paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:06 | Nahoru | #50131

Tifone píše: u krouťáku hodně zavisí na tom jestli tem motor je podčtverec nebo nadčverec a ano objem tam taky má co dělat,ale ze stejného objemu ,tím jak je ten motor konstruovám můžeš dostávat naprosto rozdílné parametry



jses si jistej tim, ze nadctvercovej a podctvercovej motor se bude lisit nejak vyrazne hodnotou maxima krouticiho momentu? kdyz se teda pro pripad nejake rozumne diskuze uchylime k nejakemu zjednodusenemu modelu a nebudeme do toho tahat extra slozitosti kolem proudeni...

ja bych totiz rekl, ze kroutici moment v motoru vychazi z tlaku po spaleni smesi - z tlaku kterej pusobi na plochu pistu ti vyjde sila, a z ramene ktery urcuje zvih kliky a te sily ti vyjde moment....

po dosazeni do vzorcu nebo konkretnich cisel se dostname k nejakym cislum pro podctvercovej a nadctvercovej motor.... a ja si troufam rict, ze pro tenhle idelani pripad to bude sul nul

kdyz to zacnu komplikovat a taha do toho vlastnosti realnych tekutin - tak se zjisti ze pomaleji se tocici motor muze mit presneji definovane otvirani a zavirani ventilu ... ze se tam vyskytuji rozdilne ztraty vyplyvajici z rychlosti proudeni atd... ale to bude delat rozdily v jednotkach procent ... ne ze podctvercovej motor ma polovicni kroutak apod...

Naposledy editováno 15.03.2019 16:12:53

Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:12 | Nahoru | #50132
No a když se jim to v rámci pravidel podaří naladit tak,že dosahujou toho max výkonu až takhle pozdě a získaj tim to širší pásmo použitelnejch otáček,který navíc dokáže jejich skvělej pilot zdá se dokonalde využít,tak můžou bejt ostatní akorát nasraný,že to takhle neuměj,nebo je to ani nenapadlo?Může bejt i takhle?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:14 | Nahoru | #50133
zmulin: nemyslim, si, ze ostatni neumi postavit motor kterej toci 18tis rpm nebo tak neco... jde o to, ze takovej postavit nesmi, protoze tolik netoci seriova gsxr....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:16 | Nahoru | #50134
assassin> Tak to maj blbý,kdyby dělali eRko jako Duc,tak teda můžou...To maj z toho,že sou tak hamižný.Ale co sem koukal,tak se trochu lišily otáčky i u R4

Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:19 | Nahoru | #50135

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:21 | Nahoru | #50136

zmulin píše: assassin> Tak to maj blbý,kdyby dělali eRko jako Duc,tak teda můžou...To maj z toho,že sou tak hamižný.Ale co sem koukal,tak se trochu lišily otáčky i u R4



ja pravidla presne neznam. a je mi celkem jedno, ze v takovehle soutezi ducati pokori ostatni...
u japoncu si nemyslim, ze jsou hamizni, spis nenajdou zakazniky kteri by dali za total nazbrojenou suzuki 1+M - proste ducati ma punc exkluzivity a jsou schopni to prodat i naky okurce co na motorce nikdy nejela...

ono by to nebylo v motorsportu poprve ... kdyz by treba pristi rok honda prodala jednu a tu samou motorku z motogp na znackach fiktivne jako 100kusovou homologacni serii ... /cislo 10ks strilim od boku/ a pak nasadila do WSBK motogp special.... jen otazka casu nez se ty pravidla zmeni...

Group B rally auta to takhle mely docela casto

Naposledy editováno 15.03.2019 16:24:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:29 | Nahoru | #50137

zmulin píše: assassin> Tak to maj blbý,kdyby dělali eRko jako Duc,tak teda můžou...To maj z toho,že sou tak hamižný.Ale co sem koukal,tak se trochu lišily otáčky i u R4


oni o něco ty otáčky navýšit můžou , neznám přesně pravidla ale jinak souhlas

Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:32 | Nahoru | #50138
Tak se příští rok dočkáme třeba Yamahy R1R nebo Kawasaki ZX10-Race, omezená rejsink série kvůli homologaci SBK. Podle mě jim lidi urvou ruce a čím nasypanější to bude, tím líp. Viz HP4 Race. Tohle si myslím umí udlěat každá továrna.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:36 | Nahoru | #50139

assassin píše: ja pravidla presne neznam. a je mi celkem jedno, ze v takovehle soutezi ducati pokori ostatni...
u japoncu si nemyslim, ze jsou hamizni, spis nenajdou zakazniky kteri by dali za total nazbrojenou suzuki 1+M - proste ducati ma punc exkluzivity a jsou schopni to prodat i naky okurce co na motorce nikdy nejela...

ono by to nebylo v motorsportu poprve ... kdyz by treba pristi rok honda prodala jednu a tu samou motorku z motogp na znackach fiktivne jako 100kusovou homologacni serii ... /cislo 10ks strilim od boku/ a pak nasadila do WSBK motogp special.... jen otazka casu nez se ty pravidla zmeni...

Group B rally auta to takhle mely docela casto



Jo, vidim to podobne. Ale spis me zajima, zivotnost motoru u toho eRka. Pac motory maj ve wsbk taky uz omezeny, ne jak z doby Biaggiho, kerej mel dva motory RSV4 na vikend a proto bylo jeho bajk tak strasne nasypanej. Takze jestli se ducati zvladne s tou jejich bestii vejit do limitu poctu motoru na sezonu, pak vyhrali a uvidime s jakou "limitkou RRR" prijde japonec pristi rok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:36 | Nahoru | #50140

assassin píše: jses si jistej tim, ze nadctvercovej a podctvercovej motor se bude lisit nejak vyrazne hodnotou maxima krouticiho momentu? kdyz se teda pro pripad nejake rozumne diskuze uchylime k nejakemu zjednodusenemu modelu a nebudeme do toho tahat extra slozitosti kolem proudeni...



hele krouťák je jasně danej zdvihem - mluvíme o stejném objemu.
Náklaďák o stejném objemu motoru rozhodně má jiný krouťák než třeba Ferrari. To díky otáčkám bude mít určitě vyšší výkon ,ale návěs neutáhne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:37 | Nahoru | #50141

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:38 | Nahoru | #50142

Tifone píše: oni o něco ty otáčky navýšit můžou , neznám přesně pravidla ale jinak souhlas



tusim ze muzes navysit o 3% oproti serii. Proto panigale R toci v serii takovej randal.
Fakt by me zajimalo, jak moc se to majitelum bude srat..

Naposledy editováno 15.03.2019 16:39:12

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:39 | Nahoru | #50143
Jo a pánové!!!Na co jako moje reakce???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:40 | Nahoru | #50144
dejf.> No hlavně se posere majitel

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:43 | Nahoru | #50145

strakon píše: cibus> zaběhni do Lidlu až bude v akci



V akci bude příští týden.

Trochu jsem ji studoval a vypadá za ty peníze super. Ukazuje i napětí a má několik programů

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:44 | Nahoru | #50146
Hele, chtěl jsem vyměnit podložku na výpušťáku... A ejhle, žádná měď... (SSo má ještě klasiku s měděným kroužkem)... Co s tímhle... Ven to nejde a těsní to evidentně tou plochou... Asi to nechám... ANO/NE... hádejte se prosím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:49 | Nahoru | #50147

t_freedom píše: Hele, chtěl jsem vyměnit podložku na výpušťáku... A ejhle, žádná měď... (SSo má ještě klasiku s měděným kroužkem)... Co s tímhle... Ven to nejde a těsní to evidentně tou plochou... Asi to nechám... ANO/NE... hádejte se prosím.



no twl tohle tam chceš nechat? to jsi strojař?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:49 | Nahoru | #50148

Ivos píše: Jo a pánové!!!Na co jako moje reakce???



Ale nic, pusť to z hlavy

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:49 | Nahoru | #50149
t_freedom> A pomohl by trochu takovej ten měděnej spray?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:50 | Nahoru | #50150

Ivos píše: Jo a pánové!!!Na co jako moje reakce???



nečteš nevíš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:50 | Nahoru | #50151
t_freedom> hlasuju=ano-ne

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:51 | Nahoru | #50152
Yamaha taky udělala R1M ,nebo jaký to bylo označení ne? Honda nasypanou verzi představovala kdy? 2 roky zpátky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:51 | Nahoru | #50153
Ivos> na tohle

Johnny83 píše: dakarista> jel jsem s kámošem pro 1000, zatímco podepisovali smlouvy tak jsem to trochu protáhnul a jelo se mi na tom fakt dobře, takovej superbike na chůdách s uvolněnym posezem. na ten vzhled už jsem si zvyknul před tím, po projetí se mi ale začala i líbit takže popravdě jediný co by mě asi trochu sralo je že stejnou motorku má i ten ostravskej cyp bez špetky vkusu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:51 | Nahoru | #50154
Tifone> čtu!!!

Tak ještě jednou=na co moje reakce???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:53 | Nahoru | #50155
strakon> Nevím na co mám reagovat!!!A z hlavy nic nevypustim (ne-ty jsi to neřek) a nezapomenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:54 | Nahoru | #50156

Tifone píše: hele krouťák je jasně danej zdvihem - mluvíme o stejném objemu.
Náklaďák o stejném objemu motoru rozhodně má jiný krouťák než třeba Ferrari. To díky otáčkám bude mít určitě vyšší výkon ,ale návěs neutáhne



nemyslim si. jestli najdu chut a cas na dukaz, tak ukazu - ale je to ucivo stredni prumyslovky...

Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:55 | Nahoru | #50157
...este k tem otackam wsbk: samozrejme ze ducati jen vyuziva vyhod v pravidlech. To ze sou pravidla jaky sou, uz je vec jina. Snaha o atraktivnost wsbk zmenami pravidel posledni roky, je obcas celkem bizar. Loni ubirali 250ot kawe kvuli uspesnosti. Letos je to to samy. 250ot uberou ty znacce, ktera bude po prvnich 3 zavodech "moc uspesna" a 250ot. zas pridaj ostatnim "mene uspesnym". Je to trochu ulet, no. Dal bych vsem strop 15000 jako to bejvalo, objem do litru a poperte se s tim jak chcete. A u MGP presne naopak - delejte si +- "co chcete". Sou to precejenom prototypy, tak at se inzenyri predhanej vostopero. Resit ted desmosedicci kvuli spojleru pred zadnim kolem, to mi taky prijde zcestny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:56 | Nahoru | #50158
Tifone> A k té výměně měď podložky=já ji mám furt origo a nic s ní nedělám A olej mi neteče a Miluška nepapá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:59 | Nahoru | #50159

Ivos píše: Tifone> A k té výměně měď podložky=já ji mám furt origo a nic s ní nedělám A olej mi neteče a Miluška nepapá



tohle co tam má Libor není měď ale alumínium woe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 17:00 | Nahoru | #50160

assassin píše: nemyslim si. jestli najdu chut a cas na dukaz, tak ukazu - ale je to ucivo stredni prumyslovky...



podle mého je to práce na páce ,ale
rád se poučím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist