Motorka VFR800 Fi, zadni guma tak ve 3/4 zivotnosti, predni skoro nova (jen asi 4roky stary DOT)
Ja zadny extra pilot ale ani ne novacek
Ostra prava zatacka do kopce (pred Suchym vrchem od Jablonneho, pred odbockou k Vavrovce kdo to zna), rychlost mala ..tipuju kolem 30kmh
Nalitl jsem trochu rychleji nez obvykle tak klopim, rikam si pohoda tak rychle nejedu..a najednou v naklonu motorka povolila a ja lehl....motka doklouzla do pulky cesty,ja ke kraji.
Ja jsme v cajku,jen me poboliva rameno, obleceni taky ok, ani to v podstate neni znat, motorka podreny pravy bok...
A ted proc se to stalo? Mala rychlost na tak velky naklon? Moc velky naklon? Nepodrzela guma? (dnes je teplo ale jel jsem jen par km)
Zadni gumu jsme mel sjetou az na par mm ke kraji uz z rumunska predloni, predni kraj zajety nemela, ted je takovy jemne oskrabany.
Omlouvam s eza roman a mozna blby dotaz ale fakt by me zajimalo co bylo spatne abych se toho vyvaroval a nezacal se bat. Zitra vyrazim se zenou smer Slovensko:) Sice se me snazila presvedcit at jedem radsi na tigrovi ale poedeem na VFR at se nezacnu moc bat, i kdyz z naklonu asi zacnu mit ted strach tak jako tak (akorat musi aspon opravit blinkr, skrabance se poresi pres zimu)
Naposledy editováno 22.07.2019 15:22:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
Kruháče bývají nakloněné, takže tam je větší náklon, i když se to vůči okolí hlavě zdá jako normální stejně rovná silnice. Proto se jich celkem dost bojím.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
Jinak zadní používám nejvíce. Na závodním mám asi 4-5 zadní desky na jedny přední. I na cestovním je poměr spotřeby více pro zadek, minimálně 2 sady na 1 přední. Ona je to super pomůcka, pokud se dokáře člověk podívat mimo maximální brzdný účinek.
Ano, pokud musím zabrzdit na co nejkratší dráze a 100% váhy je na přední kole, je zadní k ničemu, protože nemá co brzdit. Vtip je v tom, že neznám nikoho, kdo za každé situace takto brzdí (asi někteří okruháři ji fakt nepotřebují). Pro běžný provoz a rozložení váhy na obě kola už zadek přeci jen něco brzí.
Pak tu je výše zmíněné utažení zatáčky, když se použije v náklonu.
Dalším pak je uklidnění stroje díky brzdění hnaného kola. To už tady taky někdo zmínil. Tohle se využije především v jízdě krokem.
On ten nižší brzdný účinek je vlastně taky někdy dobrý. Dá se lépe dávkovat.
Za mě by každý měl umět ovládat všechny ovládací prvky, které motorka nabízí, jejich kombinace a vhodnost použití podle situace. Ale už je na každém, před čím zavře oči. Já raději budu mít širokou paletu schopností, byť jen průměrných, než mít jednu jedinou dokonalou schopnost.
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem spadl
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem spadl
Radsi trosku prouzky, lak je drahy...
2 reakcí na tento příspěvek Proč jsem spadl
coudy32> tole bylo do kopce, z kopce jezdim priposraneji:)
jinak jsme si vcera a dnes udelal vylet na slovensko se zenou a zijem a nelehli sme..ale pravda prave zatacky beru priposraneji, budu se zas muset vyjezdit
akorat jsme tam nechal cajtum 30ecek za pokutu..nejak jsem si na dvouprodvce pozde vsiml ze uz zacla obec....z 80 na 50 se moc statastne netvarili:)
Naposledy editováno 24.07.2019 19:21:44
jasny vzal jsem to moc z vostra, jen sme myslel ze to podrzi no. brzda urcite nebyla ale zeslonil jsem to jinak no:)
kubikk >nj s gumama budu treba tky chtrejsi,ale me to neprislo protoze kdyz sem VFR koupil tak melo starou predni a skoro novou zadni a na transalpine sem to svihal pekne,na zadku zbyval tak 1-2 mm do kraje:)
Naposledy editováno 24.07.2019 19:18:36
2 reakcí na tento příspěvek Proč jsem spadl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
Wolf> dyt ji skoro nic neni, trocha laku..
kerut píše: Gahan> padech ? ja myslel ze si to slozil jen jednou a pak sis poridil ty padaky (jaxme se tehda bavili ve sklepe u moto)
Wolf> dyt ji skoro nic neni, trocha laku..
No všechny své Vfr krom poslední jsem složil aspoň 1x 400 2x jsem Tě nechtěl moc strašit svou jezdeckou dokonalostí a krom toho jsem potreboval aby jsi mluvil Ty o 400 a já si to rovnal v hlavě co půjde změnit a co ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
no nad patadakam sem uvazoval ale zrovna rutan tu nema moc povest....uvidime
edit:
akorat blvy ze tech poskoznych dilu je vic a i kdyz to neni mco tak se stejne plati lak za celej ze:) no pres zimu se to snad da do cajku at zas dela paradu a zena se na ni nestydi:)))
Naposledy editováno 24.07.2019 22:01:34
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem spadl
Co se týče té zatáčky tak už to esíčko před ní se snažím jet prostředkem a potom podřadím až na 2 bez přední brzdy překlopím až za hranou jinak je to o ústa.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
kubikk píše: No tak hlavne je pico*ina menit jenom jednu gumu. Gumy pak maji rozdilnou geometrii a kazdy, kdo to dela, si koleduje o pad. V naklonu se taky nikdy nepouziva kontra rizeni, necitlivy kontr te okamzite posle k zemi. Dalsi castou pricinou padu je cukani plynem pri prujezdu zatackou, zatacka se projizdi pod lehkym plynem tak, abych nezrychloval ani nezpomaloval a na vyjezdu pomalu pridavam. Kdo v zatacce cuka plynem nebo hrabe na brzdy, je adeptem na krchov. Tak a ted do me
Twl, proč maj furt lidi, co maj načteno místo najeto, takovou potřebu furt radit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
A k těm pneu:
Vidim přední pneu, vidím zadní pneu...Vidím, že každá motorka je jinak těžká na předek/zadek a přesto se na ně dávají stejný gumy pro více typů motrek....
Nemusím bejt expert na motorky abych viděl, že přední a zadní guma je úplně jiná, i když budou stejně starý s přesností na sekundu.
Krom toho ty nejzákladnější jsou kolem 1000.-?
Samozřejmě vrtání do kapot se nemusí líbit každému ale při prodeji svých Vfr jsem žádné výtky k výbavě nikdy neslyšel
2 reakcí na tento příspěvek Proč jsem spadl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
Ale když to někdy vyjde zastavím se
Naposledy editováno 25.07.2019 21:19:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |