jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
SPIJKER píše:
Sleepre skoro bys me zvyklal ze to je vylhany..
Vylhany rozhodne ne.
Za me je to jakasi domenka, tehdy slavneho testovace (nemyslim to vubec zle). Jen to zdaleka nejsou casy, co ty masiny umi a kdo vi, jak to vlastne bylo. Zaplacenou propagandu bych v tom uplne nevidel, jen K4 proste neni na okruh lepsi, nez CBR nebo R1. To se na me nezlobte.
A jasne, ze si jako novinar nemuzes dovolit rozbit nebo naopak tezce pomluvit stroj. To se pak muzes rozloucit s dalsi spolupraci.
Jako na hajzlik zajimavy cteni, ale okruhovy test bych v tom urcite nehledal.
K4 ovsem absolutne vede s pruznosti a zatahem ve strednim pasmu.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Nicmene na vsech tehle bajkach jsem jel, zadny upravy na okruh a vidim to takhle.
Okruh: R1, zx10, gsxr, cbr - desitka ma fakt brutal motor ale je nervozni, cbr ma dobrej podvozek ale zalostne slabej motor a je strasne bachrata, kapoty beres hned.
Silnice: cbr, zx10, gsxr, R1 .... Cebro je proste pro kazdyho, desitka ma bezkonkurencni ovladatelnost, gecko zas spodek na silnici nejvic vyuzitelnej pro vetsinu ....
Cau spijkere nojo, jezdim furt, tak trikrat v tejdnu kdykoliv mam volno a je hezky.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SPIJKER píše: Kurva dedo.. Vy ste nak porychlil dopyce... To ty zkurveny bawa s elektronikou doprfix asi ne? Brno 15-17 na bawu, nebo na ty sestce?
I neporychlil, synku, neporychlil - na šestce jsem se v Brně motal nad 20.1 a na báwu jsem to pak po letech ještě jedinkrát zkusil a při 8°C sice zlepšení ale stejně nad 17 - no a po pár kolech se v tý zimě potrhala guma a bylo hotovo ..
Ale Vale taky nejezdí furt 55, v závodě i k 57mi, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: I neporychlil, synku, neporychlil - na šestce jsem se v Brně motal nad 20.1 a na báwu jsem to pak po letech ještě jedinkrát zkusil a při 8°C sice zlepšení ale stejně nad 17 - no a po pár kolech se v tý zimě potrhala guma a bylo hotovo ..
Ale Vale taky nejezdí furt 55, v závodě i k 57mi, ne?
Mas recht
..a casy na dedka jsou suprovy...to bych si pral na tom bejt stejne dobre az mi bude sedumdesaat
Edit: odpust nehodnemu synkovi ze se drze a lehkomyslne navazi do zkuseneho muze... Respekt pane
Naposledy editováno 24.07.2019 11:16:41
FiZzeR píše: Mě to mrzí kvůli němu, moc štěstí s těma motorkama taky nemá Jinak je mi to fuk, lepší měnit motor v tomhle než se hrabat v nějakejch stoletejch vraždách co maj každej šroub jinej, vypoušťáky zalepený vteřiňákem a na co šáhneš to se rozpadne...
tak to věřím a nic jiného nebueru jen svoje moto.. a stejně není časGRASSEL píše: matt> Hele narovinu, nelíbí se mi asi vůbec žádnej naháč líbil by se mi nějakej retro naháč s dráťákama ale podvozkem a motorem SBK ale i tak, nemá to kapoty a mě prostě posed na sportu vyhovuje.
Dával jsem to jen jako příklad ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Tvl tady se to rozjelo, pisu na mobilu tak nebudu rozepisovat vsechno ....
Nicmene na vsech tehle bajkach jsem jel, zadny upravy na okruh a vidim to takhle.
Okruh: R1, zx10, gsxr, cbr - desitka ma fakt brutal motor ale je nervozni, cbr ma dobrej podvozek ale zalostne slabej motor a je strasne bachrata, kapoty beres hned.
Silnice: cbr, zx10, gsxr, R1 .... Cebro je proste pro kazdyho, desitka ma bezkonkurencni ovladatelnost, gecko zas spodek na silnici nejvic vyuzitelnej pro vetsinu ....
Kdyz cebro je takove dobre ovladatelne v naklonu a oproti K6 jsem si na tom pripadal dobre, hlavne co se tyce odezvy od predniho kola.
Ja bych na okruhu radi cebro s r1 na prvni misto. Zx10r ma spatny brzdy a pak o trochu horsi pruzeni centralu, pak ten vykonovy kopanec......, ale to jsou vsechno "negativa" pro okruhoveho profika.
Kdyz se tak podivam na vlakno, tak to muzeme v Brne zkusit.
Mame tu zx10, rsv, bramboru i gsxr.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Sport na silnici nemá smysl
To nema, nemas sanci vyuzit jeho potencial. Jezdi se na tom jen z pozerstvi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: To nema, nemas sanci vyuzit jeho potencial. Jezdi se na tom jen z pozerstvi.
Přesně, souhlasím
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Ananas na pizzu patří
Broskve ke kurecimu taky.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: A jak jezdil Nofear na zcela sériový Ninje 2:16 při CEC2 to je dobrý nebo slabý?
...Čau pozéři!
... Hele Noufír jezdil takticky na už průsvitnejch pirellkách dycky - my jsme se mu smáli, ale von hajzl vyčůranej dobře věděl, že má kola lehčí než maj v Moto GP karbonový... a tzn. díky minim. setrvačnejm silám jakoby měl oproti nám 50 koní navrch a taktéž při brzdění o 50 kilo míň!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
jinak dobrý sou ceny K4 360tis ostatní necelých 400 a pak dukna 670tis
každýmu sedne něco jiného.. třeba sleepr na ZX10r 04 píše o horším zadním centrálu, a kopanci ve výkonu - ani jedno z toho nepozoruji - brzdy to je jasný na silnici v pohodě na okruhu se prodala páčka.. a brzdí to fakt blbě ... musím se vyvinout větší síla na páčku a pak v poho (oproti zx10r 08)..
RSV měl kámoš a na koukaní pekný ale je to italka občas zlobila, ale nic hrozného.. jinak každy říkal psal, že to je brutální spodek.. a je to přesně jak napsal Lelek (dole do 5 tis nic moc a nad 9 tis nema cenu tocit) - rád bych se svezl na té 999-ce pak popisuje pravej opak točí to nevadne a i vespod to jede...
R1 .. asi nemám co vytknout... ale nebyl sem sni na okruhu abych mohl řádně srovnat - je hrozně bachratá, jak kdybych lezl na slona
CBR K4 a 999 sem nemel tu čest
SPIJKER píše: bych si pral na tom bejt stejne az mi bude sedumdesaat odpust nehodnemu synkovi...
Tyvole v sedumdesáti sem eště netušil, jak se na motkách řadí! .. Teď po dalším čtvrtstoletí už to mám jakš takš zažitý, ale zas už mi při řazení padaj pantofle a na tvrdejch brzdách přes těch 16 dioptrií hovno vidim - a když mi přitom ještě vypadne chrup, poletuje mi v blembáku a kouše mne do nosu, hajzl!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: oxygen> Při jakým brzdění, dyť tam měl sériovou pumpu
No von tehdy ještě ani nebyl tak tlustej, tak brzdit vlastně nebylo co - stačilo mu zvednout hlavu, příp. pak na konci cílovky i ramena
Naposledy editováno 24.07.2019 13:52:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: třeba sleepr na ZX10r 04 píše o horším zadním centrálu, a kopanci ve výkonu - ani jedno z toho nepozoruji
Vsak pisu, ze by to vadilo profikum a urcite ne, ze bys na tom neumel, to vime.
Ten seftechnik intermoto prave rikal, ze ve stockach nemaji zx10 vysledky, protoze nejdou dost dobre nastavit, eliminovat tyhle veci a jeste neco rikal s ulozenim motoru, ale to jsou veci, co se nas netykaji.
Na druhou stranu to byl hondar, tak byl asi zaujatej, nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: No von tehdy ještě ani nebyl tak tlustej, tak brzdit vlastně nebylo co - stačilo mu zvednout hlavu, příp. pak na konci cílovky i ramena
Zx10r se neda srovnavat s sestkou, ale kdyz uz mluvis o konci cilovky.....
Na 600cc (na okruhu jsem na ni nikdy nejel) se do prvni zatacky vubec nebrzdi, udajne stoji jen podkopat o 3 kvalty dolu a nebat se to tam pustit.
Minimalne na tom se shodnou vsichni instruktori agentur, ale kdyz jsem se ptal, jestli to dokazi, tak prej ne.
SLEEPER píše: Vsak pisu, ze by to vadilo profikum a urcite ne, ze bys na tom neumel, to vime.
Ten seftechnik intermoto prave rikal, ze ve stockach nemaji zx10 vysledky, protoze nejdou dost dobre nastavit, eliminovat tyhle veci a jeste neco rikal s ulozenim motoru, ale to jsou veci, co se nas netykaji.
Na druhou stranu to byl hondar, tak byl asi zaujatej, nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: ale kdyz uz mluvis o konci cilovky na 600cc (na okruhu jsem na ni nikdy nejel) se do prvni zatacky vubec nebrzdi, udajne stoji jen podkopat o 3 kvalty dolu a nebat se to tam pustit.
Minimalne na tom se shodnou vsichni instruktori agentur, ale kdyz jsem se ptal, jestli to dokazi, tak prej ne.
Máš asi na müsli Brno, že? V Mostě by to byla sebevražda i na 125ce... Hele já toho na šestkách cebru i r6r v Brně odjezdil dost a do tý první rychlý bych to bez brzd pustil leda tak do kalhot... Ale já jsu vetchý fosilní mrdal, takže normální zdravej homouš sapiens by to tam zařezávat mohl, proč ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: Kdyz cebro je takove dobre ovladatelne v naklonu a oproti K6 jsem si na tom pripadal dobre, hlavne co se tyce odezvy od predniho kola.
Ja bych na okruhu radi cebro s r1 na prvni misto. Zx10r ma spatny brzdy a pak o trochu horsi pruzeni centralu, pak ten vykonovy kopanec......, ale to jsou vsechno "negativa" pro okruhoveho profika.
Kdyz se tak podivam na vlakno, tak to muzeme v Brne zkusit.
Mame tu zx10, rsv, bramboru i gsxr.
To tvoje G bylo mozna podvozkove a geometrieove nastaveny. Protoze odezva od predniho kola nula a krom toho to vubec nechtelo zatacet. Moje cebro bylo o trochu lepsi jen. Ale hodne, opravdu hodne pomohlo, kdyz mi Dan nastavil jinak geometrii sezeni, otevrel riditka atd. A pak jsme chvili laborovali i s vysunutim trubek, proste co slo. Cebro pak zaclo ochotne zatacet a davalo i moc hezkou zpetnou vazbu, oproti drive.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |