Vyčistil jsem odvzdušnění nádrže, ale nepomohlo to. Navíc když chcípne a zkusím otevřít víčko nádrže, tak jde otevřít normálně, bez podtlaku a ani s otevřeným víčkem nejde nastartovat. Pro jistotu jsem vyčistil i čidlo stojánku, taky nepomohlo. Dneska jsem si všiml, že když chcípne a otočím klíčkem, tak čerpadlo nevrčí jako normálně, ale jen tak zlehka „povrkává“. Když jí nechám pár minut, tak zavrčí jako normálně a motor chytne. Stává se mi to jen, když je venku větší horko a jedu dýl, když jedu kratší trasy, nebo není takový vedro, tak za to můžu tahat, jak chci a nikdy mi nechcípne. Respektive stalo se mi to loni, tak jsem vyčistil odvzdušnění nádrže, pak normálně běhala, ale zase už byl podzim, takže možná nebylo takový horko, z jara taky jezdila normálně, až teď se mi to stalo dvakrát – zkusil jsem to znova vyčistit, ale nepomohlo to.
Takže mě napadlo, jestli se nemůže nějak hřát benzínový čerpadlo, až nakonec prostě úplně vynechá a potřebuje trochu vychladnout? Nebo tohle dělá něco jinýho? Moc se v tom nevyznám, nestalo se někomu něco podobnýho, nebo nemáte prosím někdo tip co vyzkoušet? Nechci to rovnou dávat do servisu, pokud by to bylo něco, co bych si mohl udělat sám doma. Možná jsem na něco zapomněl, tak pokud by měl někdo nějaký nápad, nebo připomínku, tak klidně pište. Díky za všechny rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá
Prý by to měla být výrobní vada, kdy v letech 2005-2006 měla Kawa problémy s ŘJ u Z750/Z1000/zx636, ale nebyla na to žádná svolávačka. Konkrétně se má přehřívat uvolněný kontakt "crystal" a mělo by to jít opravit, případně výměna, jenže výměna za originální kus nemusí pomoct, takže kolega to vyřešil jednotkou od ignitechu, jenže to není moc levná záležitost. Nicméně to jeho problém vyřešilo.
Nemáte s tímhle prosím někdo zkušenost? Případně nemáte tip na někoho kolem Prahy kdo opravuje řídící jednotky a nemáte ponětí kolik by to mohlo zhruba stát? Případně nenapadá vás jak zjistit jestli jinej origo kus trpí stejnou vadou? Kdyby se ale měnila origo jednotka, musel by se řešit i imobilizér, ne? Koukal jsem, že samotná origo jednotka nestojí tolik, ale nevím na kolik by vyšla výměna i s řešením imobilizéru a kdyby to pak začalo dělat to samý, asi by mě trefilo.
Moc díky všem za postřehy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kódování klíčů Kawasaki Z 750S | Valda5555 | 2 | 25.5.2024 v 17:53 mim1 |
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R | j8rda7 | 2 | 6.9.2020 v 19:07 RAMIR |
Zkušenosti s Kawasaki Z750 S Kawasaki Z 750S | dawsn | 26 | 21.6.2020 v 17:03 Vencl1 |
Tlumičový olej Eurol 10W Kawasaki Z 750S | Sarka-Farka | 9 | 17.6.2020 v 12:05 assassin |
Kawasaki z750s rok 2005 jaký OLEJ f... Kawasaki Z 750S | yannick | 3 | 12.2.2020 v 18:44 fidel |