chtěl bych Vás požádat o smysluplný rady ohledně výběru motorky.
Mám v hlavě dosti vážnou myšlenku o pořízení další motorky k mojí Hondici CBR600F4i.
Chtěl bych něco v objemu 1000+ se sportovním duchem, nicméně bych na tom rád podnikal i občasný výlety. Vždy se mi strašně líbila kawa zx12 (poslední model), a co jsem tak porovnal... je to takové větší Fko co mám - "sportovně cestovní stroj".
Což je super kombinace.
Samozřejmě se někdy ale i rád svezu hodně ostře.
Co jsem se ale svezl na některých litrových sportech.. tak ten posaz není až tak radikální... ale ryze sportovní jízdu to bude hádám s tou kawou "nebe a dudy"...
Zatím je to spíš otázka určit si kterým směrem vybírat ..... samozřejmě že tohle rozhodnutí je na mě.. ale chtěl bych tímto požádat především majitele ZX12tek, na jejich zkušenosti s tímto strojem. Přecejen je to společně s hayou, XX atd docela těžká mrška na sportování "na limitu"...
Dík za jakoukoliv radu, či zkušenost :)
motor skvělý, než jsem si zvyk z karbecu, tak jsem měl pocit, že to hodně cuká, ale to byla moje chyba. dá se na ní jet v pohode po městě i v hodně nízkých otáčkách a neprotestuje. Samozřejmě čím výš, tak větší peklo, ale já se spíš držím do těch 5-6t a stací mě to na vše. Třeba těch slušných 120km/h je na 6tku nějakých 4t/ot a na předjetí nepodrazuju. žere to stabilně tak 7,5l.fz1 při společné jízdě srovnatelne ( ale opět upozorňuju, že to byla těžká turistika). převodovka v pohode ( na kawu - mám srovnání jen s minulou zrx), jen neutral se mě dari řadit jen při zastavení - překvapivě.
brzdy, no brzdim sice jedním prstem, ale mě prostě připadají takové tupé. nevím jak to popsat.
pohodlí velké jak pro jezdce tak pro batůžek. dle moji, mezi zrx a zx12 nepocitila co do pohodlí rozdíl. mě se sedí líp na zx12.
zavazadla nahovno. mám tam dobastleny nosič kufru a snad se dá koupit i origo. dodělal jsemsi i drzaky tašek ale nevyzkoušel. tankvak hrůza,kryt nádrže plast, takže jen na popruhy,ale ty nejdou dobře protáhnout. takže. sehnat bagster,nebo nějakou tu sadu na šrouby u víčka nádrže.
další nevýhoda je ten atyp rámu,tlumič řízení,padáky, vše složitá montáž. k baterce musím rozdelat půl motorky,takže jak jednou zazimuju,tak stojí do jara .
ps: psané na mobilu,takže sry za hovadiny,co mě proklouzly přes t9
1 reakcí na tento příspěvek ZX12 vs litrové sporty
Bagáž je trošku na hovno mám origo držák givi +maxia vzadu samo domo držák na brašny origo se myslím nevyrábý nebo aspon nevyráběl,na nádrži tankvak na popruhách jdou blbě protáhnout ale jdou
Posez kapánek ostřejší ale nic co by se nedalo vydržet,jak pilot tak batůžek když sem měl pujčeny bráchovo vfr800 tak mě to přišlo dost podobny,mě batůžek nechce jezdit bez top case když přidám tak se bojí že by zůstala sedět na zemi
Spotřebu sem se dostal na dovči někde k 6 litrům ale to byla hodně kochačka ,realná spotřeba je okolo těch 7.5 a víš, hold koně něco žrat musijou
Zadní guma když budeš chtít dodržet co je v techničáku a nebudeš vymýšlet nějaky 190 ky a podobně tak počítej s tím že 200 se všema hmotnostnima a rychlostníma indexama zkrátka to co tam má být tě vyjde přes 5000 kč a kwák ju má požvejkanou než řekneš durex
Brzdy jsou slabší ale dostatečné
Váha je v zatáčkách trošku znát vždyt je to taky kus motorky ale ovladatelná je vcelku dobře takže po pár svezeních už sem ju vůbec neřešil
výkon nevyužiješ je ho až moc
Naposledy editováno 12.11.2014 12:26:19
Naposledy editováno 28.09.2020 22:45:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX12 vs litrové sporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Zx12r rv 2003 barva Kawasaki ZX-12R Ninja | Hepa | 5 | 26.9.2024 v 13:35 RTSbike |
Servis Kawasaki, oprava po nehode Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 3 | 28.8.2024 v 14:47 Gahan37 |
Vola v prepakovani zadneho centralu Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 4 | 18.8.2024 v 19:57 lenkochal |
volna dosticka v brzdici Tokico 6x [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 34 | 12.5.2024 v 15:27 lenkochal |
vola trubky prednej vidlice Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 23 | 12.5.2024 v 15:20 lenkochal |