Téma: Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
Zdravim ve spolek,
Jsem tu novy a resim otazku asistencni sluzby pro motorkare.Kdo z vas jezdi hodne do ciziny,snad mi poradi.
Je lepsi dokoupit asistenci u me pojistovny (Kooperativa) nebo si zaplatit UAMK 1890?Jde mi hlavne o spolehlivost sluzby.
Jake mate zkusenosti s asistenci v zahranici?
Diky moc za rady.

Jsem tu novy a resim otazku asistencni sluzby pro motorkare.Kdo z vas jezdi hodne do ciziny,snad mi poradi.
Je lepsi dokoupit asistenci u me pojistovny (Kooperativa) nebo si zaplatit UAMK 1890?Jde mi hlavne o spolehlivost sluzby.
Jake mate zkusenosti s asistenci v zahranici?
Diky moc za rady.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
DucS píše: to je 80km co kdyby to bylo třeba 800km? Pochybuju že za 200 Kč připojištění je tam nějaký extra limit.
A proč se musí mašina za každých okolností táhnout domů do ČR? Jaký je problém ji nechat v zahraničí opravit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asistence v ahranici-zkusenosti,rady
Mirrek píše: A proč se musí mašina za každých okolností táhnout domů do ČR? Jaký je problém ji nechat v zahraničí opravit?
Za každých okolností určitě ne. Ale pokuď je nějaká větší závada na motoru, tak to
1. Bude delší dobu trvat a né každý má dostatek času a financí zůstat v té zemi a počkat na opravu. V některých zemích čas nic neznamená a platí, co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a máš dva dny volno.
2. Cena oprav v některých zemích dosahuje extrémních výšin. Třeba známej skončil v Norsku s nepojízdným autem.Nakonec vyšlo nejlevněji, aby letecky dorazil český automechanik a auto na místě opravil.Hodinová sazba autoservisu je zde totiž cca 1000 norských korun bez DPH. Což na české koruny je 3963Kč/ h. Takže i "banální" oprava fouklého těsnění pod hlavou může přesáhnou cenu vozidla.
Naposledy editováno 07.12.2014 11:09:34
Mirrek píše: A proč se musí mašina za každých okolností táhnout domů do ČR? Jaký je problém ji nechat v zahraničí opravit?
Přesně jak tu bylo napsáno. Cena za servis, ale i odtahy je v zahraničí uplně jinde.
Třeba v Rakousku si řekne odtahovka za výjezd po Vídni k nákladnímu autu a start přes kabely 1000.-EUR !!! Takže nějaký servis tady ani nebudem rozvádět.
Proto pro vás do zahraničí jezdí české odtahovky a vy si holt počkáte... pojišťovna ušetří a to nehorázné peníze.
Jinak s opravama v zahraničí a odcestováním domů, s tím že si přijedete pro hotové auto opatrně. Když všechno klapne, tak se jenom nedoplatíte...
Ale můžete dopadnout jako můj kamarád, který nechal v Itálii ve značkovém servisu Mercedes který byl v záruce /Sprinter 316 valník v plné palbě za 1,2 mil/. Měl být hotový za 14 dní. Volal tam po 14ti dnech z ČR a prý ještě týden a pak další týden...tak se naštval a jel zpět do IT, vlítl do servisu a auto na špalkách a rozkradené

Doteď nemá ani auto, ani peníze...jen prosoudil majlant.
Naposledy editováno 07.12.2014 18:33:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.