kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jses si jistej tim, ze nadctvercovej a podctvercovej motor se bude lisit nejak vyrazne hodnotou maxima krouticiho momentu? kdyz se teda pro pripad nejake rozumne diskuze uchylime k nejakemu zjednodusenemu modelu a nebudeme do toho tahat extra slozitosti kolem proudeni...
hele krouťák je jasně danej zdvihem - mluvíme o stejném objemu.
Náklaďák o stejném objemu motoru rozhodně má jiný krouťák než třeba Ferrari. To díky otáčkám bude mít určitě vyšší výkon ,ale návěs neutáhne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: hele krouťák je jasně danej zdvihem - mluvíme o stejném objemu.
Náklaďák o stejném objemu motoru rozhodně má jiný krouťák než třeba Ferrari. To díky otáčkám bude mít určitě vyšší výkon ,ale návěs neutáhne
nemyslim si. jestli najdu chut a cas na dukaz, tak ukazu - ale je to ucivo stredni prumyslovky...