Vyčistil jsem odvzdušnění nádrže, ale nepomohlo to. Navíc když chcípne a zkusím otevřít víčko nádrže, tak jde otevřít normálně, bez podtlaku a ani s otevřeným víčkem nejde nastartovat. Pro jistotu jsem vyčistil i čidlo stojánku, taky nepomohlo. Dneska jsem si všiml, že když chcípne a otočím klíčkem, tak čerpadlo nevrčí jako normálně, ale jen tak zlehka „povrkává“. Když jí nechám pár minut, tak zavrčí jako normálně a motor chytne. Stává se mi to jen, když je venku větší horko a jedu dýl, když jedu kratší trasy, nebo není takový vedro, tak za to můžu tahat, jak chci a nikdy mi nechcípne. Respektive stalo se mi to loni, tak jsem vyčistil odvzdušnění nádrže, pak normálně běhala, ale zase už byl podzim, takže možná nebylo takový horko, z jara taky jezdila normálně, až teď se mi to stalo dvakrát – zkusil jsem to znova vyčistit, ale nepomohlo to.
Takže mě napadlo, jestli se nemůže nějak hřát benzínový čerpadlo, až nakonec prostě úplně vynechá a potřebuje trochu vychladnout? Nebo tohle dělá něco jinýho? Moc se v tom nevyznám, nestalo se někomu něco podobnýho, nebo nemáte prosím někdo tip co vyzkoušet? Nechci to rovnou dávat do servisu, pokud by to bylo něco, co bych si mohl udělat sám doma. Možná jsem na něco zapomněl, tak pokud by měl někdo nějaký nápad, nebo připomínku, tak klidně pište. Díky za všechny rady a tipy
Jestli má někdo možnost, tak zkuste při poruše dotankovat, jestli to aspoň na čas pomůže (čerpadlo načas ochladne). Já se na moto teď nedostanu. Každopádně díky za tipy.
A není to žádná mrdka, na to že to má víc jak dva válce, tak to má aspoň gule...
Když ne ducati, tak ,,dycky kawasaki".
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
mari píše: nečetl jsem to celé a nevím zda to tady již nezaznělo, ale zkusil bych ještě vyčistit/vyměnit palivový filtr...
a kde je ten palivovej filtr? Sítko na čerpadle nebo co?
Já osobně bych šel po čidle na vačce a na klice. Za studena můžou vykazovat normální odpor ale po prohřátí můžou blbnout a jak to znovu schladne tak to zase valí. Těžko se to bude měřit. Spíš to bude na výměnu pokus omyl a spíš pokud by sis je mohl od nekoho půjčit.
Čerpadlo můžeš otestovat aspon orientačně myslím že v servisním manualu je kolik má natlačit za určitou dobu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
Zajímá mě ten slučovač pod světlem (svorkovnice) nemáš nejakou foto. nebo odkaz. Už mě nebaví, jak všichni jedou a já stojím.
Robinsson píše: a kde je ten palivovej filtr? Sítko na čerpadle nebo co?
Na Hayabuse jsem měl "papírový" filtr přímo v čerpadle, vyčištěním jsem odstranil podobný problém jak se zde popisuje...
Naposledy editováno 15.06.2019 16:31:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
První pomoc je tankuj jen za 200,- Ujedeš cca 100km, zas natankuješ a ujedeš zas těch 100 km, zkoušel jsem v +30st.C a dojel jdsem v pohodě. Čerpadlo je asi o.k. (bude diagnostika) vypadá to asi na ta čidla anebo relé, uvidí se. Jedu teď na dovolenou, tak snad se podaří.
Ještě mě napadlo jestli jsem něco nepojebal olejem, navalil jsem tam tento: https://www.bonatra...racing-4t-10w-50-1l/
Bylo o něm napsáno, že při zahřátí neřídne, ale naopak tuhne (za studena klouzne i spojka). Tak jestli to po tom zahřátí nedělá třeba bordel. Nevím nechám to na servise, vypadají borci, že tomu fakt rozumí.
Ještě nikdy mi to nezdechlo, když jsem jel ,,jak chlap" ,vždy při courání. Tak třeba je řešení valit furt plný .
A taky jsem dostal tip na nějaké čistidlo palivové soustavy sonax, ale jak říkám, nechám to na servisu.
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 S za jízdy chcípá
ta nejhorší varianta !!!!!! Je mi , ale divné diagnostika TEXA, vadnou řídící jednotku nepozná měl jsem to napíchnuté.
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
U me to zpusobovala zlomena palivova hadicka. Po 100km jsem zastavil na zmrzlinu a pak uz jen nastartoval a ujel par metru nacez zdechla.
Takze teplem ze zbortila a ohla, pak pred startem tam cerpadlo natlacilo pres zlomenou hadicku nejaky benzin ale prutok po nastartovani byl nedostatecny.
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
Prý by to měla být výrobní vada, kdy v letech 2005-2006 měla Kawa problémy s ŘJ u Z750/Z1000/zx636, ale nebyla na to žádná svolávačka. Konkrétně se má přehřívat uvolněný kontakt "crystal" a mělo by to jít opravit, případně výměna, jenže výměna za originální kus nemusí pomoct, takže kolega to vyřešil jednotkou od ignitechu, jenže to není moc levná záležitost. Nicméně to jeho problém vyřešilo.
Nemáte s tímhle prosím někdo zkušenost? Případně nemáte tip na někoho kolem Prahy kdo opravuje řídící jednotky a nemáte ponětí kolik by to mohlo zhruba stát? Případně nenapadá vás jak zjistit jestli jinej origo kus trpí stejnou vadou? Kdyby se ale měnila origo jednotka, musel by se řešit i imobilizér, ne? Koukal jsem, že samotná origo jednotka nestojí tolik, ale nevím na kolik by vyšla výměna i s řešením imobilizéru a kdyby to pak začalo dělat to samý, asi by mě trefilo.
Moc díky všem za postřehy.
Je to rok od posledního příspěvku ale možná se někomu hodí.
Jezdím motorkou dlouho a stejný problém mám podruhé. Poprvé se to stalo na Hodně VTR 1000f. Byl to karburátor ale problém byl úplně stejný.
Teď ,asi dva měsíce jsem majitelem Kawasaki Z 750S 2005.
Skoro vždycky po koupi motorky dělám kompletní údržbu. Svíčky, filtry, olej... Při servisu jsem vyměnil hadičku přívodu benzínu . Byla krátká a špatně se napojovala.
Měsíc všechno Ok. Najednou při projížďce začalo to za jízdy chcipat. Teplota venku 25 město... Domů jsem se dostal, nevím kolik krát za jízdy to zdechlo. Ale jsem už tušil kde může být problém.
Hadice přívodu benzínu z čerpadla do vstřikovače! Je to to nejlevnější z čeho musíte začít. Nesmí nikde na ni tlačit, ostře úhly... Prostě volný průtok benzínu, je tam fakt málo místa!
Zhruba měsíc žádný problém!
Kolama dolů!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivoměr Kawasaki Z 750S | Sarka-Farka | 8 | 12.8.2024 v 10:25 Sarka-Farka |
Kódování klíčů Kawasaki Z 750S | Valda5555 | 2 | 25.5.2024 v 17:53 mim1 |
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R | j8rda7 | 2 | 6.9.2020 v 19:07 RAMIR |
Zkušenosti s Kawasaki Z750 S Kawasaki Z 750S | dawsn | 26 | 21.6.2020 v 17:03 Vencl1 |
Tlumičový olej Eurol 10W Kawasaki Z 750S | Sarka-Farka | 9 | 17.6.2020 v 12:05 assassin |