1 reakcí na tento příspěvek tiger 1050 zmena pastorku
zmeni se ti samozrejme rychlost (mensi), ale zas to bude vic "tahnout"..coz u Tigra neni imho vubec potreba.
Spotreba bude imho vetsi, pac budes jezdit ve vyssich otackach.
co se stanej s rychlostma si postuduj tady
https://www.gearingcommander.com/
a kdyz uz teda, tak bych to spis vetsim poctem zubu na zadnim kole.
Naposledy editováno 12.11.2019 11:48:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 1050 zmena pastorku
Za mě doporučuju vyzkoušet, když máš T1050, tak Tě ""500"" navíc za kolečko při výměně řetězovky neposere
Většinou se začíná -1zub na kolečku ( = cca +3 zuby na rozetě ) a tato změna je dostačující, už znatelná ( kolečko je levnější než rozeta )
Takže bych objednal sadu - 1 zub na kolečku, vyzkoušel, a v případě nespokojenosti koupíš orig. kolečko.
Pokud se Ti to zalíbí, můžeš pokračovat s rozetou + ( kolečko -2 už bych nedával )
Pozor na počet článků řetězu
Z osobní zkušenosti můžu doporučit motoretezy.cz ( ale uspěješ určitě i jinde ), poradí komplet sadu v poměru zuby kolečka/rozety "x" počet článků řetězu
Ať se zadaří
je to změna za 10€, tak si to objednej, udělej si na jaře hezký odpoledne v garáži, vyměněné to máš za 20minut a můžeš to zkoušet. pokud chceš cestovat, tak bych nechal origo (někdo dává i větší sekundární kolečko, ale zrovna u toho Triple motoru bych to nedělal, budeš tam mít hrozně dlouhý hluchý místo při rozjíždění). Pokud chceš blbnout, tak to udělej.
1 reakcí na tento příspěvek tiger 1050 zmena pastorku
1 reakcí na tento příspěvek tiger 1050 zmena pastorku
1 reakcí na tento příspěvek tiger 1050 zmena pastorku
Kabel stojí 16USD, program je zdarma, zbytek je jen o rukách.
1 reakcí na tento příspěvek tiger 1050 zmena pastorku
Řekl bych, že standardní převody výrobci optimalizují pro maximální využití výkonu. Nevím, zda dalším zpomalením si pomůžeš. U 6tiqaltové převodovky se jednotlivé qalty dostatečně překrývají, aby se daly otáčky držet v maximu výkonu. Určitě to trochu pomůže při rozjezdu na jedničku. Ale chce to vyzkoušet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 1050 zmena pastorku
Pri zmensovani pastorku se lame vic retez a taky se muze vic opotrebovavat kluzak na kyvce. Taky ma zmena prevodu vliv na chovani motorky - odpruzeni - pri akceleraci - tzv anti squat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 1050 zmena pastorku
Hele, ty kopce by mě u takovýdle mašiny vůbec nenapadly. Takhle bych nad tím uvažoval u naloženýho auta, nebo u fichtla s nedostatkem výkonu. Vyjádřeno matematicky, u tý mašiny neřeším rychlost, ale její první derivaci . Málokdy jedu kopec konstantní rychlostí. Kdybych jel konstantní rychlostí, jakýkoli kopec při konstantní rychlosti 120 vyjedu na 6, ale to je teorie. V praxi v tom kopci budu asi akcelerovat. Dejme tomu, že motor má maximální výkon v 10ti tis. rpm a červený v 12ti. Já bych se standardníma kolečkama řadil z 11 na 9 a s rychlejšíma budu řadit z 11,5 na 8,5 kde to má o pár % nižší výkon, takže jsem o několik setin sekundy pomalejší. Největší vliv to má při rozjezdu, kde se rozjíždíš z malých otáček. Jasněže na závodění na okruhu by to bylo špatně, ale na cestování v nornálním provozu mi to vyhovuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tiger 1050 zmena pastorku
To je můj problém. Já vize, co mám v hlavě neumím prezentovat. Proto si všechno dělám sám
Jasněže B6 není trhač asfaltu.
Ale o co jde. Pokud jedeš cestovní rychlostí, neakceleruješ, stačí ti u tohodle motoru 3 tis. rpm. Při cestovní konstantní rychlosti 120kmh to na standard točí 7tis. rpm, 30% zatížení a 20%tepelné účinnnosti. A mě 5tis rpm. při 60% zatížení a 25% tepelné účinnosti. A teď budu střílet od oka. (vlastně doteď jsem taky střílel). Při 10ti tis rpm to má 57KW, při 9ti a 11ti třeba 52 a při 8mi a 12ti třeba 48.
Akceleruju se standardem. Mám 11tis rpm, přeřadím a mám 9. S rychlejšíma kolečkama mám 11,5, přeřadím a mám 8,5 a když si to naopak zintegruju mám třeba o 2kw menší využitelný výkon. Ale výsledek je,že mám nižší spotřebu, motor míň řve a míň se opotřebovává a mám třeba o desetinu sekundy pomalejší 0-100. Nebijte mě. Mám fakt motorku na cestování a ne na závodění.
Animals21 píše: btw. Tiger 1050 se dá docela slušně tunit prakticky zadarmo. viz profil tohodle frajera www.motorkari.cz/motorka/
Kabel stojí 16USD, program je zdarma, zbytek je jen o rukách.
doporučuju moc nenavádět lidi na to, aby se hrabali v řídící jednotce, měnili mapy atd. to chce určité know how a dotyčný musí vědět co dělá. TUNE ECU je sice jednoduchý program, ale když se do toho pustí amatér, nebo cholerik, dost často to končí odtahem do autorizovaného servisu, aby to dali zase do pojízdného stavu:))
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Problém s elektrikou Triumph Tiger 1050 | Filipita | 3 | 27.8.2024 v 16:41 Filipita |
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 | Diglet | 2 | 11.5.2024 v 16:18 Diglet |
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 | kw110 | 8 | 26.12.2023 v 11:07 past92 |
Přídavná světla na motorku má někdo... Triumph Tiger 1050 | wall0 | 1 | 19.11.2023 v 09:11 Destroyer |