1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
dave-lister píše: Hadičky budou poznávací znamení - napadeno kutilem.
Spíš servisovaná pragmatikem Podobně, jako proletované kontakty regulátoru, odlehčení spínacích kontaktů v čerpadle nebo lehce zkrácený blatník u předchozí generace AT
Naposledy editováno 27.04.2019 21:21:56
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Ale jak ukazuje nová Afrika,není to pravda..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 28.04.2019 12:01:22
Naposledy editováno 28.04.2019 13:44:28
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Jedna věc je vychytávka a úplně jiná evidentně chyba v konstrukci. Ale jo, chápu vás - spousta lidí si nechce připustit, že to je chyba, zvlášť na nové a často dost draze zaplacené hračce. Pod pojmem vychytávka beru něco co přidává další funkci nebo zlepšuje u něčeho co je jinak OK a plní svojí funkci tak jak má.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 29.04.2019 10:18:11
Mimochodem ktm má chyby,ale i tak jsem ji měl rád a pokud bych nevyzkoušel novou afru,tak bych ji měl nejspíš doteď .
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
_zdenda_> Je zajímavě, že majitelé XRV berou narážky a komentáře ohledně čerpadel (LC-osmičkáři s 950 také) nebo regulátorů v legraci, kdežto pro některé majitele CRF je zmínka o problémech jejich modelu motorky jako červený hadr Holt new generation nejen u motorky, ale i některých Afrikánců, pardon, Afrikářů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
vilemx píše: _zdenda_> Je zajímavě, že majitelé XRV berou narážky a komentáře ohledně čerpadel (LC-osmičkáři s 950 také) nebo regulátorů v legraci, kdežto pro některé majitele CRF je zmínka o problémech jejich modelu motorky jako červený hadr Holt new generation nejen u motorky, ale i některých Afrikánců, pardon, Afrikářů
Mně přijde, že u těch starých vran to bereme jako "vlastnost" kdežto u CRF to označuješ za chyby konstruktérů
Když třeba napíšeš, že CRF je špatná, protože musíš odkalovat a u jiných ne, tak která není špatná? 790adv nefunguje palivoměr. U nových kačen i BMW s bezklíčovým startem svorně řeší problém s oživením. U 1190 musíš občas ne/reklamovat kotouče a krk a slepenou spojku. U Tigra 800 musíš občas vyměnit pružinu řadičky. U 660tenere musíš občas repásnout převodovku. U f800gs musíš občas vyměnit zadřený vyvažovací hřídel. U Hondy občas musíš dobít baterku a vyměnit regulátor. U BMW musíš občas vyměnit kardan. U Tigra 1200 musíš občas vyměnit zadřenou hlavu. Skoro bych řekl, že snad nejlepší je 650 V-strom, kde žádný průsery nejsou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Je přece rozdíl, když vyjádřím svůj názor, že mě osobně CRF svým pojetím zklamala, přestože jsem ji chtěl a fůru let se na ni těšil. Možná ji časem koupím, možná ne.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Po celkovych 6000km zdechnul QuickShifter. Teda zdechnul, uz neni tak quick jak byval a obcas neradil vubec, nekdy vypinal zapalovani nekolikrat po sobe... Po case se rozsvitila zluta kontrolka na palubce. Se spojkou slo radit uplne normalne. Vcera jsem byl v Honde, udelali diagnostiku, quickshifter vymeni a zaroven s tim mi nabidli vymenu pravych ovladacu na riditku, protoze jsme se zminil, ze jednou za deste nestartovala tak dobre, jako normalne. Samozrejme jsem neprotestoval. Tak uvidime, co z toho bude.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |