ztracis rocne vic jak tech 50tis jen na tom jak pada jeji cena jako ojetiny ...
Naposledy editováno 15.11.2018 09:26:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Spis resim, jestli je fakt velkej rozdil mezi jinejma "beznejsima" autama z tehlech let a volvem. Jako co do spolehlivosti a ceny dilu...
Volvo sem dycky chtel.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 15.11.2018 10:20:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: VikousS4> až na ten divnoplech pod světlem celkem jo, nějak takhle jsem si představoval výrobu Jawy dnes, kor když frčí retrovlna... ale né, to je asi pod jejich úroveň, radši se pustit do segmentu, se kterym sice nejsou zkušenosti, je tam velká konkurence, alezato asi větší šance uzmout nějakou tu dotaci ... takže jo, je to trochu smutný
A o tom to je. Je to prostě byznys, dřív si vydělávali výrobou a prodejem motorek, dneska si vydělávaj dojením dotačního struku. Dokud poteče, je to nejsnadnější možnost výdělku. Taky bys to tak dělal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: A o tom to je. Je to prostě byznys, dřív si vydělávali výrobou a prodejem motorek, dneska si vydělávaj dojením dotačního struku. Dokud poteče, je to nejsnadnější možnost výdělku. Taky bys to tak dělal
Otázka je co nude až ten struk vyschne. Osobně bych to tak taky dělal,když je ta šance, ale za prdelí bych se snažil rozjet výrobu třeba na té retro vlně
Tifone píše: Otázka je co nude až ten struk vyschne. Osobně bych to tak taky dělal,když je ta šance, ale za prdelí bych se snažil rozjet výrobu třeba na té retro vlně
No co by, fabrika se zavře, pozemek prodá, a zaměstnanci půjdou #vítat připrchlíky
dejf. píše: assassin> ja jezdil vzdycky jenom ve starejch keplech, takze sem zvyklej. Navic sou to vsechno kary, v kerejch mensi tukanec znamena hnaty v prdeli. V tomhle bude i stara 850 o x levelu jinde. A vybava sou pro me akorat dalsi veci, co se muzou zkurvit. Me v tomhle veku fakt staci spolehlivej motor a tech par veci kolem toho...
Spis resim, jestli je fakt velkej rozdil mezi jinejma "beznejsima" autama z tehlech let a volvem. Jako co do spolehlivosti a ceny dilu...
Volvo sem dycky chtel.
rozumim, ja to tak mel driv taky... jen pozadavky na auto se zmenily.... ikdyz ted uz jsem zase zpet, nemusim jezdit do rise kazdy tyden atd.... kdyby tomu tak nebylo, musel bych asi vymenit za neco "spolehlivejsiho" = novejsiho s mensim najezdem
a taky u staryho auta mi nevadilo, ze je nekde mala vule, ze neco vrze atd... proste je to normalni stav a dokazes s tim zit. ale u volva mi to proste vadi, mozna je to prehnany, chtit aby to po 350tis makalo jako novy, ale proste dokud to tak neni, tak mi to vadi :D 99procent toho na co si tu stezuju - s tim se da zit. treba brzdy jsou ok, pokud jezdis podle predpisu. dokud jedes po dalnici 130, neni problem.... ale kdyz to pred tebe v nemecku posle nemeckej kamionak a musis dupnout na podlahu ve 200 tak uz se podminky malicko meni no....
jinak stary volvo v pripade pozadavku co pises muzu doporucit, zasadni problem bude najit slusnej kus. oni jsou totiz ceneny... uz treba 850, kdyz je pekna tak si ji volviste ceni. ja kdyz jsem premyslel o vymene gen3 za gen2 Rko, tak bych musel cca 100tis doplatit (a to v te dobe moje gen3 jeste mela cenu treba 180-200tis)
me by se libilo 850r, v70r gen1 nebo jeste neco s RWD ... vsechno strasne drahy, nebo v bidnem stavu....
ale u 850r je ohlins podvozek a "remote reservoires" na hadickach vidis zadnima oknama :D proste cool
ale jdou koupit i levnejsi a na ridice vice zamerena auta - treba bmw - jen volvo ma uplne jinou auru. v bawu jsi v ocich spoluobcanu zaskatulkovanej okamzite....
Naposledy editováno 15.11.2018 11:04:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: assassin> ja jezdil vzdycky jenom ve starejch keplech, takze sem zvyklej. Navic sou to vsechno kary, v kerejch mensi tukanec znamena hnaty v prdeli. V tomhle bude i stara 850 o x levelu jinde. A vybava sou pro me akorat dalsi veci, co se muzou zkurvit. Me v tomhle veku fakt staci spolehlivej motor a tech par veci kolem toho...
Spis resim, jestli je fakt velkej rozdil mezi jinejma "beznejsima" autama z tehlech let a volvem. Jako co do spolehlivosti a ceny dilu...
Volvo sem dycky chtel.
už se o mě rozmázlo polo nevím přesně jaký generace, auto bylo tak 6 let starý. Nedobrzdil na křižovatce, a pak už neodjel, spláclej čumák, chladič a tak. Já jen obtisk na nárazníku a možná něco ulomenýho v zadním tapecu u kufru. Když jsem vylezl z auta nechtěl jsem tomu věřit, byla to celkem rána. Jsou to bytelný auta, a navíc vůbec nereznou, ale musíš natrefit na výhodnou koupi neojetýho kusu.
Většina 850 co jsem viděl měla odhadem hodně přes 300, asi i přes půl mega. Kusy do 250 tis najeto vypadaj celkem zánovně :)
To nechci starý volvo nijak extra adorovat, novější auta jsou určitě bezpečnější, ale chápu proč ho někdo ještě chce. Já se v tom nestydím vozit 4člennou rodinu.