nestalo se vám někomu a případně jak jste řešil zvlněný přední kotouč? První se měnil ve 12tkm (při koupi bazarovky), teď mám 25tkm a je křivý znovu, oba originály Honda. V servisu nejsou schopni určit, proč se to děje - zámek na přední kotouč nepoužívám, nějak dramaticky nebrzdím, že bych do toho někde bouchnul o obrubník si naprosto nejsem vědom a jiný důvod nás nenapadl. Nechci za dalších 12tkm kupovat třetí kotouč:/ Díky.
Svého času na vlnění kotoučů hodně trpěli jedničkové oktávky. Také si majitelé mysleli že to je špatným materiálem kotoučů, ale byla to kombinace zvětšené vůle uložení ramen nápravy a totální neschopnosti mnoha mechaniků to pořádně opravit
Podle meho zvlnit kotouc na skutru neni mozny prostym brzdenim, nejsou jen zatuhle nyty? Je plovouci = musi mit ve vsech nytech znatelnou vuli. Prach z desticek a rez ji vymezi a pak zacne pri brzdeni vibrovat.
2 reakcí na tento příspěvek Zvlněný přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvlněný přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek Zvlněný přední kotouč
Slávek-TDM píše: keto> dotahovaci moment ceho? Vzdyt Forza 300 ma plovouci kotouce, pokud obrazky neklamou...
to moc na plovoucí nevypadá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
crestik píše: je zvlněný, nebo má různé tloušťky po obvodu?
To je dobrá otázka![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvlněný přední kotouč
keto píše: Ještě mne napadá, špatný dotahovací moment, ono ty kotouče potřebují mít i po dotažení možnost se teplem volně roztahovat a stahovat, když jsou přetažené, tak se kroutí, proto je důležité je správně dotáhnout a na závit šroubů kápnout zajišťovací přípravek, aby se nepovolovaly.
Hele to vychazis z neceho strojarsky podlozeneho nebo si to cucas z prstu?
1 reakcí na tento příspěvek Zvlněný přední kotouč
assassin píše: Hele to vychazis z neceho strojarsky podlozeneho nebo si to cucas z prstu?
Tohle je zkušenost z kotoučů na kole, tam tomu tak je, takže jsem to tady nadhodil, možná se to u motocyklových nestává, protože je to tlustší kus železa, ale možná, že ano. Netvrdím, že tomu tak je, jen to dávám jako možnost, když už dotyčný mění kotouč opakovaně a ani servis si s tím neví rady, tak je dobré vzít v úvahu co se dá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rebus s olejem Honda Forza 300 | jsmach | 7 | 17.6.2024 v 16:19 Krautkopf |
Utahovací moment variátoru a spojky Honda Forza 300 | Koryč | 7 | 18.1.2024 v 22:02 Koryč |
Original kufr Honda Forza bezklicovy Honda Forza 300 | StK323f | 0 | 8.8.2022 v 19:09 StK323f |
Honda Forza 300 - jízdní vlastnosti Honda Forza 300 | Marty1077 | 14 | 12.3.2022 v 10:23 JoskaH |
Držák na mobil Honda Forza 300 | standa13 | 1 | 14.12.2021 v 21:13 Jarda350 |