Téma: Triumph Tiger 800 nájezd
5.2.2020 v 15:09
Ahoj,
chystám se koupit Tiger 800 XR. Na tachometru má skoro 50 000 km. Chci se zeptat jestli je to v pohodě, nebo se podívat po menším nájezdu. Popřípadě kolik jak jsou motory spolehlivý u těchto strojů.
Motorky co jsem měl doteď neměli takové nájezdy, tak nemohu porovnat.
Děkuji.
chystám se koupit Tiger 800 XR. Na tachometru má skoro 50 000 km. Chci se zeptat jestli je to v pohodě, nebo se podívat po menším nájezdu. Popřípadě kolik jak jsou motory spolehlivý u těchto strojů.
Motorky co jsem měl doteď neměli takové nájezdy, tak nemohu porovnat.
Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 nájezd
To už je dávno po smrti.
Rozhodně nebrat!!!!!


Já mám poctivých 70.000 km. Takže podle některých už to jen tlačím a bude to neprodejný.
Ale opravdu, proč by jako mělo být 50.000 km moc? Vždyť to nic není. Kdo více jezdí, má to třeba za 3 roky. Já třeba jezdím spíše delší trasy, 1-2 dovolené za rok, v týdnu ale vůbec a najel jsem to od roku 2012, kdy jsem ji jako novou koupil. A určitě moje motorka s toliko km na vyhození není. Pořád je "skoro" jak nová.
Snad jen trochu špinavá, ale na dovolené je to snad pochopitelné. Péči dostane až doma.

Naposledy editováno 05.02.2020 18:09:21



Ale opravdu, proč by jako mělo být 50.000 km moc? Vždyť to nic není. Kdo více jezdí, má to třeba za 3 roky. Já třeba jezdím spíše delší trasy, 1-2 dovolené za rok, v týdnu ale vůbec a najel jsem to od roku 2012, kdy jsem ji jako novou koupil. A určitě moje motorka s toliko km na vyhození není. Pořád je "skoro" jak nová.
Snad jen trochu špinavá, ale na dovolené je to snad pochopitelné. Péči dostane až doma.

Naposledy editováno 05.02.2020 18:09:21
s tímhle nájezdem bych klidně vzal i supersport, u cestovní moto bych do 100 000km vůbec neřešil, když budeš mít smůlu, můžeš vzít něco hodně stočeného a nebo něco co se i s reálným nájezdem 30k bude srát, mě příjde, že je jedno jak pečlivý člověk při výběru je (ohledně motoru), už sem několikrát četl, že motor běžel naprosto parádně, neklepal, prostě nic a za 2 000km odešel na klice, při nákupu si dávám velký pozor, ale i tak si myslím, že z 60% je to o štěstí
a to sem zapomněl napsat, že i plno supersportů má najeto 150k +, ta představa, že po 40k je motor v hajzlu vzníká právě tím, že se to stáčí, plno lidí, co cestuje a má jednu motorku dlouho najede i víc než 250k a motorka je ok, ale i tak je všude na bazarech všechno do 40k, neříkám, že to není možné, já sám najezdím málo a možná budu jednou prodávat motorku co má 15k a je 20let stará a právě kvůli stáčení budu ještě ten podezřelý :D stejně tak na tom bude někdo kdo má reálných 80, ale protože se dají sehnat i stočenky se 40 tak to nikdo nevezme

Pokud chceš být aspoň trošku klidnější, vyžádej si faktury za servis. Pokud měl majitel moto novou, snad chodil aspoň po dobu záruky do Triumphu. A pokud jezdil do Triumphu, je to lepší, protože mu tam mohli dle VIN kódu měnit nějaké díly. Pokud vím, u některých Tigrů 800 se měnily blinkry, pružina ke stojanu a hlavně osička, nebo pružina řazení, možná i něco dalšího. Kdo si dělá servis sám doma, na tohle nepřijde, nepřijdou na to ani v jiným servisu, pokud nemají přístup do Triumph databáze. A v Triumphu třeba pravidelně čistí vstřikování ultrazvukem, to si doma 99,99% lidí taky nedělá, nebo tam věnují větší péči problematickým dílům, jako je třeba snímač otáček (nebo škrtící klapky?). Už jen to, že majitel bude mít na všechno doklady svědčí o aspoň nějaké péči o moto. Já mám třeba doklad na vše, i na doplňky. Nebo si nech předložit servisní knížku. A pro klid duše můžete do Triumphu dojet, kde ti podle VIN servisní historii řeknou, včetně toho, co tam bylo měněné, až už třeba v rámci servisu, havárie, nebo na doporučení továrny. A jesli to má 50t najeto, měl by být právě servis. Byl?
Zober sebou technika, nech sa Ti pozrie na stav motorky. Tiež sa môžeš pozhovárať s majiteľom, aby si zistil, či je to niekto, kto sa o mašinu stará a zaujíma, alebo len jazdí - i keď v tom druhom prípade to nemusí znamenať, že má stroj nejaký problém...
V pohode. Rátaj, že turistická moto tak nabehá 10000 km ročne, aj keby človek moc nejazdil a dá len jednu dovolenku v roku, tak tých 5000km dá. Toho by som sa nebál. Skôr veku motorky, kde časom pre tvoju pohodu treba všetko, spotrebné a gumové čo zostárne, pomeniť.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 nájezd
vážení, současný stroje, už jsme to řešili, kvalita fakt mizerná, u tigra obě přední vidle vyteklé za 45 a cca 55 tk, už si to přesně nepamatuju
spotřeba oleje po 70 tkm 1-1,5 litru na tisícovku
začal se zasekávat dekompresor a někdy startér neutáhl
občas nechtěl nastartovat, ale jen občas, tak se počkalo a pak chytnul, ale vždycky
originál akumulátor co tam byl, za dva roky zdechnul a to během jednoho dne zrovna v albánii, fakt hnus
prostě mě to zklamalo na plné čáře
sice jsem najel za tu dobu tak 15 tkm defakto mimo asfalt, občas
i prašný prostředí, bláto, brody, tak 5 tisíc na 80 oktanovým benzínu, ale čekal jsem teda víc
a to jsem ho nerasoval, jezdil fakt v klidu, netůroval
ale ostatní stroje jako afrika, ténérka, nebo géeso jsou na tom stejně, takže si člověk nepomůže
řešit kilometry je sice dobrý, ale spíš bych řešil kde a jak se s tím jezdilo, protože můj lak na spodku a bocích už nevypadal za tři roky jako nový, měl jsem čtvrtou spojku, třetí řetěz a třetí desky, jinak jezdil, až do konce
jo a jezdil jsem většinu sám, s 25 kilama nákladu, nic víc sem nevozil
Naposledy editováno 30.07.2021 00:33:24
spotřeba oleje po 70 tkm 1-1,5 litru na tisícovku
začal se zasekávat dekompresor a někdy startér neutáhl
občas nechtěl nastartovat, ale jen občas, tak se počkalo a pak chytnul, ale vždycky
originál akumulátor co tam byl, za dva roky zdechnul a to během jednoho dne zrovna v albánii, fakt hnus
prostě mě to zklamalo na plné čáře
sice jsem najel za tu dobu tak 15 tkm defakto mimo asfalt, občas

a to jsem ho nerasoval, jezdil fakt v klidu, netůroval
ale ostatní stroje jako afrika, ténérka, nebo géeso jsou na tom stejně, takže si člověk nepomůže
řešit kilometry je sice dobrý, ale spíš bych řešil kde a jak se s tím jezdilo, protože můj lak na spodku a bocích už nevypadal za tři roky jako nový, měl jsem čtvrtou spojku, třetí řetěz a třetí desky, jinak jezdil, až do konce

jo a jezdil jsem většinu sám, s 25 kilama nákladu, nic víc sem nevozil
Naposledy editováno 30.07.2021 00:33:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR | capo111 | 23 | 20.4.2024 v 15:56 Juraj22 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR | michla | 29 | 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto |
Gumy na Triumph Tiger 800 Xrt Triumph Tiger 800 XR | davidic | 4 | 26.9.2023 v 19:08 Juraj22 |