Motorka VFR800 Fi, zadni guma tak ve 3/4 zivotnosti, predni skoro nova (jen asi 4roky stary DOT)
Ja zadny extra pilot ale ani ne novacek
Ostra prava zatacka do kopce (pred Suchym vrchem od Jablonneho, pred odbockou k Vavrovce kdo to zna), rychlost mala ..tipuju kolem 30kmh
Nalitl jsem trochu rychleji nez obvykle tak klopim, rikam si pohoda tak rychle nejedu..a najednou v naklonu motorka povolila a ja lehl....motka doklouzla do pulky cesty,ja ke kraji.
Ja jsme v cajku,jen me poboliva rameno, obleceni taky ok, ani to v podstate neni znat, motorka podreny pravy bok...
A ted proc se to stalo? Mala rychlost na tak velky naklon? Moc velky naklon? Nepodrzela guma? (dnes je teplo ale jel jsem jen par km)
Zadni gumu jsme mel sjetou az na par mm ke kraji uz z rumunska predloni, predni kraj zajety nemela, ted je takovy jemne oskrabany.
Omlouvam s eza roman a mozna blby dotaz ale fakt by me zajimalo co bylo spatne abych se toho vyvaroval a nezacal se bat. Zitra vyrazim se zenou smer Slovensko:) Sice se me snazila presvedcit at jedem radsi na tigrovi ale poedeem na VFR at se nezacnu moc bat, i kdyz z naklonu asi zacnu mit ted strach tak jako tak (akorat musi aspon opravit blinkr, skrabance se poresi pres zimu)
Naposledy editováno 22.07.2019 15:22:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jsem spadl
Jinak zadní používám nejvíce. Na závodním mám asi 4-5 zadní desky na jedny přední. I na cestovním je poměr spotřeby více pro zadek, minimálně 2 sady na 1 přední. Ona je to super pomůcka, pokud se dokáře člověk podívat mimo maximální brzdný účinek.
Ano, pokud musím zabrzdit na co nejkratší dráze a 100% váhy je na přední kole, je zadní k ničemu, protože nemá co brzdit. Vtip je v tom, že neznám nikoho, kdo za každé situace takto brzdí (asi někteří okruháři ji fakt nepotřebují). Pro běžný provoz a rozložení váhy na obě kola už zadek přeci jen něco brzí.
Pak tu je výše zmíněné utažení zatáčky, když se použije v náklonu.
Dalším pak je uklidnění stroje díky brzdění hnaného kola. To už tady taky někdo zmínil. Tohle se využije především v jízdě krokem.
On ten nižší brzdný účinek je vlastně taky někdy dobrý. Dá se lépe dávkovat.
Za mě by každý měl umět ovládat všechny ovládací prvky, které motorka nabízí, jejich kombinace a vhodnost použití podle situace. Ale už je na každém, před čím zavře oči. Já raději budu mít širokou paletu schopností, byť jen průměrných, než mít jednu jedinou dokonalou schopnost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |