paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.7.2019 v 11:07 | Nahoru | #1
taky si pár testů z tý doby pamatuju a je pravda, že u Kawy podvozek motoru moc nestíhal, zřejmě i díky nejkratšímu rozvoru. Ohledně motorů, to byla právě ta doba, kdy se to začalo hnát do nesmyslů, když jsem měl kdysi ještě ZX7R a půjčil si kámošovu R1 04, taky mi pocitově přišlo, že ta sedma jede dole líp. Ale tak o tý R1 to bylo známo, pětiventil, točila suverénně nejvíc, všechno nahoře. Věřím že ZX10 a K5 měli ty výkonový křivky ještě pěkně hutný, navíc nezkurvený euro normama. A dneska už se prostě hraje na čísla, dávno se překlenula hodnota 200 koní a nikdo si asi nelajzne vypustit SS litra se 150 koňma, ale silnějším spodkem a středem s tim, že je to vhodnější do provozu. Od toho jsou tady ty naháče. Jen Honda ještě jakž takž bere ohled na silniční jezdce, ale zřejmě na to doplácí ve WSBK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.7.2019 v 11:29 | Nahoru | #2

Johnny83 píše: taky si pár testů z tý doby pamatuju a je pravda, že u Kawy podvozek motoru moc nestíhal, zřejmě i díky nejkratšímu rozvoru. Ohledně motorů, to byla právě ta doba, kdy se to začalo hnát do nesmyslů, když jsem měl kdysi ještě ZX7R a půjčil si kámošovu R1 04, taky mi pocitově přišlo, že ta sedma jede dole líp. Ale tak o tý R1 to bylo známo, pětiventil, točila suverénně nejvíc, všechno nahoře. Věřím že ZX10 a K5 měli ty výkonový křivky ještě pěkně hutný, navíc nezkurvený euro normama. A dneska už se prostě hraje na čísla, dávno se překlenula hodnota 200 koní a nikdo si asi nelajzne vypustit SS litra se 150 koňma, ale silnějším spodkem a středem s tim, že je to vhodnější do provozu. Od toho jsou tady ty naháče. Jen Honda ještě jakž takž bere ohled na silniční jezdce, ale zřejmě na to doplácí ve WSBK


Suzuki má ten systém variabilní vačky, takže jí jde taky o střed otáček.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja Edye 0 24.9.2024 v 15:43 Edye
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_
ZX10R 2012 Kawasaki ZX-10R Ninja meti 6 30.7.2024 v 23:00 meti
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja ..Roko.. 56 19.7.2024 v 09:48 ..Roko..


TOPlist