Přemýslím, jestli to dát do originálu, nebo třeba vepředu nechat 17 z. kolečko, ale vzadu dát 42, nebo 43 zubé kolečko? Bude se také o hodně lišit rychlost na tachometru oproti skutečné rychlosti? Zkoušel jsem koupit dopředu 17z a v zadu nechat 44 z, ale nevyšla mi délka řetězu, byl moc krátký (uplně napnutý a už nešel povolit kvůlí šponovákům na dorazu), je to origo 112 článků. (nevím jestli by už šla kombinace 17/43z, jestli by také nebyl moc krátký..)
Nechce se mi tam kupovat nějaká ta drahá neoriginální elektrojednotka co zkalibruje tachec s předním ozub. kolečkem, ale zároveň se zase bojím, abych při originálním počtu zubů zařadil při normální jízdě skoro vůbec 6 kvalt...(předchozí majitel řikal, že 6ka se pak dá řadit až třeba ve 140, ted ji davam klidne ve 120 i dřív..)
Podle gearing commander jsem koukal, že se to hodně liší při změně počtu zubů na předním kolečku, u zadního zas tak velký rozdíl není, zajímalo by mne tedy, jestli někdo máte ten poměr třeba 17/42, nebo 17/43 a o kolik přeměřuje tachometr a jak jste celkově spokojení?
Děkuji moc za rady
za béé - zuby jsou stejně velké - jeden přidáš a jeden ubereš = jseš na stejné délce
za céé - některé motorky mají otočné napínáky
za déé - většina motorek má snímač rychlosti na předním kole, protože se sekundární převod může měnit
za ééé - rozdíl mezi stávajícím a origo převodem cca 14% - čili tebou uváděné hodnoty nesedí. nemáš problém jinde?
edit: za efff - spousta motorek, zvlášť endura, mají nastavitelný obvod předního kola v tachometru..nemáš tam něco takového?
Naposledy editováno 28.03.2019 13:40:58
tady moc na výběr nemáš - pokud chceš nechat kratší a živější převod tak sice můžeš ladit zda 3 zuby vzadu nebo 1 vepředu, ale z heldiska rychlosti je to jedno - viz gearingcommander
Ty hodnoty mu sedi, musis k tem 17% pricist promerivani tachometru uz z fabriky. Skoro nic, co ma na tachu 100 podle GPS 100 nejede.
A jak jsem psal uz v minulem tematu. Velkej Strom je dost silna motorka na to, abys ji prevodoval do sily. A pokud cuka v nizkejch otackach, tak ti tam nekdo nabizel servis.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |