Téma: LC8 po 80-100 tkm
14.10.2019 v 18:50
Kdysi jsem nekomu slibil obrazky z rozebranyho LC8 motoru co blbe radil a samozrejme nevim komu. Ale mozna se to bude hodit i nekomu jinymu. Obcas kdyz rozebiram nejakej motor motorky co ma najetu zarucenejch 50 tisic tak vypada hur. Na zaver je celkem jasny proc motorka radila dost s odporem























spojkovej kos je spinavej protoze motor lezel nejakou dobu pod pristreskem a byl odkrytovanej, takze se na to nalepil prach a bordel. JInak na to ze to ma urcite 80 tis, me prijde celkem cajk.
Spatny razeni , vystipnutej valej, ten vystiplej kus jsem nasel. Valecek kterej jezdi v tyhle drazce jsem z drazky musel vyndat klestema a jak je zdeformovanej je videt na foto.
1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
Pěkně, kromě toho řazení to vypadá bez problému použitelně a potvrzuje to další zkušenosti lidí a z webu - pokud se neposere mazaní ev. vodní pumpa tak ten motor vyrdží víc než by od KTM veřejnost čekala

Honza-TA950> me to docela prekvapilo. To razeni me stve, ale von tam byl jeste jeden LC8 neduh, chcal tam olej pod prednim valcem, coz byl vlastne taky duvod proc jsem ten motor menil. Jinak jeste dodam ze vsechny loziska vypadaly OK az na to ve kterym jezdi radici valec to tak jako pri toceni prstama chrupkalo, ale otazka jestli to neni normalni, protoze u motoru co jsem rozdelaval po 15 tis delalo to samy. Ale tam se potkaly zuby u dovu kvaltu a celej gearbox sel do kytek, tak jsem to tenkret prisuzoval tomu ze v lozisku bude nejakej bordel.
1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
Ten váleček se vzal od kud? Ta vidlička je z jedné strany tak vybroušená schválně origo?
Jinak pěknej report a je vidět, že ten se asi docela povedl..
Jinak pěknej report a je vidět, že ten se asi docela povedl..
1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
mrkni se na tuhle fotku... prijde mi, ze tam mas poskozenej zub na kole na horni hrane. Ale mozna klame fotka...
https://img.motofotk...e1ed8b1b9ef2936f.jpg
https://img.motofotk...e1ed8b1b9ef2936f.jpg
2 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
Ten buben se asi poškodil při ráně do řadičky? A ten uštípnutý kousek jsi našel ve vaně?
Jinak to vypadá dobře
Jinak to vypadá dobře

2 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
gugo: ne..5 zubu proti smeru hodinovych rucicek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC8 po 80-100 tkm
cuir> tak to je asi optickej klam , kolecko je OK.
Pedl píše: Ten buben se asi poškodil při ráně do řadičky? A ten uštípnutý kousek jsi našel ve vaně?
Jinak to vypadá dobře
je to mozny padalo to v OFF docela casto . ale ten problem kdy tuhla radicka se poprve projevil na silnici. ale je mozny ze se ten buben nacal a pak to nekdy upadlo.
A jo nasel jsem ulouplej kousek dole v karteru.
1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
na ty km to vypadá dost dobře. dělám auta a takhle vypadají dnešní motory po 30k km.
ariba> Me to docela prakvapilo , protoze zrovna o tomhle motoru se rika ze je takovej "odlehcenej"
Pravda ze bych este mohl zmerit nektery veci jestli jsou v tolerancich, ale pohledove me to az prekvapilo. Minimalne u prevodovky jsem cekal (stim jak to blbe radilo) ze ty zuby budou krapet vocesany.

1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
Co to je za rok? od 2006??? snad delali ten radici valecek lepsi, ze se nelamal
1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
gugo - kompresiu si nahodou nemeral?
...inak ta obecna skepsa co vladne proti KTM su zvacsa len domnienky. 1190 Advik vydrzi 100tkm bez problemov ked sa staras.
...inak ta obecna skepsa co vladne proti KTM su zvacsa len domnienky. 1190 Advik vydrzi 100tkm bez problemov ked sa staras.
KubaLC8> hele ja presne nevim. Protoze kdyz jsem tu motorku kupoval tak to nebyl puvoni motor. Vono by se to dalo asi poznat pri rozebirani , mysli mze po 2006 tam byl rozdil u vyvazovaku v lozisku. Ale ja to rozebiral po pameti, takze nevim.

2 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
No nevim o te vydrzi.... vcera na me vyskocilo gufero kolem spojkovy tycky za asistence mnozstvi oleje
najezd 55 300km
A uz me to docela zacina dost srat

najezd 55 300km
A uz me to docela zacina dost srat

gugo píše: cuir> tak to je asi optickej klam , kolecko je OK.
tak to je dobrej ulet... to ta fotka pekne klame... vsadil bych se, ze ten zub je proste nastipnutej. Ale tak jen dobre, ze neni.
Pak se m jeste nelibi nabehnute ty zuby primo na hrideli, opet ale muze pouze klamat fotka. Prijde mi, ze je to sjete jakoby zesikma...coz se stava kdyz je nejake lozisko nebo futro v karteru pro lozisko volne, pak se to tak "nasmatle"
nicmene z fotek fakt nic evidentne poznat nejde, kdyz tak evidentne poskozenej zub je v realu v poradku.
Pisu ti to jen aby jsi se na to radeji zameril.
Protoze moc nechapu jak muze dojit k vystipnuti toho valce..to musi mit nejakou pricinu.
1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
1 reakcí na tento příspěvek LC8 po 80-100 tkm
Tak to potom jooo. Co prosím Tě lišty rozvoďáků a řetězy. Jak vypadaly? Nezkoušels, jestli těsní ventily?
Naposledy editováno 16.10.2019 09:46:49
Naposledy editováno 16.10.2019 09:46:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm Adventure 950 rok 2005 KTM LC8 950 Adventure | Srul | 20 | 13.3.2025 v 20:34 KAWAHAB |
Sraz a zakládající sešlost Adventur... KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro | ybrcek | 7 | 23.11.2024 v 02:44 cechradovan |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |