paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:36 | Nahoru | #1

assassin píše: jses si jistej tim, ze nadctvercovej a podctvercovej motor se bude lisit nejak vyrazne hodnotou maxima krouticiho momentu? kdyz se teda pro pripad nejake rozumne diskuze uchylime k nejakemu zjednodusenemu modelu a nebudeme do toho tahat extra slozitosti kolem proudeni...



hele krouťák je jasně danej zdvihem - mluvíme o stejném objemu.
Náklaďák o stejném objemu motoru rozhodně má jiný krouťák než třeba Ferrari. To díky otáčkám bude mít určitě vyšší výkon ,ale návěs neutáhne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 16:54 | Nahoru | #2

Tifone píše: hele krouťák je jasně danej zdvihem - mluvíme o stejném objemu.
Náklaďák o stejném objemu motoru rozhodně má jiný krouťák než třeba Ferrari. To díky otáčkám bude mít určitě vyšší výkon ,ale návěs neutáhne



nemyslim si. jestli najdu chut a cas na dukaz, tak ukazu - ale je to ucivo stredni prumyslovky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist