1 reakcí na tento příspěvek Vybírám cestovní enduro
Proc nekoupis silnicni cestovni motorku kdyz enduro vlastnosti nebudou potreba? Snad to neni kult dnesni doby si kupovat SUV???
kawasaki GTR 1400
Yamaha FJR
Honda Paneuropean
BMW RT (nevim jesltli K1200RT nebo R1200RT)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
Tech píše: KubaLC8> SUV motorky jsou fajn, tyhle ultra cesťáky moc nepotkávám, asi to nebude náhoda.
Zcela souhlasím s Kubou. Proč kupovat GS, když se chce mrdat jen po asfaltu. Přední 17" je na asfaltu mnohem lepší volba než 19"Kawasaki GTR nebo BMW R1200RT. Mít na to 180tis, tak V-stroma rovnou vyřadím generálně. Za 180 klacků si už můžeš vybírat
1 reakcí na tento příspěvek Vybírám cestovní enduro
Metalocalypse píše: A já souhlasím s Techem: letos jsem chtěl měnit Varadero 1000 za BMW K1200GT a po svezení už vím, že zatímco Varan (GS/Strom/Capo atd.) jsou univerzály na kterých dojíždím 2km do práce, střihnu si "okolokomínovku" v neděli odpoledne a dám i Alpy, GTčko bych pod 200km cesty vůbec nevytahoval z garáže... ale proti gustu... a hlavně původní dotaz zní na cestování a tam jsou GTčka doma.
Das recht....jak říkáme my Slované
1 reakcí na tento příspěvek Vybírám cestovní enduro
Tech píše: KubaLC8> SUV motorky jsou fajn, tyhle ultra cesťáky moc nepotkávám, asi to nebude náhoda.
nahoda to neni, je to soucasny styl cendur, stejne tak jako SUV aut, co na tom, ze vlastnosti nikdy nevyuziju a budou me spis obtezovat, ale co? je to styl, dneska to ma kde kdo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
KubaLC8 píše: proc nejde jezdit kolem komina na FJR/PA/RT a na varanu/GS jde?
cendura jsou ovladatelnější v nižších rychlostech. GT-čka jsou zase stabilnější a lepší v přímce. Kolem komína bych GT-čko taky z garáže netahal, pokud bych měl volbu si vzít cenduro. Však ono jen vytočit takové RT-čko z garáže, to dá fušku2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
stráťa píše: seikos> Dejme tomu ale pořád mi to přijde že vybíráš jenom menší zlo, obojí je trápení. Na krátký trasy nebo ještě líp kličkování v zácpě se nehodí ani jedno.
To bych teda odporoval. Mám VStroma v litru a je to na něm v poho jak na krátký trasy,tak i na kličkování v zácpě. Na ty zácpy je předpoklad nemít boční kufry
2 reakcí na tento příspěvek Vybírám cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek Vybírám cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
mara.k píše: Ještě jako cenduro bych tam přihodil Varadero. Ze silničního Triumph Tiger 1050; Yamaha FJR 1300, TDM 900; Honda CBF1000; BMW K1200GT/LT, R1200RT/ST. Když víš že budeš jezdit asfalt, zbytečný koukat po cenduru. A pohodlí např. na těch vrtulích budeš mít větší. Rozpočet máš dobrej, za to bude slušnej cesťák.
Tiger, TDM a CBF bych vyřadil. Na 2x180cm jsou to dost malé motorky a v zejména TDM je ve dvou velkých lidech doslova nepohodlnáNaposledy editováno 09.09.2015 09:09:51
1 reakcí na tento příspěvek Vybírám cestovní enduro
každý tady má svou pravdu,já taky jednu přihodím:na R1200GS je 180tist. málo,na +- téhle ceně začínají 10let staré vyskákané zdechliny.nechápu,proč se to tak drží...,ale to je jedno.
rozhodně je lepší kupovat "horší" motorku v top stavu,než dojebané "brko"....,dále pak vybírej podle toho,co se ti líbí a na čem se cítíš dobře,na rady a recenze se vyser,každá motorka má plusy a mínusy a vždy je něco za něco.univerzální motorka neexistuje,to by se pak vyráběla jen jedna a byl by klid.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
a za sebe mám na ni ujeto zatím jen cca 2500 km,ale spokojenost je.Ale pokud by jsi měl na to takovou sumu jako píšeš asi bych šel do GS 1200.Jsou to držáci
a co jsem se o nich dočetl jsou prý fajn.Ale jak říkám s Dl 1000 chybu taky neuděláš.Tak přeji hezký a dobrý výběr
seikos píše: Zcela souhlasím s Kubou. Proč kupovat GS, když se chce mrdat jen po asfaltu. Přední 17" je na asfaltu mnohem lepší volba než 19"
Kawasaki GTR nebo BMW R1200RT. Mít na to 180tis, tak V-stroma rovnou vyřadím generálně. Za 180 klacků si už můžeš vybírat
Nesouhlasím, aspoň ne zcela. Na rozdrbaný asfalt třeba v Rumunsku je 19tka lepší varianta a tyhle univerzální pravdy jsou tak trochu o ničem. Pravda, na ty Alpy se to vztáhnout dá, ale když vezmu asfalt v ČR.... A na druhu stranu souhlasím, že za 180 se vybrat dá.
Jinak pro tazatele: každému sedne něco jiného, takže to chce se svézt a dát taky na hlas srdce. Tady v těch fórech, to jsou občas dost akademický řeči, kde si každej ve finále stejně jen hájí to svoje. Za všechny uvedu sektu vyznavačů BMW Plky o rozpočtovkách mne osobně míjejí, důležité je, aby jsi byl za řídítky šťastnej a to můžeš bejt i na V-Stromu, když jsi ten typ, jen musíš rozdejchat to vědomí, že třeba to báwo má podvozek určitě vyspělejší. I přes to mne třeba 1150 nějak nevzala ...
S Tvým rozpočtem můžeš koupit Stroma ve stavu leštěnky a ještě Ti hodně peněz zbude. Jak tu někdo psal, báwo bude více olítané. Hodně štěstí při rozhodování.
Naposledy editováno 07.12.2015 21:43:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
který ročník vybrat BMW R 1200 GS | Kuzy | 16 | 26.9.2024 v 17:54 TomH |
EWS BMW R 1200 GS | Fuksino | 2 | 25.9.2024 v 09:47 servisák |