kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: tak ten monster měl hlavně jinej důvod, ale to tu rozebírat nechci, navíc jsem měl většinu času souběžně něco jinýho, na čem jsem jezdil na silnici mi bzuk stačí, monstera provětrat sem tam jen tak na pohodu, šestku na velkej okruh, supermoto na malej, enduro do lesa škoda že člověk nesere čas a peníze udělejte doprovodnou kategorii pro bzuky když to má bejt bez toho terénu...
Už je to nějaká doba, co jsem na monstru jel naposledy ale co si tak pamatuju, tak...monstera provětrat sem tam jen tak na pohodu... Je blbost. To nejde. Má to tak bídnej motormanagement, že to slušně umí dvě polohy plynu. Plnej a zavřenej. Kvedlání někde napůl je utrpení. I podvozek funguje až když trochu přitlačíš.... Lejzy to může potvrdit?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Aprilia All Stars
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> To jako proč bez terénu ?Ja myslel,ze motardy prave kuli tomu křížení povrchů vznikly?
To tak sice bylo, ale je otazka jestli dodržovat tradice - a bude to jezdit tech 10jezdcu co tam ze setrvacnosti zůstávají, nebo neco zmenit a zacnou to jezdit i lidi co maji o tu kategorii zajem ted v jine podobě a z jinejch duvodu.
Silnicni piloti nechtej jezdit teren, at uz z obavy ze zraneni, nebo z duvodu jineho stylu - loni jsem zkousel jet silnicni styl i s terénem, ale problem je, ze to moc nejde - v terenu se namazou kola od blata a pak uz to klouze az do posledni zatáčky i na asfaltu a silnicni styl ztrácí svoje výhody.
Posledni dobou jezdi docela dost lidi s agenturama na malých okruzích, koho to chytilo tak casem prejde k SM motorce.. jen jsou to lidi co jezdi ciste silnici a nechce se jim mezi MX jezdce. Proto bysme chteli kategorii pro takovéhle odpadlika od tradic
zmulin píše: JollyJoker> Tohle jim můžeme jen závidět Skvělý výrobce motorek a show každý fabriky má nějaký mistry světa a to v jízdě jako takový.Ne po předním a v prodejnejch kecech
JJ,u nás je jedině Jawa sraz a tam se nejezdí po předním................tam se jen debatuje,kdo co kdy jak opravoval a čím to nahradil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Tobě se asi vysere i Hornet....
Kolem mně 3 Brutale 1090,včetně mojí bývalé 910 a žádný problém
A jezděj na tom, nebo jen pózujou? Ono když to stojí v obýváku, tak se na tom nic moc nevysere 1090 už je celkem v poho, čtyřvály do 2010 měly celkem trable... (letmáč, vačky, hrnky, SPU, budíky, elektrika celkově)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já to nechci určitě nějak hejtovat a sám bych asi taky radši jezdil po silnici,ale kdybych už se do tohohle ukecal ,tak si holt koupím velký chrániče a nějak začnu.
Mmch odkud jinud si Vale prines vystrcenou nozicku,co teď všichni pouzivaj,než ze svyho ranče ?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: A jezděj na tom, nebo jen pózujou? Ono když to stojí v obýváku, tak se na tom nic moc nevysere 1090 už je celkem v poho, čtyřvály do 2010 měly celkem trable... (letmáč, vačky, hrnky, SPU, budíky, elektrika celkově)
Tak ono to bylo často i proto,ze se dost majitelů vzepjalo ke koupi vysnenyho stroje a nezbylo na předepsanej servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Spis jde o to, ze na agenturách jezdi par docela rychlejch pilotů na SM a nemají s kým zavodit a MCR SM skomíra... zadni diváci, zadny prachy. mezi motokrosarema moc novych zájemců o tuhle discicplinu neni. Po agenturách jezdi lidi co maj i nejaky penize a jedou videa na sociálních sítích atd - treba by to protáhlo pozornost (treba ta repsol girl co ji přejel zajoch ma ted taky zavodni SM)
Nejde o me, ja klidne pojedu i teren, ani nemam ambice a netrapi me, ze me předjede nakej MXar... ale je v mem okoli dost lidi co by i v S2 zajeli hodne slusne a radeji by jeli asfalt silničním stylem, je to z našeho pohledu vetsi zábava. Proste to neberem jako motardy, ale jako maly silnicni motorky vhodny pro malej okruh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Už je to nějaká doba, co jsem na monstru jel naposledy ale co si tak pamatuju, tak...monstera provětrat sem tam jen tak na pohodu... Je blbost. To nejde. Má to tak bídnej motormanagement, že to slušně umí dvě polohy plynu. Plnej a zavřenej. Kvedlání někde napůl je utrpení. I podvozek funguje až když trochu přitlačíš.... Lejzy to může potvrdit?
jo, Lejzy může potvrdit. na provětrání jen tak je moje aktuální erko 11ka. monster mi přišel, že nejlíp funguje, když se na něj tlačí (těžko vysvětlitelný charakter motorky s já nevím 75ti konima ) ale je to tak prostě, pak to dává všecko smysl je to aj "pohodlné". na klouzání přírodou je to moc hecující a neklidné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak ono to bylo často i proto,ze se dost majitelů vzepjalo ke koupi vysnenyho stroje a nezbylo na předepsanej servis
No zrovna mnou vyjmenovaný závady asi člověk údržbou úplně neovlivní.
Stejně jako jsem já těžko mohl ovlivnit unašeč rozety nebo čidlo stojánku a spoustu jinejch dalších príma píčovin co jsem musel řešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty se do statistik nepočítej,bo na tebe byla děčínská kletba
Hae a SPU je Státní Pozemkový Úřad ,nebo Specifické Poruchy Učení?
assassin píše: zmulin> Piloti jako ja hele jezdi se to vsude, v italii se jede kategorie bez terenu.. Poláci to maji.
Spis jde o to, ze na agenturách jezdi par docela rychlejch pilotů na SM a nemají s kým zavodit a MCR SM skomíra... zadni diváci, zadny prachy. mezi motokrosarema moc novych zájemců o tuhle discicplinu neni. Po agenturách jezdi lidi co maj i nejaky penize a jedou videa na sociálních sítích atd - treba by to protáhlo pozornost (treba ta repsol girl co ji přejel zajoch ma ted taky zavodni SM)
Nejde o me, ja klidne pojedu i teren, ani nemam ambice a netrapi me, ze me předjede nakej MXar... ale je v mem okoli dost lidi co by i v S2 zajeli hodne slusne a radeji by jeli asfalt silničním stylem, je to z našeho pohledu vetsi zábava. Proste to neberem jako motardy, ale jako maly silnicni motorky vhodny pro malej okruh.
Aha,to sem ani nevěděl a hned vás podezříval,že ste poserové Mě to přijde právě zajímavý tou terénní vložkou,ale na druhou stranu ne zas tak zajímavý,abych na ty závody někdy šel...Takovej moderní scramblering,co se rozzávodil a najednou potřeboval pozornost..
Možná když se to povede,pak zjistíte,že ten Bzuk je na to ve finále ještě vhodnější a koupíte si to všichni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: jo, Lejzy může potvrdit. na provětrání jen tak je moje aktuální erko 11ka. monster mi přišel, že nejlíp funguje, když se na něj tlačí (těžko vysvětlitelný charakter motorky s já nevím 75ti konima ) ale je to tak prostě, pak to dává všecko smysl je to aj "pohodlné". na klouzání přírodou je to moc hecující a neklidné.
To se kecy.Monster je dobrej cesťák :
I slušnej cendurista :
Jak jsem po výměně spojky zjistil.Velkou část charakteru vytvářela právě ta origo píčovina a po výměně měla motorka odspodu mnohem příjemnější projev.Zajímavej záměr inženýrů.Asi chtěli dát lidem ten pocit rváče..
E: Dripáči,takhle vypadá špinavá motorka a ne ta tvoje naleštěná Betka
Naposledy editováno 04.02.2020 10:48:12
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To že se ti oloupe vačka na palcích není problém oleje ale povrchové úpravy palců vaček a hrnků. Tento problém plynule přešel na tříválce (krom euro4 modelů, tam už je to asi vyřešený změnou technologie když přešli na DLC povlakování).
Elektrika no comment, občas ke spíďákovi něco na servis přijede, a vždycky je tam nějakej trabl v elektrice.
SPU je ta kurevsky drahá krabička (pojistkovka lomeno nějaká přídavná jednotka), kam zatejká, což je určitě taky zanedbaná údržba, protože se to musí řešit výměnou za jinej typ, kam už nezatejká...
Jo a zapomněl jsem na uvolňující se vrtulky vodní pumpy a praskající aretaci řazení, obojí taky šlágr.
Prostě na koukání dobrý, na vlastnění bída. Itálie, no. Pokud jsi měl kousek co se nesral (a jezdil jsi na něm víz než tisíc ročně), tak si můžeš zároveň gratulovat a zároveň smutnit, žes takovou raritu prodal.
Naposledy editováno 04.02.2020 10:54:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale starou B4 1078 bych stejne bral..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A s mým štěstím mi mrdá i z toho tříhrnce
Naposledy editováno 04.02.2020 11:24:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta> Máš recht. Jj,časem bych se rád k 910R nebo 1078RR vrátil (přikoupil).
Naposledy editováno 04.02.2020 11:26:29
JollyJoker píše: FiZzeR> Asi jsem měl kliku na kus,ale ta moje Brutale byla jak "nová",potvrzeno i v servisu. Asi jsem jí neměl prodávat ,nevím?
Petta> Máš recht. Jj,časem bych se rád k 910R nebo 1078RR vrátil (přikoupil).
Ja ti verim, ne kazdymu se sere. Ale tahle stara ma proste svoje kouzlo a mozna dopadnu stejne.
Jeste do ni trochu nasypat jako HRT..
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdybych se na to vešel,tak jdu do 1090,kde už se přecijen aspoň trochu zamysleli.Ty 750/910/990 se zamejšleli snad jen většim vrtáním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak takhle bych se někdy chtěl povozit