kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja si mohl vybrat mezi 17,16,5 a 16 předním kolem - 17 je na mokry, ale proc jsem vzal 16,5 a ne 16 nevim
Na silnici kdyz mas vzorek tak nemusej ani badat nad tim co mas ve velkym tp, u slicku je to jasny hned.
Naposledy editováno 08.06.2019 11:26:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Johnny83> Na silnici kdyz mas vzorek tak nemusej ani badat nad tim co mas ve velkym tp, u slicku je to jasny hned.
Jo to je taky pravda... Takže na enduro 17, na krosku 16,5... Zatim se pořád nemůžu rozhodnout, vim že enduro podvozek bude měkkej, ale na to začátečnický mrdání...