Téma: Pirelli Angel GT
15.3.2021 v 09:39
Zdravím, chtěl jsem se zeptat jeké zkušenosti máte s pneu Pirell Angel GT ?
Nájezd? Jak drží v zatáčkách? Chystám se koupit GT II, Chtěl bych něco co má trochu větší nájezd kilometrů než 3tis.
Nájezd? Jak drží v zatáčkách? Chystám se koupit GT II, Chtěl bych něco co má trochu větší nájezd kilometrů než 3tis.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Angel GT
Omlouvám se, zapomněl jsem dodat že to budu obouvat na Dorsoduro 750. Pokud možno napište i vy na čem jste měli/máte obuto GT II
Pokud chceš větší nájezd jak na Diablo Rosso III, koukni na Metzeler Sportec M7 RR. Na Guzzině s ní dám přes 5000km. A to je trošku těžší motorka jak Dorso (cca 250kg). Má sportovnější profil jak Angel GT, což mi vyhovuje a je to důvod, proč nejezdím jinak výbornou Angel GT. M7RR výborně drží i na mokru - prý to i někdo používal jako alternativu k mokrým gumám na okruhu.
Naposledy editováno 15.03.2021 10:10:13
Naposledy editováno 15.03.2021 10:10:13
Ahoj,
všiml jsem si, že vybíráš mezi Rosso III a Angel GT. Shodou okolností jsem obě jezdil na Multistradě. Rosso III je pneu s výrazně špičatějším / sportovnějším profilem. Motorka s ní až přehnaně padala do zatáček, při přímé jízdě po dálnici v rychlostech nad 180 km/h se mi motorka zdála lehce nestabilní, vlnila se. Nic hrozného. V náklonu neskutečně jistá pneu, nájezd byl cca 4500 km na zadku, což mi přišlo dobrý. Avšak nedokázal jsem využít celou šiři běhounu (zbyly mi "poserproužky"), na Multistradu byla prostě přehnaně špičatá. Angel GT skvělá pneu, výdrž asi 6000 km, rychle se zahřála a držela v náklonu taky skvěle. Pocitově trochu tupější řízení, chtělo to víc usilí při překlápění, skvělá stabilita v přímém směru. Na Multistradě jsem z ní měl možná trochu jistější pocit. Jen se zase rychle dostala na svůj kraj, tam bych uvítal profil trochu sportovnější. Ideálně bych si představoval pneu mezi Angel GT a Rosso III.
všiml jsem si, že vybíráš mezi Rosso III a Angel GT. Shodou okolností jsem obě jezdil na Multistradě. Rosso III je pneu s výrazně špičatějším / sportovnějším profilem. Motorka s ní až přehnaně padala do zatáček, při přímé jízdě po dálnici v rychlostech nad 180 km/h se mi motorka zdála lehce nestabilní, vlnila se. Nic hrozného. V náklonu neskutečně jistá pneu, nájezd byl cca 4500 km na zadku, což mi přišlo dobrý. Avšak nedokázal jsem využít celou šiři běhounu (zbyly mi "poserproužky"), na Multistradu byla prostě přehnaně špičatá. Angel GT skvělá pneu, výdrž asi 6000 km, rychle se zahřála a držela v náklonu taky skvěle. Pocitově trochu tupější řízení, chtělo to víc usilí při překlápění, skvělá stabilita v přímém směru. Na Multistradě jsem z ní měl možná trochu jistější pocit. Jen se zase rychle dostala na svůj kraj, tam bych uvítal profil trochu sportovnější. Ideálně bych si představoval pneu mezi Angel GT a Rosso III.

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Angel GT
já jsem ji letos dal dozadu,minulý rok na předek, hned jsem poznal ,že oproti původním dunlopum ,to mělo tendence skoro padat samo do zatáčky ,v mokru super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
520Pavel píše: hned jsem poznal ,že oproti původním dunlopum ,to mělo tendence skoro padat samo do zatáčky
To je tak vždy, když dáš nový gumy. Jako by ti někdo vyměnil motorku. Kdyby si dal nový Dunlopy, přišlo by ti to stejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
Kopčenko> Já si myslím, že s GTčkem neuděláš chybu...
Z těch sportovnějších gum mi nejvic vydržela RossoCorsa, cca. 4500km.
Jezdil jsem Angel ST i GT ... na těch dám necelých 7tkm...
Nikdy jsem necejtil, že by mi na silnici u nich něco chybělo. To že jsou tupější je logický z tvaru. V horách v Itálii nebo na Korsice, bych to jako důvod chápal, tady v ČR by mě to asi neomezovalo
Z těch sportovnějších gum mi nejvic vydržela RossoCorsa, cca. 4500km.
Jezdil jsem Angel ST i GT ... na těch dám necelých 7tkm...
Nikdy jsem necejtil, že by mi na silnici u nich něco chybělo. To že jsou tupější je logický z tvaru. V horách v Itálii nebo na Korsice, bych to jako důvod chápal, tady v ČR by mě to asi neomezovalo
Koudy01 píše: To je tak vždy, když dáš nový gumy. Jako by ti někdo vyměnil motorku. Kdyby si dal nový Dunlopy, přišlo by ti to stejně.
NO to asi zalezi natom jak je sjizdis. Ale treba nektery dunlopy treba q2 jsou tak placaty, ze ta promena je naprosto zretelna kdyz tam daj i jiny cestovni gumy.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
t_freedom> jaký je vlastně rozdíl mezi ST a GT?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
Kopčenko píše: t_freedom> jaký je vlastně rozdíl mezi ST a GT?
STéčka se už nevyrábí


Jinak ST byly šišatější a u těch GT2 jsem musel začít foukat jiné tlaky než jsem hustil do těch ST+GT.Poté bylo zase vše,jak mělo

Nájezd nevím.ale na moji Milušce jsem jezdil ST,GT a teď GT2.Jsem spoko ve všech aspektech a proto měním jen za nové,né značku.Tím neříkám,že jsou nejlepší atdatdatd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
Ivos> taktak,když sem koukal na profily,st mi příjde víz zašpičatělá,gt víc placatější...st-sport turismo,gt-grand turismo?
GT je bezva guma, dá se na ní jezdit v pohodě koleno, stupačka, občas i kapoty, řídítka, rypák
, ale ne, drží to dobře, je vcelku čitelná, zahřívá se rychle a co je pro mě důležité, drží a dává zpětnou vazbu i na dešti. Za sucha bude fungovat skoro každá guma, ale na vodě jich hodně selže.
Na Kawě 650 s nimi mám nájezd mezi 8-12 tisíc km, podle kufrů, svižnosti, etc, předek dá samozřejmě o dost víc. Jediný problém je, že se mi je občas podaří přehřát a pak bez varování pustí. Naštěstí se mi vždy přehřál jen zadek, ale chce si to hlídat, jak guma začne modrat, je potřeba ubrat.

Na Kawě 650 s nimi mám nájezd mezi 8-12 tisíc km, podle kufrů, svižnosti, etc, předek dá samozřejmě o dost víc. Jediný problém je, že se mi je občas podaří přehřát a pak bez varování pustí. Naštěstí se mi vždy přehřál jen zadek, ale chce si to hlídat, jak guma začne modrat, je potřeba ubrat.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Angel GT
Turistická GT a rošťácké Dorsoduro. Koho napadlo zkřížit ty dvě věci dohromady?
Buď jezdíš turistiku a dáš GT, ale bez toho Dorsa, a nebo jezdíš na Dorsu, jak se sluší, a ošéfuješ to příslušnou gumou, ne?
Buď jezdíš turistiku a dáš GT, ale bez toho Dorsa, a nebo jezdíš na Dorsu, jak se sluší, a ošéfuješ to příslušnou gumou, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
Kohlstein píše: Turistická GT a rošťácké Dorsoduro. Koho napadlo zkřížit ty dvě věci dohromady?
Buď jezdíš turistiku a dáš GT, ale bez toho Dorsa, a nebo jezdíš na Dorsu, jak se sluší, a ošéfuješ to příslušnou gumou, ne?
mám rošťáckého Monstera s o dost vyšším výkonem, opravdu s ním nejezdím turistiku a ta guma nemá problém... nedělal bych z toho vědu, neusuzuval z názvů a škatulek zařazení ... sportovně turistický gumy patří i na sportovnější ježdění na silnici... na okruh je to blbost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
t_freedom> Tak asi jo. Mrknul jsem co o těch GT píšou v cizině a zdá se, že mají nakročeno být vlastnostma blízko k Diablu, není to žádné přejmenované ST.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
Kohlstein> ...
...hele to samý pro STčko, odjezdil jsem asi 3zadky. Neříkam, že jsem buhvíjakej střelec, ale pokud vysloveně netopíš maximum v tečně apexu ( a na silnici asi sekundy nehoníš) tak je to úplně v pohodě. Guma na zadku se urve v zásadě kombinací odstředivý síly a točivýho momentu...a ruku na srdce, kdo z nás má na silnici to srdce takový, aby jí v náklonu poslal kotel. Na dromu je to jiná a tam tyhle gumy nepatří...


1 reakcí na tento příspěvek Pirelli Angel GT
Je to tak jak to píšou. Předek jednosměs zadek dvousměs.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT
Beďa43> Takže je ta přední celkově měkčí, že stačí jednosměs?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Použití silikonu na těsnění pod ven... Aprilia Dorsoduro 750 | Lovaisek | 14 | 17.4.2025 v 09:11 crestik |
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 | M0891557 | 4 | 11.1.2025 v 18:22 BV75 |
odešlo olejové čerpadlo Dorsoduro Aprilia Dorsoduro 750 | sleha | 16 | 7.1.2025 v 16:43 Krautkopf |
enduro na cesty [1 ... 4, 5] Aprilia Dorsoduro 750 | BJ23 | 140 | 25.9.2024 v 21:20 ZdendaZB |
Excetrita vidlice [1, 2] Aprilia Dorsoduro 750 | Maerek | 41 | 27.5.2024 v 20:13 jarouch |