paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 10:43 | Nahoru | #1
zmulin> no myslel jsem jestli by to pro tebe nebylo pohodlnější než sportovní naháč... jedenáctka už nemá suchou spojku jo? tak to jsem zase o něco chytřejší. Ale HM jo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.4.2019 v 12:29 | Nahoru | #2
Johnny83> Já právě chci zpátky toho naháče.Je to takový hravější a lehčí.Asi na tom ani nebudu rychlejší,než na Amazonce,jen si to víc užiju a na krátký tripy tam nějaká brašna na sedlo přišroubovat půjde,viď Fando
Sem si to i ověřil,když sem jel po sobě na MTS a M 1200 předloni myslim.Od KTM by mi seděl asi nejvíc ten Attimovo SD a to asi i kdyby měl "jen" 1290ku vydechlýho vzducháče.Má to takovej příjemnej posed a republika na tom nějakejma točivějšíma silnicemi projet za den taky jde.Kdo říká,že ne,tak ať si koupí už radši kabriolet..

1100ka měla mokrou snad v MTS1100,Monster Evo a Bimota DB6 pozdějc a nechci kecat,ale mam pocit,že to mělo snad o 10Ps víc?Jakože 95 a v Bimotě pak 98?Oni to taky píšou všude jinak..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist