kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: u krouťáku hodně zavisí na tom jestli tem motor je podčtverec nebo nadčverec a ano objem tam taky má co dělat,ale ze stejného objemu ,tím jak je ten motor konstruovám můžeš dostávat naprosto rozdílné parametry
jses si jistej tim, ze nadctvercovej a podctvercovej motor se bude lisit nejak vyrazne hodnotou maxima krouticiho momentu? kdyz se teda pro pripad nejake rozumne diskuze uchylime k nejakemu zjednodusenemu modelu a nebudeme do toho tahat extra slozitosti kolem proudeni...
ja bych totiz rekl, ze kroutici moment v motoru vychazi z tlaku po spaleni smesi - z tlaku kterej pusobi na plochu pistu ti vyjde sila, a z ramene ktery urcuje zvih kliky a te sily ti vyjde moment....
po dosazeni do vzorcu nebo konkretnich cisel se dostname k nejakym cislum pro podctvercovej a nadctvercovej motor.... a ja si troufam rict, ze pro tenhle idelani pripad to bude sul nul
kdyz to zacnu komplikovat a taha do toho vlastnosti realnych tekutin - tak se zjisti ze pomaleji se tocici motor muze mit presneji definovane otvirani a zavirani ventilu ... ze se tam vyskytuji rozdilne ztraty vyplyvajici z rychlosti proudeni atd... ale to bude delat rozdily v jednotkach procent ... ne ze podctvercovej motor ma polovicni kroutak apod...
Naposledy editováno 15.03.2019 16:12:53
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Tak to maj blbý,kdyby dělali eRko jako Duc,tak teda můžou...To maj z toho,že sou tak hamižný.Ale co sem koukal,tak se trochu lišily otáčky i u R4
ja pravidla presne neznam. a je mi celkem jedno, ze v takovehle soutezi ducati pokori ostatni...
u japoncu si nemyslim, ze jsou hamizni, spis nenajdou zakazniky kteri by dali za total nazbrojenou suzuki 1+M - proste ducati ma punc exkluzivity a jsou schopni to prodat i naky okurce co na motorce nikdy nejela...
ono by to nebylo v motorsportu poprve ... kdyz by treba pristi rok honda prodala jednu a tu samou motorku z motogp na znackach fiktivne jako 100kusovou homologacni serii ... /cislo 10ks strilim od boku/ a pak nasadila do WSBK motogp special.... jen otazka casu nez se ty pravidla zmeni...
Group B rally auta to takhle mely docela casto
Naposledy editováno 15.03.2019 16:24:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Tak to maj blbý,kdyby dělali eRko jako Duc,tak teda můžou...To maj z toho,že sou tak hamižný.Ale co sem koukal,tak se trochu lišily otáčky i u R4
oni o něco ty otáčky navýšit můžou , neznám přesně pravidla ale jinak souhlas
assassin píše: ja pravidla presne neznam. a je mi celkem jedno, ze v takovehle soutezi ducati pokori ostatni...
u japoncu si nemyslim, ze jsou hamizni, spis nenajdou zakazniky kteri by dali za total nazbrojenou suzuki 1+M - proste ducati ma punc exkluzivity a jsou schopni to prodat i naky okurce co na motorce nikdy nejela...
ono by to nebylo v motorsportu poprve ... kdyz by treba pristi rok honda prodala jednu a tu samou motorku z motogp na znackach fiktivne jako 100kusovou homologacni serii ... /cislo 10ks strilim od boku/ a pak nasadila do WSBK motogp special.... jen otazka casu nez se ty pravidla zmeni...
Group B rally auta to takhle mely docela casto
Jo, vidim to podobne. Ale spis me zajima, zivotnost motoru u toho eRka. Pac motory maj ve wsbk taky uz omezeny, ne jak z doby Biaggiho, kerej mel dva motory RSV4 na vikend a proto bylo jeho bajk tak strasne nasypanej. Takze jestli se ducati zvladne s tou jejich bestii vejit do limitu poctu motoru na sezonu, pak vyhrali a uvidime s jakou "limitkou RRR" prijde japonec pristi rok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jses si jistej tim, ze nadctvercovej a podctvercovej motor se bude lisit nejak vyrazne hodnotou maxima krouticiho momentu? kdyz se teda pro pripad nejake rozumne diskuze uchylime k nejakemu zjednodusenemu modelu a nebudeme do toho tahat extra slozitosti kolem proudeni...
hele krouťák je jasně danej zdvihem - mluvíme o stejném objemu.
Náklaďák o stejném objemu motoru rozhodně má jiný krouťák než třeba Ferrari. To díky otáčkám bude mít určitě vyšší výkon ,ale návěs neutáhne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: oni o něco ty otáčky navýšit můžou , neznám přesně pravidla ale jinak souhlas
tusim ze muzes navysit o 3% oproti serii. Proto panigale R toci v serii takovej randal.
Fakt by me zajimalo, jak moc se to majitelum bude srat..
Naposledy editováno 15.03.2019 16:39:12
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Jo a pánové!!!Na co jako moje reakce???
nečteš nevíš
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: dakarista> jel jsem s kámošem pro 1000, zatímco podepisovali smlouvy tak jsem to trochu protáhnul a jelo se mi na tom fakt dobře, takovej superbike na chůdách s uvolněnym posezem. na ten vzhled už jsem si zvyknul před tím, po projetí se mi ale začala i líbit takže popravdě jediný co by mě asi trochu sralo je že stejnou motorku má i ten ostravskej cyp bez špetky vkusu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: hele krouťák je jasně danej zdvihem - mluvíme o stejném objemu.
Náklaďák o stejném objemu motoru rozhodně má jiný krouťák než třeba Ferrari. To díky otáčkám bude mít určitě vyšší výkon ,ale návěs neutáhne
nemyslim si. jestli najdu chut a cas na dukaz, tak ukazu - ale je to ucivo stredni prumyslovky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tifone> A k té výměně měď podložky=já ji mám furt origo a nic s ní nedělám A olej mi neteče a Miluška nepapá
tohle co tam má Libor není měď ale alumínium woe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: nemyslim si. jestli najdu chut a cas na dukaz, tak ukazu - ale je to ucivo stredni prumyslovky...
podle mého je to práce na páce ,ale
rád se poučím