1 reakcí na tento příspěvek Ostřejší vačky
2 reakcí na tento příspěvek Ostřejší vačky
Deadman>Nemůžu si pomoct, ale čistě z logiky - broušením ubíráš materiál a můžeš tedy tak maximálně zmenšit úhel otevření nebo snížit zdvih ventilu. Ani jedno ti motor ostřejším neudělá.
nerikej mu to - ja mu to nechtel hned rict
ono ostra vacka neni tak uplne ostra
me prave zaajimalo co znej vypadne
Deadman>Nemůžu si pomoct, ale čistě z logiky - broušením ubíráš materiál a můžeš tedy tak maximálně zmenšit úhel otevření nebo snížit zdvih ventilu. Ani jedno ti motor ostřejším neudělá.
Ono se to totiž nemusí jen brousit, ale materiál se dá i navařit http://www.brusirnapavlicek.cz/
Výpočty si dělat sám nemusí, na to jsou tady specializované firmy.. Pavlíček to umí, když mi dělal v podstatě novou vačku, tak se hned ptal, jestli chci originál tvar a nebo aby byl trochu sportovnější průběh... a rozdíl to byl teda znatelný (a to byla blbá 400ccm)
1 reakcí na tento příspěvek Ostřejší vačky
Vačka se opravuje tak, že si prvně udělá šablonu původní vačky, pak všechny excentry zbrousí do kulata a pak se v podstatě celé excentry dělají od píky..
Takže Vaše komentáře o úbytku materiálu jsou trochu mimo mísu.. Udělat ostrou vačku logicky znamená někde ubrat a někde přidat.. Jenže lokální nanášení tvrdokovu je na nic a jediný pořádný postup je celé excentry vytvořit znova a po vybroušení povrchově upravit, nestačí nějaký tvrdochrom, ale dělá se to iontovou nitridací..
2 reakcí na tento příspěvek Ostřejší vačky
Zrovna to řešim u auta
edit: a další věc je ta že když to chce někdo opravdu "ostrý", tj velkej zdvih i doba otevření. Přes 290°(i když třeba Géčko 600 jsem zrovna dneska koukal má tuhle dobu v serii, nevim jak jiný mota), tak je třeba řešit i jak ten motor krmit když si s tím seriová řj neví rady(jiná řj atd..)
No jedno s druhým..
Naposledy editováno 26.08.2009 00:17:09
C.J.>Oprava vahadel a oprava vačky mě vyšla na 6tis, což je pakatel.
Vačka se opravuje tak, že si prvně udělá šablonu původní vačky, pak všechny excentry zbrousí do kulata a pak se v podstatě celé excentry dělají od píky..
Takže Vaše komentáře o úbytku materiálu jsou trochu mimo mísu.. Udělat ostrou vačku logicky znamená někde ubrat a někde přidat.. Jenže lokální nanášení tvrdokovu je na nic a jediný pořádný postup je celé excentry vytvořit znova a po vybroušení povrchově upravit, nestačí nějaký tvrdochrom, ale dělá se to iontovou nitridací..
A jak dlouho ta vacka vydrzela...?
Co vim tak vecine lidi se to zacne drolit a kurvit po nejake dobe.
Po opravě u Pavlíčka jsem najel necelých 20tis, než jsem moto prodal, a vačka i vahadla byly pořád jako nové Takže ono není úprava jako úprava
SIWS>No tak de o zvýšení výkonu ne? A napsal jsem to sem kvůli tomu, že tomu moc nerozumím. Když tady kolega píše ten postup a výsledek, tak to asi kecy nejsou ne? A nějaký význam to mět bude.
s ostrou vackou jde ruku v ruce uprava vsech restrikci ... sani,hlava, vyfuk + ridici jednotka... dostanes vetsi vykon ve spicce, ale dole to pojede hur a bude to vic zrat, jestli to nemas jako okruhovku (coz u zeda asi nehrozi) tak v 80procentech jizdy to pojede hur nez predtim, budes ji muset drze fest pod krkem abys poznal narust vykonu ve velkejch otackach...
SIWS>No tak de o zvýšení výkonu ne? A napsal jsem to sem kvůli tomu, že tomu moc nerozumím. Když tady kolega píše ten postup a výsledek, tak to asi kecy nejsou ne? A nějaký význam to mět bude.
s ostrou vackou jde ruku v ruce uprava vsech restrikci ... sani,hlava, vyfuk + ridici jednotka... dostanes vetsi vykon ve spicce, ale dole to pojede hur a bude to vic zrat, jestli to nemas jako okruhovku (coz u zeda asi nehrozi) tak v 80procentech jizdy to pojede hur nez predtim, budes ji muset drze fest pod krkem abys poznal narust vykonu ve velkejch otackach...
1 reakcí na tento příspěvek Ostřejší vačky
SIWS>Aha, tak od toho asi upustím. Mrsknu Powercommander a hotovo. Chtěl bych se zeptat jestli se dají sehnat svody za rozumnou cenu a nebo jestli je někdo dělá.
powcom zase slouzi pro upraveni toho kolik tam leje vstrikovani paliva... pokud mas seriovou motorku, ver tomu ze vyrobce dobre vedel kolik toho paliva tam ma bejt... tzn PC nema moc smysl... ma smysl az ve chvili kdy motorka je predelana- sani,vyfuk, zvetseny objem.. a treba ty vacky.. pak ma PC smysl... to jen abys zbytecne necekal od montaze PC zazraky a nic se nekonalo...
na Z750 asi moc "full systemu" se svody nebude, preci jen to neni okruhka a tudiz nezajimave pro vyrobce tech vyfuku.. motor je ale z nejake sportovnejsi kawy puvodne? jestli jo asi by sli upravit svody z puvodniho darce motoru (z1000 je puvodne 9ninja, u 750 nevim?)
vyroba na zakazku asi nikdy nebude "za rozumne penize"
u tohodle ladeni... vzdy vyjde levneji prodat a koupit silnejsi... treba z1000.... a ladit az pak kdyz neni nic "silnejsiho" nebo kdyz nevis co s prachama a chces mit jen "nejsilnejsi z750" ....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryt zapalování Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750R | Jusef | 16 | 23.7.2024 v 22:08 JMan |
Start Kawasaki Z 750 | Jusef | 3 | 26.6.2024 v 08:54 ..Roko.. |
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 | Honzíínek | 0 | 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek |
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |