paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 07:57 | Nahoru | #1

vilemx píše: _zdenda_> Je zajímavě, že majitelé XRV berou narážky a komentáře ohledně čerpadel (LC-osmičkáři s 950 také) nebo regulátorů v legraci, kdežto pro některé majitele CRF je zmínka o problémech jejich modelu motorky jako červený hadr Holt new generation nejen u motorky, ale i některých Afrikánců, pardon, Afrikářů


Mně přijde, že u těch starých vran to bereme jako "vlastnost" kdežto u CRF to označuješ za chyby konstruktérů
Když třeba napíšeš, že CRF je špatná, protože musíš odkalovat a u jiných ne, tak která není špatná? 790adv nefunguje palivoměr. U nových kačen i BMW s bezklíčovým startem svorně řeší problém s oživením. U 1190 musíš občas ne/reklamovat kotouče a krk a slepenou spojku. U Tigra 800 musíš občas vyměnit pružinu řadičky. U 660tenere musíš občas repásnout převodovku. U f800gs musíš občas vyměnit zadřený vyvažovací hřídel. U Hondy občas musíš dobít baterku a vyměnit regulátor. U BMW musíš občas vyměnit kardan. U Tigra 1200 musíš občas vyměnit zadřenou hlavu. Skoro bych řekl, že snad nejlepší je 650 V-strom, kde žádný průsery nejsou

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 08:23 | Nahoru | #2
karf> dycky Strom!!
I když na mojí staré vráně mě loni taky zdechl regl.

A taky ještě NCčko, nikde se neřeší žádný zásadní průsery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.4.2019 v 08:41 | Nahoru | #3
karf> Nikdy jsem nepsal, že CRF je špatná motorka! Stejně tak netvrdím, že všechny motorky mají určité vlastnosti a pouze CRF má konstrukční chyby. Ne, ty konstrukční chyby a slabá místa má snad každá motorka. I ten malý Stromek by neměl jezdit moc dlouho přetížený po špatných cestách, že?
Je přece rozdíl, když vyjádřím svůj názor, že mě osobně CRF svým pojetím zklamala, přestože jsem ji chtěl a fůru let se na ni těšil. Možná ji časem koupím, možná ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin robozaho 71 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin Zbyněkl 4 11.8.2024 v 20:15 Fratr
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 22 24.7.2024 v 19:21 Juraj22
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... AfricaXena 30 8.7.2024 v 10:38 fanda5
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin MirSe 68 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO


TOPlist