Jsem tu novy a resim otazku asistencni sluzby pro motorkare.Kdo z vas jezdi hodne do ciziny,snad mi poradi.
Je lepsi dokoupit asistenci u me pojistovny (Kooperativa) nebo si zaplatit UAMK 1890?Jde mi hlavne o spolehlivost sluzby.
Jake mate zkusenosti s asistenci v zahranici?
Diky moc za rady.

Spolehlivost služby bude jak u Kooperativy, tak UAMK stejná. Spíš se zajímej, na co máš u které za svoje peníze nárok.
Naposledy editováno 06.12.2014 21:09:04
1 reakcí na tento příspěvek Asistence v ahranici-zkusenosti,rady

1 reakcí na tento příspěvek Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
Naposledy editováno 06.12.2014 21:29:29
Jinak jsem řešil lidi co zůstali v Chorvatsku a měli pojistku někde jinde a k tomu připojištění na cesty u Kooperativy. Tak nemusíš mít všechno u jedné pojišťovny. Zjisti si, jaká je nabídka a pak se rozhodni.
Naposledy editováno 06.12.2014 21:47:01
1 reakcí na tento příspěvek Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
Letos odvoz motorky z Maďarska od Gyoru do Bratislavy + ubytování v hotelu v Bratislavě 2 noci přes víkend -> vše mi uhradili.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
Mirrek píše: Z mé zkušenosti doporučuji Triglav - povinný ručení + za dalších cca 200 Kč uzavřít rozšířenou asistenční slžbu.
Letos odvoz motorky z Maďarska od Gyoru do Bratislavy + ubytování v hotelu v Bratislavě 2 noci přes víkend -> vše mi uhradili.
to je 80km


Co se stane v republice asi nehodlám řešit, ale beru to spíše jako pomoc, když je člověk fakt daleko, sám a dojde benzín někde v horách, přestane to jet, větší defekt, nebo to položím tak, že bez pomoci neodjedu. Tam chci mít jistotu že zavolám a někdo dojede.
Pánové a dámy, jestli máte někdo v pojišťovací smlouvě dovoz nepojízdné motky ze států EU do republiky který celý hradí pojišťovna, dejte sem odkaz. Budu o tom uvažovat. Ale obávám se že tady toho moc nenajdu.

U té Allianz je to do výše 10 tis. km, což by mohlo vyjít tak na nějakých 600 km.
Nazdar
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
DucS píše: to je 80km co kdyby to bylo třeba 800km? Pochybuju že za 200 Kč připojištění je tam nějaký extra limit.
A proč se musí mašina za každých okolností táhnout domů do ČR? Jaký je problém ji nechat v zahraničí opravit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
Mirrek píše: A proč se musí mašina za každých okolností táhnout domů do ČR? Jaký je problém ji nechat v zahraničí opravit?
Za každých okolností určitě ne. Ale pokuď je nějaká větší závada na motoru, tak to
1. Bude delší dobu trvat a né každý má dostatek času a financí zůstat v té zemi a počkat na opravu. V některých zemích čas nic neznamená a platí, co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a máš dva dny volno.
2. Cena oprav v některých zemích dosahuje extrémních výšin. Třeba známej skončil v Norsku s nepojízdným autem.Nakonec vyšlo nejlevněji, aby letecky dorazil český automechanik a auto na místě opravil.Hodinová sazba autoservisu je zde totiž cca 1000 norských korun bez DPH. Což na české koruny je 3963Kč/ h. Takže i "banální" oprava fouklého těsnění pod hlavou může přesáhnou cenu vozidla.
Naposledy editováno 07.12.2014 11:09:34
AndělČK píše: Za každých okolností určitě ne. Ale pokuď je nějaká větší závada na motoru, tak to
1. Bude delší dobu trvat a né každý má dostatek času a financí zůstat v té zemi a počkat na opravu. V některých zemích čas nic neznamená a platí, co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a máš dva dny volno.
2. Cena oprav v některých zemích dosahuje extrémních výšin. Třeba známej skončil v Norsku s nepojízdným autem.Nakonec vyšlo nejlevněji, aby letecky dorazil český automechanik a auto na místě opravil.Hodinová sazba autoservisu je zde totiž cca 1000 norských korun bez DPH. Což na české koruny je 3963Kč/ h. Takže i "banální" oprava fouklého těsnění pod hlavou může přesáhnou cenu vozidla.
Právě proto se v rámci asistenční služby nabízí úhrada cestovného z dané země domů, a úhrada ceny za opravu (pouze práce, nikoli materiál). Takže i kdyby v zahraničním servisu měli čekat na náhradní díly měsíc, tak si odcestuješ domů za náklady pojišťovny a pak si pro opravený stroj už jen přijedeš.
Ono záleží na tom, kam jezdíš. EU není problém, ale zkus se na linku své pojišťovny dovolat, jakmile překročíš hranice třeba do Srbska nebo na Ukrajinu. Už to není taková prdel. Takže na asistenci bych nespoléhal, to spíš na místní ochotné lidi /už se mi vyplatilo/.
Měl jsem asistenci od Koop, ale už to je kupa let, možná se zlepšili.
Mirrek píše: A proč se musí mašina za každých okolností táhnout domů do ČR? Jaký je problém ji nechat v zahraničí opravit?
Přesně jak tu bylo napsáno. Cena za servis, ale i odtahy je v zahraničí uplně jinde.
Třeba v Rakousku si řekne odtahovka za výjezd po Vídni k nákladnímu autu a start přes kabely 1000.-EUR !!! Takže nějaký servis tady ani nebudem rozvádět.
Proto pro vás do zahraničí jezdí české odtahovky a vy si holt počkáte... pojišťovna ušetří a to nehorázné peníze.
Jinak s opravama v zahraničí a odcestováním domů, s tím že si přijedete pro hotové auto opatrně. Když všechno klapne, tak se jenom nedoplatíte...
Ale můžete dopadnout jako můj kamarád, který nechal v Itálii ve značkovém servisu Mercedes který byl v záruce /Sprinter 316 valník v plné palbě za 1,2 mil/. Měl být hotový za 14 dní. Volal tam po 14ti dnech z ČR a prý ještě týden a pak další týden...tak se naštval a jel zpět do IT, vlítl do servisu a auto na špalkách a rozkradené

Doteď nemá ani auto, ani peníze...jen prosoudil majlant.
Naposledy editováno 07.12.2014 18:33:56

auto nechali v ČR na parkovišti a domů / 1000km/ jeli vlakem !!!
Jinak ze zkušeností je Europ Assistance spolu s ČP Asistence nejhorší.
Navíc se ke svým smluvním partnerům chovají jak ho*ada, nátlak a vydírání jim není vůbec cizí.
sobul11 píše: Chlapi,jak jste zajisteny vy pri cestach?
Už se mi podělala motorka v zahraničí několikrát a vždy jsem to vyřešil za pomoci domorodců. I shořenou kompletní elektriku včetně CDI.
JInak vždy před odjezdem dám klíče od mého auta kamarádovi, který je připraven vyrazit. Okolní Evropa ohraničená moři je v pohodě, to je kousek a z Maroka Ti stejně žádná pojišťovna motorku nepotáhne. Já prostě nemám nervy na nějaké dohadování s pojišťovnama.
Podstatné je pořádně pojistit sebe.
1 reakcí na tento příspěvek Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
a jsem si jist že třeba na rakouské dálnici by flojdi nečekali, až si to vytelefonuješ, ale donutili tě využít místní odtahovku

rrss píše: ducS zjevně to máš podložené praxí, zažil jsem to podobně
a jsem si jist že třeba na rakouské dálnici by flojdi nečekali, až si to vytelefonuješ, ale donutili tě využít místní odtahovku
Zrovna v Rakousku pokud zůstaneš na krajnici, nebo i mimo komunikaci tě policie nechá klidně půl dne, než přijede česká odtahovka. Vozidlo max označí a to zdarma /na rozdíl od ČR kde má označení zdarma na starosti ŘSD, ale to má smlouvu s jistýma odtahovýma službama, které to označí za ně a tebe to pak spočítají klidně i 500 kč za každý kužel a 1000kč za šipku a to na hodinu.
To o čem píšeš funguje u nás v ČR...česká policie nutí lidem jejich "smluvní" odtahovku a pokud si někdo chce v případě nehody na dálnici zavolat svoji odtahovku, má smůlu. Je mu policistou řečeno, že to může provést pouze firma XXX a nikdo jiný. Policie tímto zneužívá svého postavení a také zneužívá to že je někdo v nouzi,v šoku apod. Na toto nucení nějaké konkrétní odtahové společnosti, která provede vyproštění nebo odtah NEMÁ police právo.
Byl jsem osobně několikrát u takových případů. V jednom z nich tato smluvní odtahovka policie stanovila cenu za vyproštění nákladního vozidla z příkopu na 40 tis kč a nakonec na tu firmu přišla faktura na bezmála 130 tis kč. Za vytažení malého nepoškozeného náklaďáku. Bez odtahu.
Naposledy editováno 09.12.2014 20:56:32