kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: kokonhead> tpč, 450Nm od 1380rpm, to mě poser, kde je výhoda fouknutýho spodku sazometu?
Asi jsem fakt trochu zaspal...
A ja uz myslel,ze ses vcera upil
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
U BMW M4 do temer stejneho trilitru nafoukaj o 100koni vic. ale tak porad je to trilitr, docela velkej motor...
co vyrazilo u soucasnejch benzinaku dech me je motor mercedesu A45s AMG - 4valec dvoulitr, 420koni a 500Nm ....
kokonhead: asi mi moc nejde do hlavy ten petivalec. 6valcu v rade je hezky vyvazenej motor, prijde mi, ze ten jeden valec ubiraj kvuli tomu aby se jim tam vesel ten motor napric ale nejvetsi hvezdy automobiloveho sveta vyhlasuji petivalec u audi quattro jako nejlepsi motor ever... no a walter rohrl asi vi co rika...
zmulin: ja mam vespy rad, skutr je pro me stroj ciste do mesta a tudiz mi vyhovuji tyhle male skutry. u vespy se mi libi, ze i u malickeho skutru jsou schopni do toho nacpat 250-300 motor a ty GTS leti docela slusne... no proste vespa ma styl jinak italjet dragster je velky scifi, ale ta formula vypada docela normalne.. ale bohuzel ta 50ka je malo no
Naposledy editováno 14.01.2020 08:10:56
oioi01 píše: Stev> jo mam... ale pak jsem jeste zjistil, ze chybi nebo se musi opravit jeden plast u podlahy a chybi hlavni stojan, takze ta vyhodnost uz neni takova... ale furt me laka, ze to je strikacka a ne karbec... zkusim se s nim domluvit jeste na nizsi cenne a uvidim...
To mi prijde v pohode, jestli se da stojan sehnat. Porad lepsi nez maskovany kde to nepoznas. Ty japonsky jsou fakt lepsi, i v italii se jich proda vic nez domacich.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: freedom: u dieselu je to preplnovani jednodussi. ale to, ze je to u benzinu slozitejsi pri dnesnich moznostech neni takova prekazka.
U BMW M4 do temer stejneho trilitru nafoukaj o 100koni vic. ale tak porad je to trilitr, docela velkej motor...
co vyrazilo u soucasnejch benzinaku dech me je motor mercedesu A45s AMG - 4valec dvoulitr, 420koni a 500Nm ....
kokonhead: asi mi moc nejde do hlavy ten petivalec. 6valcu v rade je hezky vyvazenej motor, prijde mi, ze ten jeden valec ubiraj kvuli tomu aby se jim tam vesel ten motor napric ale nejvetsi hvezdy automobiloveho sveta vyhlasuji petivalec u audi quattro jako nejlepsi motor ever... no a walter rohrl asi vi co rika...
zmulin: ja mam vespy rad, skutr je pro me stroj ciste do mesta a tudiz mi vyhovuji tyhle male skutry. u vespy se mi libi, ze i u malickeho skutru jsou schopni do toho nacpat 250-300 motor a ty GTS leti docela slusne... no proste vespa ma styl jinak italjet dragster je velky scifi, ale ta formula vypada docela normalne.. ale bohuzel ta 50ka je malo no
no to bych chtěl vidět kolik ten motor najede... 420k z dvoulitru už je fakt masakr. ale tak když už maj dneska foukaný dvoulitrový ropáky tolik výkonu co kdysi Honda S2000, což byl svýho času nejvýkonější atmosférickej motor, co se objemovýho výkonu týče... jasně, míchám jabka s hruškama a možná i s ananasem, ale i tak... s pětiválcem jsem nikdy nejel, ale taky mi ten motor jakožto laikovi nedává moc smysl, kor po zkušenostech s tříválcema, to je fakt tak do motorky, že to má nějakej charakter, což se u rodinnýho autě asi moc nenosí. Ten pětiválec ale bude asi už líp vyváženej...
a jedna perlička ohledně pětiválců, i když véčko: matně si pamatuju, že původní koncept Hondy RC211V, tehdy ještě snad 830 kubíků, měl dva válce jinýho objemu než ty protější tři. jak to pak bylo u ostrý závodní 990 nevim...
Naposledy editováno 14.01.2020 08:55:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A řekl bych že víc než cokoliv jinýho ten pokrok ukazuje kam se dostalo "řízení motoru" a celkově elektrika motorová, protože motor co měl 500 koní ze čtyřválce uměli i před 40 lety, ale musel to být "masivní" motor, kdežto dneska je to subtilní "papírák" a taky musí něco vydržet.
Což jsem si na něco vzpomněl jak majitel starý F1 z turbo éry popisoval, měl f1 objem 1.6, monoblok, zhruba 700-800 koní, říkal že s dnešním odladěním, moderní ECU, zapalováním atd, ten motor bez mechanických změn naladí na 1500koní bez ztráty spolehlivosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jsem zvedavej, jestli pujde jeste dopredu vyvoj spalovaku, nebo to s tou elektrikou zariznou, ale docela zajimavy by mohlo bejt to elektricky preplnovani, ikdyz u sq7 jsem slysel o docela castych technickych problemech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: U zavodaku to neni zadna zvlastnost, ale to amg je seriovy auto s beznejma servisnima pozadavkama a beznou zarukou, to je fakt ulet. Ono teda nema zadny specialni servisni pozadavky ani ta GT3 kde je tech 500koni z atmosfery a roztocit 4litrovej motor na 9tis mi prijde jeste silenejsi, nez foukat 2atm
Jsem zvedavej, jestli pujde jeste dopredu vyvoj spalovaku, nebo to s tou elektrikou zariznou, ale docela zajimavy by mohlo bejt to elektricky preplnovani, ikdyz u sq7 jsem slysel o docela castych technickych problemech.
No myslim že to teď půjde ruku v ruce, hybridní cestou, a třeba se časem vrátěj i dvoutakty
https://m.f1sport.au...o-dvoutaktnim-motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: No myslim že to teď půjde ruku v ruce, hybridní cestou, a třeba se časem vrátěj i dvoutakty
https://m.f1sport.au...motoru [/quote]zrovna u tech formuli mi to prijde smesne..tam nejde ani o ekologii ani o usporu..toceji se tam tak zbytecne penize ze nejake eko,uspory atd nemuze myslet ve formuli vazne..to je jako bych rekl ze budu jezdit do prace usporne na mem dukovi..usporne a eko se chodi pesky nebo na kole..jinak zajimavej clanek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: No jo ale on tam nema motor ale parodii na motor.
tohle rikam ja..nebudu mit v aute nejaky ty nesmyslny litry kdyz mam litr v motorce..tohle je ujety motorky jdou nahoru litr je dneska nic a v autech bude za chvilku motor z krovinorezu..strakon píše: GeorgePanek> letos ti Elefanti nebudou žádná výzva, se tam budete opalovat
no nikdo nevi jak bude,pravdou je ze kdyz neni snih je to takovy smutny..ale ja uz tam svuj rekord v zime mam v noci -18 ve stanu..tak uz tam jezdim posedet s kamaradama..proste jednou za rok takova delsi ctyrdenni grilovacka a pristi rok jubilejni 10 ta navteva1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: tohle rikam ja..nebudu mit v aute nejaky ty nesmyslny litry kdyz mam litr v motorce..tohle je ujety motorky jdou nahoru litr je dneska nic a v autech bude za chvilku motor z krovinorezu..
ale s aspoň dvěma tubama a jedním až dvěma dmychadly a výkon jak sviňa sice jen tak na 30-40tis.km ,ale co ekonomika se musí točit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: ale s aspoň dvěma tubama a jedním až dvěma dmychadly a výkon jak sviňa sice jen tak na 30-40tis.km ,ale co ekonomika se musí točit
no prave musi se tocit..takze o ekologii vubec nejdeGeorgePanek píše: zrovna u tech formuli mi to prijde smesne..tam nejde ani o ekologii ani o usporu..toceji se tam tak zbytecne penize ze nejake eko,uspory atd nemuze myslet ve formuli vazne..to je jako bych rekl ze budu jezdit do prace usporne na mem dukovi..usporne a eko se chodi pesky nebo na kole..jinak zajimavej clanek
hele asi by ses divil ale i ve Fomuli 1 je šetření nákladů a v poslední době i ekologie velký téma... dřív se o tom dalo polemizovat, ale řekl bych že teď už je F1 průkopníkem pro technologie, který postupně najdou uplatnění v silničních autech. Proto tam cpou automobilky šílený prachy a navzdory každoročním dalším úspornejm opatření je to stále dražší a dražší, takže už se chystají rozpočtový stropy... a třeba se jednou fakt dočkáme hybridního 2t motoru s turbem (to jsem plácnul, ani nevim jestli je to vůbec technicky možný, i když nějaký pokusy jsem tušim zaznamenal)
Naposledy editováno 14.01.2020 13:01:05
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tifone: ja si myslim, ze ty moderni motory ač na ne vsichni staromilci plivou vydrží vic nez ty stare dobre drzaky. V mem okoli spousta tech poctivějch atmosfér vyžaduje zásadní opravu a nemaj treba ani 250tis (Včetně mého bmw z roku 95 - 2,8) ale stroje s kurvitkama - turba a dpf jedou a jedou - moje bývalé sluzebaky - volvo 370tis, smax pres 500tis...
Georgepanek: ja si myslim, ze se prodává to co lidi kupuji - automobilový průmysl ma spoustu penez a silnou lobby - kdyby lidi chteli 3litry a vic tak proste si to u politiku zařídí. Ono je to ale tak, ze ta auta s velkejma motorama byla v nabidce, ale nikdo je nekupoval. Tzn tech par lidi co by si jako 15let starou ohetinu chteli koupit auto s větším motorem to nezachrani. Kolik lidi tady z vlákna si koupilo nove auto s větším motorem? Dejme tomu 3litry a vic? A to jsme tu vsichni nadšenci do aut/motorek.
assassin píše: Zajoch: ja si myslim, ze to vydrží dost - aspon v běžném provozu nemas sanci využívat dlouhodobe 400koni. Tzn leda, ze bys to trapil na okruhu a tam naky statisice nevydrzi nic a ani to nikdo nepredpoklada.
Tifone: ja si myslim, ze ty moderni motory ač na ne vsichni staromilci plivou vydrží vic nez ty stare dobre drzaky. V mem okoli spousta tech poctivějch atmosfér vyžaduje zásadní opravu a nemaj treba ani 250tis (Včetně mého bmw z roku 95 - 2,8) ale stroje s kurvitkama - turba a dpf jedou a jedou - moje bývalé sluzebaky - volvo 370tis, smax pres 500tis...
Georgepanek: ja si myslim, ze se prodává to co lidi kupuji - automobilový průmysl ma spoustu penez a silnou lobby - kdyby lidi chteli 3litry a vic tak proste si to u politiku zařídí. Ono je to ale tak, ze ta auta s velkejma motorama byla v nabidce, ale nikdo je nekupoval. Tzn tech par lidi co by si jako 15let starou ohetinu chteli koupit auto s větším motorem to nezachrani. Kolik lidi tady z vlákna si koupilo nove auto s větším motorem? Dejme tomu 3litry a vic? A to jsme tu vsichni nadšenci do aut/motorek.
A co si ještě myslíš ?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: assassin> V rychlosti jsem se podíval na "specs" toho AMG motoru, ty hovada tlačí přes 2 atmosféry do motoru s kompresním poměrem 9:1. Na jaký palivo to probůh jezdí, tady přímej vstřik pomáhá značně...obecně se mi líbí jak se ty značky naučily "eko" věci využívat ve svůj prospěch. Ty motory jsou dneska konstrukčně často zajímavě řešený, ale při bližším pohledu pak člověk vidí ty omezení a limity - který to nutně mít musí z principu...
A řekl bych že víc než cokoliv jinýho ten pokrok ukazuje kam se dostalo "řízení motoru" a celkově elektrika motorová, protože motor co měl 500 koní ze čtyřválce uměli i před 40 lety, ale musel to být "masivní" motor, kdežto dneska je to subtilní "papírák" a taky musí něco vydržet.
Což jsem si na něco vzpomněl jak majitel starý F1 z turbo éry popisoval, měl f1 objem 1.6, monoblok, zhruba 700-800 koní, říkal že s dnešním odladěním, moderní ECU, zapalováním atd, ten motor bez mechanických změn naladí na 1500koní bez ztráty spolehlivosti.
1.6ky jsou teď.V turboéře jezdily 1.5.Těch 600-800 dosahovaly v závodech a v tu dobu se směly měnit motory i po kvalifikaci,takže kvalifikační turbomotory měly tenkrát až 1500Ps....Daly tak 4 kola a rozpadly se Nejsem si uplně jistej,jestli nový hlavy atd. kuli přímovstřiku už nejsou mechanický změny...
Závod kolikrát ty auta jednu dobu nedojely,páč jim prostě došel benzín
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To AMG bude mít i přizpůsobený vnitřnosti a kapánek zamyšlenější motor,takže bych se nebál,že to nevydrží.Jedinej důvod by byla nějaká konstrukční chyba,nebo vysoká karbonizace bych tipoval.Materiály vnitřností to podle mě v poho vydržej,když to nebude automat ekologicky podtáčet...