jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
FiZzeR píše: O tom docela silně pochybuju
To že to možná pocitově tahá víc ještě neznamená, že je to rychlejší.
... btw už vidím to reklamní kampaň - "Nová ZX10R - nejpomalejší litr za posledních deset let!"
kdysi vyšlo v motocyklu německý srovnání nový a první R1, a ta stará měla v nižších rychlostech lepší pružný zrychlení, i graf vypadal dole tučnějc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: V pohodě, bude stačit když budeš tahat aspoň někde já už mám přezuto takže pohoda ...
50/90/130, to je moje motto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sonicek píše: FiZzeR> až si to sám projedeš tak uvidíš, ale je fakt, že novou kawu jsem nejel každopádně SS na silnice je nuda, člověk na to přijde až moment, kdy se sveze na něčem co má půlků koní, ale krouťák v celém pásmu, já si na SS lítal taky slušně, ale byla to taková nuda....naked je fajn, prostě ta jízda a pocit z jízdy je jinde. Člověk nepotřebuje jet 250 aby se bavil :D
Hele jako v něčem souhlasím, ale rozhodně bych nemluvil za druhý taky jsem si něco málo projel a pořád je pro mě sport number one .... pro jinýho zas naháč - teď je éra naháčů, nikomu to neberu ale já mám jasno
Naháče mě neberou, ten nápor větru mi prostě vadí ..... pro mě je sport celkem multifunčkní věc a pro Bubraka asi taky
Mimojiné se mi motorka musí líbit a zatím ani jeden naháč se mi nelíbil ať už starej nebo novej ...
Jinak co se týče toho spodku u motorek, je jasný, že ten už je nenávratně pryč teď jsem se po dlouhý době svezl na starý K2 a to je prostě mazec ten spodek, stejně tak jako K5-6, nebo R1 03 (ale ta zas nahoře zdechla) ..... to už ale nebude je jasný že ty nový táhnou daleko víc ve vrchu.
Naposledy editováno 17.07.2019 09:43:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SD sem nejel, ale chtěl bych - hrozně se mi líbí, ale nelíbí se mi to jejích čím dál větší objem1300 to už je fakt zbytečně moc
jinak střašne se mi líbí RSV4, ale sedl jsem si na ní a určo vím, že by to nešlo to je hrožně prtavé (mám 190cm - někde tady je o fotka)
jinak moje srdce patří kawě, ale jedinou motorku co moc nemusím je honda - jinak by mi to bylo asi jedno
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Kdysi Lelek, když dělal test litrů 04-05 tak zajel na desítce jednoznačně nejlepší čas a jediný co říkal, byla právě absence tlumiče řízení.
No a nevím teda jak to tvoje, pokud máš fakt 177 koníků tak to je slušná nálož na fz, ale mě teda série nechytla vůbec ničím
Co tam máš za úpravy, taková porce navíc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
a když se podívám na recenze všude to chválí - jel sem na 09SP - a byla dost uskákaná - ale to si stím mohl nekdo hrát a fakt ti říkám projed se na mt10 a nemusí to byt SP ta série bohatě stačí a nebudeš tam chtít ani jeden kůň navíc, pač to fakt bohatě stačí - jediný velkej nezvyk je, že nejsem zvyklej sedět tak vzpřímeně - to platí pro všechny nahače..
jinak k té MT09 - když ji srovnám třeba s Z900 tak ta je pohodlná, nádnej vybrátor - ale jde hur na zada - ale potřeboval bych si projet obě znovu - byl tam celkem rozestup - takže to je hodně zkreslené.
jinak Z1000 sem jel tuhle novější Z1000 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
lelek dělal test pro ČMN a vyhrála to v Brně na čas K4 v té době to byla jediná staší motorka v testu. Ale o tom tlumuči tam nějaká řeč byla nejhroší s časem byla Honda. Mám ten test pořád před očima možná bych to někde ve sklepě doma ještě dohledal
No mám tam jiné sání, hrdla, těsnění pod hlavou, vačku, sekundární klapky jinak, jinej vzduchovej filr, raceline full akrapa, a další Už sám nevím :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Kamárd měl Mt-10 a projel to ten kámoš co má SD a říkal, že to nejede špatně, ale netahá to tak a musíš pořád držet otáčky, protože ty MT10 dole taky moc nechce jet. Sám jsem nejel, takže netuším.
Z1000 jsem jel starší model.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
No tak to klobouk dolů, to asi pojede trochu jinak no
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
tak zase srovnával SD 1300ccm a MT10 1000ccm. nezdálo se mi, že by to dole nejelo, ale já stím jezdil jako se zx10r ... tedy 2ka - 3ka 4ka - takže to bylo v točkách a je pravda když sem tam měl 6ku a cca 80km/h a vzal za to tak se to rozdechávalo pomaleji, ale oproti mt09 to vypálilo proste litr - na te mt10 se mi zdalo ze 1, 2, 3, jsou dost krátké kvalty možná i 4ka a zbytek je do rychla. ale to je u každého naháče.. a ty jo nevím, myslí že do 200 bys neujel na ss stačí dva kvalty a dost odvahy pořádně za to vít hlavně za jedna a pokud to máš tak silný, tak neudržís prední kolo na silnici a budes pomalejší.
SD bych si rád vyzkoušl o tom žádná prostě vévoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Michal1011> To je v pohodě, čekat dlouho nebudeš pojedeš?
čeče pátek sobota jsem zabitej, neděle by možná šla, pokud se večer nezruším. Ale vyrazil bych rád.
GRASSEL píše: A jinak, četl jsem tady o Z1000 07-08 a to jsem se musel tlemit, jel jsem tenkrát na funglovce a dostalo mě že se to při 180 kroutilo jak had, pak když jsem viděl ten rám, tak jsem se fakt musel tlemit .... to bylo jak bandit Vepředu USD vidle, radialy ale člověk sundal nádrž a málem se zblil.
jj to byla ta první, tu co sem projiždel já 2011+ to už je jiná liga2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
fakt nevím no, zatím jsem neměl tu čest to projet. takže MT10 znám jen z vykládání kámošů :D on ji prodal, takže už se asi nesvezu
Pro tyty případy tam mám QS, takže je mi jedno že řadím 3-4 a on na SS jen 2x :D, každopádně Fz1 má dost dlouhý kvalty a na 1ku to taky letí kolem 130 :D, mě asi ne protože tam mám jinej poměr zubů (-1/+2) ale do 200 je to dost rychlý, pocitově to jede rozhodně líp jak K4 co jsem měl....ale už je to dlouho, takže zase srovnám pouze v hlavě :D
Duke je fajn, je to první motorka kde jsem bál dat full gas, hned to šlo na záda i když jse nechtěl :D na 4ku z kopce...tohle chceš mít doma
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: hele vono je taky dobry si uvedomit, ze stejne silnej nahac jede pocitove vic jak stejne silnej sport. Diky rovnejm riditkum, vzprimenymu posezu. Mas proste pocit, ze to vic taha, takze to dost zkresluje. A ve skutecnosti ti sport zmizi... Kdyz sem poprvy presed z fazera na r6 (09) prislo mi, ze to nejede a pak cumim, ze je na ty digihre 270 a ja se vubec nestydim. Sporty tu rychlost umej na silnici nebezpecne maskovat.
Presne tak, ted jsem jezdil na z800 a prislo mi ze to taha vic jak TL ... dostalo me to az natolik, ze jsem si vzal doma tele a jel hned projet stejnou trasu - v miste kde mi prislo, ze to strasne jede jsem si pamatoval cislo na budiku 140. Na TL ve stejnym miste s pocitem, ze ten motor je mrtvej bylo 200 ...
Na sportovni moto mas vahu na rukou a akcelerace ti jen odlehči, na nahaci te akcelerace taha za ruce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Hele einsteini, nepojedete se někdo o víkendu project? Mám pá, so, ne ... volňáka
Sobota nebo nedele bych asi dal
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ja bych taky mohl tvrdit, ze TL je podvozkové super a i brzdi
Stev by mohl tvrdit to same a navic, ze VTR smazne na motor veškerou konkurenci z te doby...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Presne tak, ted jsem jezdil na z800 a prislo mi ze to taha vic jak TL ... dostalo me to az natolik, ze jsem si vzal doma tele a jel hned projet stejnou trasu - v miste kde mi prislo, ze to strasne jede jsem si pamatoval cislo na budiku 140. Na TL ve stejnym miste s pocitem, ze ten motor je mrtvej bylo 200 ...
Na sportovni moto mas vahu na rukou a akcelerace ti jen odlehči, na nahaci te akcelerace taha za ruce...
já měl možnost přímo srovnat Z800 a Z900 a tá devítka byla úplně o level jinde (motorově) podvozek byl +- stejnej, ale ta devítka oproti 8ce letěla jak z praku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
ZX10R 2012 Kawasaki ZX-10R Ninja | meti | 6 | 30.7.2024 v 23:00 meti |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 56 | 19.7.2024 v 09:48 ..Roko.. |