1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace
Každopádně je to tak jako tak strašnej bastl, spousta dílů natřených černou barvou, maska z panelky, př. světlo z Octavie, př. blatník bůhví z čeho, našlo by se toho asi dost...
Ale taky záleží na ceně a platných papírech. S papírama bych za to asi víc jak 15 - 20 nedal...
2 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace
Ještě podle roku to bude Panelka 360 jak píše kokoška.
2 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace
Což takhle jen zprovoznit a jezdit? Provozovat veterána s jeho komplexní a výpovědní hodnotou je totiž o něčem jiném, než provozovat renovovanou ojetinu s replikou laku, replikou chromů s nulovou výpovědní hodnotou. Pokud někdo namítne, že u 20. - 30. let jo, ale u poválečných Jaw (Číz) ne, pak neberete Jawy jako veterány a vpravdě si s nimi můžete dělat co chcete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím o radu ohledně identifikace
Kenny to dělaj pěkně ale kua draho! sám jsem renovoval do 50 t. a supr stroj. Jejich ceny . . . no comment
Sám vlastním několik nerenovovaných i renovovaných motorek na kterých je pár dílů (světla,plechařina,nosiče,řidítka,šroubky....)které nejsou origo.Prostě jsem je tak zdědil nebo koupil a pokud renovuju tak odstraním jen vyloženej hnus a bastl.
mira592 píše: Míra>
Kenny to dělaj pěkně ale kua draho! sám jsem renovoval do 50 t. a supr stroj. Jejich ceny . . . no comment
Cena je dost vysoká,to jo.
Spousta lidí nemá odhad na kolik to vyjde.Tak jen pro lepší přehled.
ale s moto z r. 50 až 68 to nemá vůbec nic společného a nepatří to k ní s ohledem právě na tu dobu výroby
Nevím, proč si na to někdo silně potrpí.
Stará jawka měla syntetiku co se po čase otírala hadrem no a co, taková byla prostě historie doby vzniku!
Hluboký laky = r. 1990 - 2000 a dál, ale to pak není veterán jak má být. No ne !
Renovace by měly podle mého názoru jít cestou logiky (rozumné úvahy) a ne nejdražších nových technologií (akryláty apod.)
Některé díly shánět origo je nesmys, např. kryty blikačů, gumy apod.
Už mám některé části ošoupané a i linky mírně otřené, ale tak to v té době prostě bylo . . . .
Můj laický názor.
Souhlas s DRAK, viděl jsem třeba J250/353 na sportkovýck kolech s úpravou masky a pod. (řídítka) to je fakt hrůza
a nedalo se na to moc dívat. Kutil domácí je někdy šílený a nelze to nechat bez nápravy. A amjitel si myslí, že to je rarita
Docela by mě bavilo téma bastlírna a bastlíři, možná tu i je
na aukro třeba byla naprosto luxuxní renovace J350/360 za cca 120 000 a světe divte se,
zadní blikače byly otočeny místo dozadu tak směrem dopředu. Nevěříte? je to tak.
Naposledy editováno 14.09.2015 17:32:33
v česku se koupí luxusní replikové za solidní love a je to nádhera na poslech i jízdu. Nebo starý kolena bývají tak zacpaný, že mají 50% profil atp.
Shánět origo vejfuk v dobrým stavu to je fakt bláznovství s nejistým výsledkem.
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4003, 4004] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 120093 | Dnes v 11:19 Jirka4137 |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... | pitbikeros | 11 | 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |