v pátek jsem se vracel ze čtvrté letošní vyjížďky..
Asi deset km od domova se mi rozsvítila kontrolka F1..pokračoval jsem v normální jízdě domů
Po příjezdu před garáž jsem motorku odstavil vypnul motor.Po odložení bundy, helmy, rukavic znovu nastartoval - projel jsem to v ulici a kontrolka už nesvítila. V sobotu nastartuji a také už kontrolka nesvítila.
Jsem z toho nervozní co se vyklube za problém. Motorka je po zimní údržbě:olej,filtry,svíčky,ventily, chladící-tlumičová kapalina,destičky...Jízda byla v pohodě žádné cukání,škubání,plynulé reakce na otočení heftu,... Po zimě najeto do dnes mezi 300-400km. Vůbec nevím co signalizuje svítící kontrolka F1..Manuály zde umístněné jsem prohlédl ale nějak z toho nejsem moudrý
Snažil jsem se najít zde na foru podobná temata..., Chci se Vás dotázat zda víte co F1 má signalizovat co mohlo způsobit rozsvícení kontrolky F1 Vaše zkušenosti? Díky Jura
Naposledy editováno 23.03.2014 11:51:06
tady si o tom můžeš něco přečíst http://www.hayabusa.org/forum/general-bike-related-topics/26811-busa-error-code-f1-help.html
tady se taky něco dočteš http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=107111&fid=18
edit: odkaz
Naposledy editováno 23.03.2014 14:24:37
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusáci poradíte ?
kupodivu, včera jsem "prochrápal" celý den - nehnul jsem se z gauče..
Dnes je jediný den, kdy budu laborovat, do konce týdne už pak nemám odpoledne čas, no a večer až přijdu domů se mi už nechce nic řešit...Hezký, i když deštivý den JuBr
Naposledy editováno 24.03.2014 08:12:26
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusáci poradíte ?
ROSTYK píše: Sice nerad,ale nechápu tady to zasírání témat slovíčkařením jestli FI je to a nebo todle,ale budiž.Nevím jestli tady chceš zkopírovat origo Návod k obsluze abys uvěřil,ale i v tom návodu je FI popsáno jako Indikátor systému vstřikování paliva....
je to pravda kouknul jsem do origo manualu
omluva všem - správně FI (já bez brýlí = slepí jak Pjů) četl jsem to jako F1 - sorry za neznalost
mari, Rostyk, BlackSabbath, : využil jsem materiál zaslaný od Rostyka z příspěvku č. 1
-našel jsem konektor - v mém případě 4 pinový, propojil jsem bílo/červený + červeno/bílý kancelářskou sponkou- dle návodu a na displayi se objevilo C00 "bez závad" : jediné co mne zobrazilo - jinak je vodorovná čára před kodem, která není ve střední poloze tak jak by mělo být - C00 - já mám _C00. Dle návodu by to mělo být seřizováno nějakým snímačem - umístněných na konci primárních klapek...
Protože nevím co a kde zajedu na samotné seřízení do servisu, bude to otázka pouhé zastávky u nich...(Pajk73 )budu klidnější..
Mluvil jsem již ze servis man-em (kde mojí Busu znají) řikal mi, že by to mohlo být jen zblbnutím některého z mnoha čidel, navíc pokud se kontrolka po znovu-nastartování již nerozsvítí dochází k vy-resetování systému a již v paměti nic nezůstane i když napíchne diagnostiku...Muselo by to svíti pořád.. Každopádně jsem klidnější, díky Vám za Vaše postřehy a rady.
mari:máš pravdu i ty vstřiky by to mohli dělat.. nic nezkazím když tím systémem proženu nějaké to "svinstvo" na čištění vstřiků ..Děkuji JuBr
mari, RUTAN: nějak se obávám do toho zasahovat, dle Vašich příspěvků...
od jednoho slyším, že bych to vlastně zvládl - protože za průměrně zručného se považuji také
od toho druhého je napsáno de-facto, že to až tak jednoduché není...
Vzhledem k tomu, že žádnou výbavu v podobě nějakých budíků nemám, manuál také - nechám to na servis man-na. Jenom mne zaráží, že když v lednu dělal zimní servis, že nebyla provedena "nějaká" synchronizace...což asi mělo být součástí komplexní prohlídky - seřízení - taky tomu tolik nerozumím.. Dle mých požadavků se mělo dělat seřízení ventilů a s tím přeci souvisí i další úkony, které měli být provedeny??! No každopádně naše vztahy jsou na solidní úrovni řeknu mu o tom v příštím týdnu až se tam vydám. Po seřízení budu dělat i TK která mi končí...
Díky za Vaše názory a příspěvky. Hezký den JuBr
Ad ta diagnostika - u nekterych zavad to blbne a kdyz se propoji pri vypnutym zapalku a zapne je tam c00 ikdyz tam chyba je - je potreba zapnout zapalko a uvest motorku do stavu kdy se rozsviti FI a propojit to v tom okamziku - pak uz by to melo chybu ukazat.
Naposledy editováno 25.03.2014 10:09:37
a nastavuje se to na zahratem motoru a pri nastavenem volnobehu na otacky podle manualu (u busy tipuju nekde kolem 1100ot) tzn to ze ti po propojeni na miste ukazalo carku dole misto uprostred neznamena vubec nic a klidne je to nastavene dobre....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |