kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin> Že by to bylo rukama??
U tebe očima vzdyt to pisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Akorat kdybych se chtel tech kol zbavit tak je neudam mladochum co chtej blbnout v provozu ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: assassin> tam by případně nešel normální silniční 120/70R17? Je tam nějakej rozdíl ve směsi a konstrukci?
Myslis na ten r16,5 rafek? Myslim, ze ne. Ale nezkoušel jsem to
Asi neni moc duvodu proc mit ciste okruhovou motorku bez TP na vzorkovych pneu.
Jinak je rozdíl i mezi slickem na SM a na velkou moto - jezdi se jiny rychlosti tzn to jak se pneu ohřívá je uplne jine, maji jinou konstrukci a nejspis i směsi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.06.2019 11:22:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja si mohl vybrat mezi 17,16,5 a 16 předním kolem - 17 je na mokry, ale proc jsem vzal 16,5 a ne 16 nevim
Na silnici kdyz mas vzorek tak nemusej ani badat nad tim co mas ve velkym tp, u slicku je to jasny hned.
Naposledy editováno 08.06.2019 11:26:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Johnny83> Na silnici kdyz mas vzorek tak nemusej ani badat nad tim co mas ve velkym tp, u slicku je to jasny hned.
Jo to je taky pravda... Takže na enduro 17, na krosku 16,5... Zatim se pořád nemůžu rozhodnout, vim že enduro podvozek bude měkkej, ale na to začátečnický mrdání...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jo to je taky pravda... Takže na enduro 17, na krosku 16,5... Zatim se pořád nemůžu rozhodnout, vim že enduro podvozek bude měkkej, ale na to začátečnický mrdání...
Kroska je urcite lepsi zaklad. Muj level se da jezdit i na enduru - ted v písku jezdil typek cca stejne na exc300 - ale otazka je k cemu to, jako jo po meste je to celkem legrace - ale docela draha a zadruhé to smrdi velkym pruserem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Attim> Těch faktorů je při jízdě tolik, že vývoj za 10 let na pneu nebude ten rozhodující.
Tak určitě Touhle optikou by se mohl zastavit veškerý vývoj s tím, že faktorů je tolik, že nemá smysl se v jednotlivých oblastech posouvat dál
Ať si každý jezdí na čem chce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale je to jen můj názor, nenutím nikoho jezdit na starších pneu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Attim> Tak zase tvojí optikou by jsme museli jezdit jen novými motorkami a auty se všemi asistenty, které nás posouvají dál. Když je ta guma nová,tak ten rozdíl nebude na cestě tak markantní.
Ale je to jen můj názor, nenutím nikoho jezdit na starších pneu.
A to si vyčetl jak ? Můj názor je, že moderní guma je vždycky plus a těch pár stovek rozdílu, koho to zabije ? A obuješ to i na starší motorku, narozdíl od elektroniky apod, kterou tam prostě jednoduše nedáš. Nepleť si to s ojetými šlupkami a novými pneu, to je prostě rozdíl vždycky značnej, ale je to zcela jiný téma.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ten vývoj asistentů u aut podle mě spíš nahrazuje vývoj podvozku jako takovejch.Je to levnější,rychlejší a účel to splní taky..
FiZzeR píše: To bych dal celou sadu radši, každá guma je jinak zaoblená, zvlášť ještě míchat výrobce...
Za dobře jsem našel ještě sportmax qualifier 2, což je teda taky hnědý uhlí, ale furt se vyrábí
Jestli celou sadu s ohledem na cenu, dal bych tam bt016pro s klidnym svedomim taky.