kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Attim> tak ok. A s gumama sem s freedomem:D to je muj roadsmartovej partak tady na foru, kdyz se resej jaky gumy:D. Ale ted mam poprvy nazuty sportovni gumy a dot dokonce min jak dva roky! coz neznam.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
jinak co se inzerátů týče, tohle by se někomu mohlo líbit
https://www.motorkar...7-racer-1421672.html
a tohle speciálně pro Žmuldu, jestli se třeba nechceš koukat spíš timhle směrem než vyloženě naháč. a to nemyslim nutně KTM, jen že to SM-T bylo svýho času dost chválený, ale chápu, že vzhled neni pro každýho
https://www.motorkar...odel%5D=ktm-990-sm-t
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jen se na nich clovek vystresuje a boji se... na zapadlich cestach mezi prdelakovama si musis hlidat jen bordel na silnici, jinak je tam pohodicka...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše:
Na foru uz sem nacintal dost picaren, tak proc nerict i tohle. Treba si pak nekdo na me vzpomene, kdyz bude chtit lezt na bajk unavenej... A vo tom to je:)
Asi tak. Jel jsem ještě tenkrát s tramvají unavenej z noční ráno v šest domů a i když jsem věděl, že v noci byla velká letní bouřka, tak v poslední zatáčce před barákem jsem se viděl už v posteli a přestal dávat pozor. Bylo tam ze svahu nad silnicí naplavený bláto a kamení a já lehnul. Naštěstí jsem se jen doklouzal na boční panelovou cestu, když jsem chtěl zvednout motorku zjistil jsem, že mám nalomený žebra (a nějaký odřeniny) a nedám to. Tak jsem tam jen tak půl hodiny seděl, nadával si a čuměl na barák , než jel soused taky z noční z letiště a pomohl mi jí zvednout a dotlačit domů. Ponaučení mám z toho takový, že dokud v garáži nevyndám klíč z motorky, tak dávat pořád bacha. Ty jsi dopadl hůře ...já jen 14 dní spal v polosedě v křesle a nemohl zatlačit a vysrat se
Naposledy editováno 09.04.2019 11:13:31
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sem si to i ověřil,když sem jel po sobě na MTS a M 1200 předloni myslim.Od KTM by mi seděl asi nejvíc ten Attimovo SD a to asi i kdyby měl "jen" 1290ku vydechlýho vzducháče.Má to takovej příjemnej posed a republika na tom nějakejma točivějšíma silnicemi projet za den taky jde.Kdo říká,že ne,tak ať si koupí už radši kabriolet..
1100ka měla mokrou snad v MTS1100,Monster Evo a Bimota DB6 pozdějc a nechci kecat,ale mam pocit,že to mělo snad o 10Ps víc?Jakože 95 a v Bimotě pak 98?Oni to taky píšou všude jinak..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Kurva, tohleto je kovadlina www.sbazar.cz/fsvmoto/detail/63091742-moto-guzzi-sport-1100
To by se mi tuze líbilo ... Jen Attim by mě zas mrdal že se na tom nesmí rychle. Starý motorky totiž rychle nikdy nejezdily
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: To by se mi tuze líbilo ... Jen Attim by mě zas mrdal že se na tom nesmí rychle. Starý motorky totiž rychle nikdy nejezdily
todle už jsou motorky, se kterýma maximáně z garáže na kafe a zpátky
Mno ale když nebudeš škrt a dáš tomu nový gumy (s aktuálním DOT aby bylo jasno), tak můžeš i trochu rychlejc !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Potom používali motor DS 1100 s mokrou (derivát motoru z Multistrady 1100).
A poté byly ještě R-ka s motorem DS 1100 se suchou (motor z Hypermotardu naladěn přes 100 koní). Tam to označovali EVO, ale myslím, že nepoužívali motor z Monstera 1100 EVO.
Jak píšeš, dávali tam to, co bylo skladem u Ducati, nebo to, co právě bylo v tu dobu ve vzduchu nejsilnější. Stejně to potom ještě ladili přímo v Rimini.
Já mám tu DS1100 s mokrou.
Naposledy editováno 09.04.2019 13:38:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já ji mám jako druhou motorku. Sice ji moc nevyužiji, protože málo najezdím s oběma dohromady, ale byl to pro mě takový designový protipól oproti GT. Tehdy jsem si ji koupil, protože je na ní prostě všechno tak nějak jinak. Prakticky kromě motoru a spodního odlitku vidlí není na ni jediný odlitek.
Zajímavé byla historie jejího vzniku. Kdysi jeden pán, jménem Tamburini měl svého učně. Ten se jmenoval Sergio Robbiano. Ten hleděl svému mistru pod ruce. V jejich rukou vznikly ikony jako MITO, V-Due, 916 apod. Po odchodu Tamburiniho Sergio zakládá společnost Robbiano Design. Stává se zároveň šéf designérem Bimoty. A roce 2005 vzniká jeho první dílo DB5 - následně 1. místo v soutěži Design Awards. Rok 2006 - DB6, další ceny za design. Málokdo asi ví, že stal společně s Galuzim na začátku RSV4. Dělá návrhy na přilby, boty (myslím StylMartin apod.). Bohužel v roce 2014 měl nehodu na motorce a umřel.
Je to velká škoda, protože v těch letech, z kterých ty motorky byly to mělo ten správný vyvážený design. Pěkně se to dělalo z plastelíny, prototypy. Pěkně postaru a s citem. Pak to teprve šlo do PC. Dnes už to není ono, ty designy se zkazily všude. Například Brutale dle mého byla nejhezčí na začátku, kdy to dělal ještě Tamburini. Dnes už to není tak pěkné jako dříve. I tesi 3D byla hezčí bez toho zadního držáku SPZ na kyvce (Morini, Agáty a spol, by mohly vyprávět.
V Bimotě měli jedno heslo. 750-tka s výkonem litru a ovladatelností 250tky......
Stačí si vygooglit Sergio Robbiano....nebo Robbiano Design
http://www.robbianod...elected-works/?set=2
Naposledy editováno 09.04.2019 14:47:57